2021-06-27, 00:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Borde bli allmän konsensus i den här tråden att man hänger ut dom här asen.
Håller med. Håller man på med barn och djur ska alla få veta vilket jövla vidrigt as man är. Anmäl direkt till coacherna!! Dom ska inte kunna få njuta av våra meddelanden.
2021-06-27, 03:20
Medlem
Fan Vad Jag Hatar Dig Torbjörn
2021-06-27, 03:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Håller med. Håller man på med barn och djur ska alla få veta vilket jövla vidrigt as man är. Anmäl direkt till coacherna!! Dom ska inte kunna få njuta av våra meddelanden.
Anmäl inte ni får bara ögonen på er.

-Gurkan
2021-06-27, 05:03
Medlem
frekkinheads avatar
Glöm inte skriva till gubbarna att ni vill pressa färsk fittjuice varje morgon till dem! Fyllt med vitaminer och mineraler som är nyttiga för de små söta gubbarnas hälsa!
2021-06-27, 09:22
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

-Gurkan
Besvärar inte dom i onödan, men pedofiler och djurplågare är ett måste för en anmälan.
2021-06-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

-Gurkan
Du får byta profil bild bubbis, Andres har skrivit kundtjänsten och fått reda på att det är endast chatt ej träff
2021-06-27, 19:56
Medlem
Prisonchicks avatar
Bonusen för 1000 inlägg i veckan, måste man skriva till coach varje gång eller går det per automatik? De första "newbie" bonusarna skulle ju gå via coach (men har fortfarande inte fått dem på två löner för det har "hänt något"), vill inte missa 1000 bonusen också.
2021-06-27, 20:21
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonchick
Bonusen för 1000 inlägg i veckan, måste man skriva till coach varje gång eller går det per automatik? De första "newbie" bonusarna skulle ju gå via coach (men har fortfarande inte fått dem på två löner för det har "hänt något"), vill inte missa 1000 bonusen också.

Det sköts automatiskt. Fråga coach annars? Ser att flera är inloggade.
2021-06-27, 20:44
Medlem
Citat:

Dom bytte till det där medans jag var ny och då fick jag till svars att newbie bonusarna hade tagits bort på grund utav det där, jag hann få dom första men inte den sista på 20 euro eller vad det var
2021-06-27, 20:53
Medlem
Prisonchicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Dom bytte till det där medans jag var ny och då fick jag till svars att newbie bonusarna hade tagits bort på grund utav det där, jag hann få dom första men inte den sista på 20 euro eller vad det var

När var det? För jag fick infon om bonusen och har också fått till svar från coach att jag kommer få dem men att något blivit fel så sent som förra veckan. Det är ju inga jättesummor men man vill ju ändå ha det man blivit lovad.
2021-06-27, 20:54
Medlem
Citat:
När var det? För jag fick infon om bonusen och har också fått till svar från coach att jag kommer få dem men att något blivit fel så sent som förra veckan. Det är ju inga jättesummor men man vill ju ändå ha det man blivit lovad.

Det var i april

Men om du har fått den så ska jag ha sista delen också, ska påpeka det
2021-06-27, 21:17
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Automatik. Även ibland när dom glömt ge bonusar så kommer det på nästa utan att du behöver påpeka det.

Dom är snälla, chilla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in