Citat:
Ursprungligen postat av
CapsLock99
Märkligt tonläge. Du menar för att jag inte citerade dagarna i artikeln exakt så är det jag påpekade en lögn ? Tona ned din attityd här. Vi pratar valfusk. Två stater har pausat sin räkning 3ggr i det närmsta identiskt, du tycker inte det är underligt ? Det har aldrig hänt tidigare i vartfall och att båda staterna efter paus går över till Biden är ju det vi vill ha ett svar på. Så fundera och ge ett logiskt svar varför en paus kan ske samt hur två stater har samtidiga pauser.
En lögn är en lögn, hur många gånger den än upprepas och eftersom det inte finns något stöd för det du påstår, så är också detta lögner. Att du dessutom kommer med påstående som står i konflikt med varandra gör ju detta än mindre trovärdigt.
Vill du motbevisa detta? Börja då gärna med att påvisa ditt påståendet att, historiskt under alla presidentval genom alla tider, så har det aldrig hänt att två stater pausat rösträknandet ”nästan samtidigt”.
Jag vill, dock utan att jag kan leda det i bevis, anta att detta borde hänt många gånger. När delstater i samma tidszon pausat för nattvila, så borde detta ha gjorts ungefär samtidigt. Eller menar du att sedan 1788 så har det aldrig pausats för nattvila?