2021-04-17, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Vad försöker du säga? På dig låter det som klubbarna kommer läggas ned, vilket förstås inte är fallet. Sedan är det jävligt lågt att hota med avgång om de inte får som de vill... För som vanligt när man inte får ta del av kakan är det alltid folk som ska komma och tjura. Att avtalet skrivs med Brynäs och inte någon annan klubb beror förmodligen i huvudsak på att föreningen är den viktigaste för Gävle sett utåt. Utan Brynäs är Gävle fanimej inte mycket.

Brynäs skall väl ha lika mycket som dom andra klubbarna du glömmer att det är skatten via dom andra ledarna och spelarna som betalat bidraget till brynäs så självklart skall dom ha av kakan minst lika mycket. Nu tycker du det är skit bra att brynäs får så mycket pengar men det är för att du håller på dom det hade varit ett annat ljud i skällan om det inte varit din klubb.
Citera
2021-04-17, 14:11
Avstängd
Grontarskonts avatar
Nja löven har inte miljontals fans typ 0,1 miljon kanske!
Citera
2021-04-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej, en transatlant, de har många transor i laget. Kanske de fått många fans over there?

Har dom många transor i laget? Då borde dom även ha många fans från HBTQ-världen också.
Citera
2021-04-17, 17:13
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Har dom många transor i laget? Då borde dom även ha många fans från HBTQ-världen också.
Då kan dom nog vara uppe i miljontals fans
Citera
2021-04-17, 20:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Då kan dom nog vara uppe i miljontals fans

Så du tror att ett gäng transatlanter skulle få den effekten på ett gäng ingen hört talas om på 20 år?
Citera
2021-04-29, 02:34
Medlem
Rögle Bk Autografer.

Hej! Är det någon som är duktig på att tyda autografer? Det är typ 4-5 stycken jag inte kan lista ut vilka det är . Kan ladda upp på någon länk om någon tror sig kunna lösa det .

Exempelvis har någon skrivit nummer 21... men finns ingen 21 i Rögles trupp.
Citera
2021-04-29, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Hej! Är det någon som är duktig på att tyda autografer? Det är typ 4-5 stycken jag inte kan lista ut vilka det är . Kan ladda upp på någon länk om någon tror sig kunna lösa det .

Exempelvis har någon skrivit nummer 21... men finns ingen 21 i Rögles trupp.

Edit.. verkar som att nummer 21 är Nils Höglander.
Citera
2021-04-29, 16:14
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jag är absolut ingen äkta Rögle-fantast, men det känns som att kvällens match kan bli historisk. Frågan är bara om det är värt att teckna ett avtal på 449 kr/månad. Hmmmmm.
Citera
2021-06-06, 22:40
Medlem
Readyfreddies avatar
Är det någon som tycker att landslagsturneringarna fungerar bra? Hur skulle det kunna se ut istället?

Jag skulle vilja se att man spelade VM och OS vart fjärde år och då gör man uppehåll i NHL. VM ska spelas senast kring valborg och inte när det är 25 grader varmt ute.

Självklart ska det spelas lite landslagshockey även udda år och då skulle jag vilja se någon form av europeiska uppgörelser. En klubblagsuppgörelse? EM för landslag?

Sweden hockey games eller vad det heter nu för tiden och liknande turneringar vill ju inte folk ha heller.
Citera
2021-06-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Är det någon som tycker att landslagsturneringarna fungerar bra? Hur skulle det kunna se ut istället?

Jag skulle vilja se att man spelade VM och OS vart fjärde år och då gör man uppehåll i NHL. VM ska spelas senast kring valborg och inte när det är 25 grader varmt ute.

Självklart ska det spelas lite landslagshockey även udda år och då skulle jag vilja se någon form av europeiska uppgörelser. En klubblagsuppgörelse? EM för landslag?

Sweden hockey games eller vad det heter nu för tiden och liknande turneringar vill ju inte folk ha heller.

Jag skulle hellre se ett riktigt Europamästerskap i så fall. Med de 12 bästa europeiska länderna.
Citera
2021-06-20, 21:30
Medlem
Fin story. Visar att det går att bli pro vid 27-28 år. Viktigt!
https://www.vaxjolakers.se/article/he6rakq5b-4af7d/the-man-behind-the-mask

The Man Behind The Mask!
Senast redigerad av MitchRapp 2021-06-20 kl. 21:40.
Citera
2021-06-26, 15:37
Avslutad
Är det spelarens fel eller hade han bara otur med pucken?

En spelare missar öppet mål och kommentatorn säger att han ska skämmas. Men man ser ju klart o tydligt att pucken studsar över klubban så hur kan det vara spelarens fel? Vad säger ni?
https://youtu.be/9bBns6ZUn0U?t=40
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in