2021-06-23, 17:02
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Är ingen fan boy men ni jävla internet soldater vägrar inse att d finns någon som har tjänat stora pengar på detta. Mår du dåligt över ditt liv för någon annan har tjänat pengar eller
Haha! Nej, jag mår jättebra av att vara ute i det fria och det är ingen som vill mörda mig och jag kan röra mig fritt utan snuten bakom arslet. Jag har också mina egna pengar och behöver inte förlita mig på att någon inavlad jävla svartskalle inte åker in i fängelset stup i kvarten, hajar du grejen?

Sen är du ju totalt efterbliven som tar alla hans ord för sanning eftersom du själv kan se hur han ljuger för kumpaner i chattarna men det är en annan femma.
Citera
2021-06-24, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Fast hur mycket hade han tillgång till egentligen? Du kan givetvis visa upp det här och nu, tack.
100 mille utan problem
Citera
2021-06-24, 17:06
Avslutad
Citat:
I en chatt skriver han att han har 5 miljoner euro hos en idiot som sitter inne just nu. Sen har han en båt för 260k euro och fastigheter mark med mera. Omöjligt att säga exakt hur mkt han äger men d lär överstiga 100 miljoner i alla fall

Uran problem, han har hämtat laster på 100 tals kilo kola osv
Citera
2021-06-24, 21:28
Medlem
Citat:
Finns även bokföring från anteckningar på encron där dom 3 senaste transporterna gav honom en vinst på ca 4,6 miljoner. Enligt polisen genomförde dom transporter flera gånger i månaden
Men transporterna delades ju. Utav 70kg var 25 hans....
Citera
2021-06-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Oavsett vad han har och inte har så är han slut. Räcker dessa bevisen för 5 år ska det bli intressant att se vad bevisen runt mordkomplotten ger. Jag är säker polisen har bra på honom då man väntade till Augusti att gripa honom, trots att Encro knäcktes i början på Juni.
Förbredelse. Snåla jävlar. Ger han 4ÅR. Ute snart igen.
Citera
2021-06-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Vi kan räkna på allt men en sak e säker han fick bort riktiga smutsiga människor från gatan!
Han fick deras vänner peppra de för pengar!
Oavsett om han e knarklangare eller mördare idag dricker jag på honom!
Skål Dani
Citera
2021-06-24, 23:22
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Vi kan räkna på allt men en sak e säker han fick bort riktiga smutsiga människor från gatan!
Han fick deras vänner peppra de för pengar!
Oavsett om han e knarklangare eller mördare idag dricker jag på honom!
Skål Dani
Exakt han förtjänar respekt som raderade Amir mekky's smutsiga springpojkar!
Citera
2021-06-24, 23:23
Medlem
Citat:
Va händer nu vad är det vi pratar om här? Det är narkotika målet väl? För förberedelse till mord har väl inte ens varit uppe!?
Citera
2021-06-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Exakt han förtjänar respekt som raderade Amir mekky's smutsiga springpojkar!

Han gjorde mer nytta för Svenska samhället än 1000 poliser o 1000 politiker tillsammans öppnar min tredje öl
Citera
2021-06-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Va händer nu vad är det vi pratar om här? Det är narkotika målet väl? För förberedelse till mord har väl inte ens varit uppe!?
Tråden handlar om förbredelse för mord. Som inte varit uppe ännu. För narkotikan fick han 5ÅR.

För förbredelse för mord läe han få en fyra... ialf tidigare mål ja läst sen kqn han få +/- nått år.
Citera
2021-06-25, 00:32
Medlem
Citat:
Tråden handlar om förbredelse för mord. Som inte varit uppe ännu. För narkotikan fick han 5ÅR.

För förbredelse för mord läe han få en fyra... ialf tidigare mål ja läst sen kqn han få +/- nått år.
Nä jag tänkte det, blev snurrigt med trådstartaren och han redan fått 4. Var ju tämligen säker på att inte ens fup kommit i detta ärende i tråden ! Är helt med nu att det va narkotika ärendet GBG hade hand om väl.
Citera
2021-06-26, 02:58
Medlem
Noterar att transporten som förlorades den 5 juni -20 var den tredje i rad som DJP förlorat. Undrar om Encro låg bakom de två andra förlusterna också? En fjärde last på 120 kg planerades också. Han måste ha dränerats rejält på kapital.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in