Citat:
Ursprungligen postat av
Homes
Nej, jag är ju inte så förtjust i den idén heller eftersom jag också har sparat en hel del. Tycker också att det är en för enkel lösning, som inte löser något, mest symbolpolitik. Man bör gå till botten med problemet, varför klyftorna i vårt samhälle ökar och lösningen lär inte vara att beskatta dem som sparar. Men det är inte bra att klyftorna blir för stora i ett samhälle. Men jag har tyvärr ingen lösning.
Enda som kan rädda svensk ekonomi är att man skulle införa ökade klyftor med samma ekonomiska politik som USA.
Där folk bor i gated communities och det finns såkallde "the hood".
Vi lär gå mot den utvecklingen på sikt med då missnöjet bland svensson kommer att kräva detta så småningom.
Detta är dock något man inte vill införa då huvudmålet med politiken är att få så många svenska kvinnor att föda barn åt bruna män och på så sätt etniskt rensa landet på germanska folkslag.
Om man inför en sådan politik kommer vita kvinnor fortsätta välja att bilda bo med vita män då dom inte vill bo i något otryggt ghetto där det skjuts hej vilt.
Men om man kan beskatta vita män och föra över deras pengar till bruna män kan man under en kort lucka öka antalet vita kvinnor som skaffar barn med blattar, eftersom dom vita männen helt sonika betalar för det.
Slutresultaten blir sedan en brunblandad befolkningen och Sverige kommer att få samma typ av befolkning och ekonomi som balkanländer som Albanien och Montenegro där befolkningen består av en blandning mellan forna vita européer och turkar som erövrade och regerade södra europa i hundratals år via Ottomanska Imperiet.
Kommer bli som någon favela i brasilien, en massa halvbruna kriminella retards som springer runt i ruiner av ett forna rikt och välbeställt land med vit befolkning.