2021-06-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Ingves (socialdemokrat) vägrar höja räntan trots att inflationen tokgasar sen 10 månader bakåt!!

Annie, Fredde och Stefan vägrar erkänna att mångkulturen var ett dunderfiasko, trots att 100 pers slåss med påkar i Borås en random vardag (just an example) och vi har hundratusentals kvinnor i våra no go zoner som är i en kontext av extrem hederskultur. Dom blir bevakade varje fkn steg dom tar, förutom när dom går till Willys.

Det här går inge bra alls.

Mjo på tal om rasism, undra hur uppskattat det hade varit om jag som svennebanan gick runt med en av deras syrror i rosengård eller liknande.

Klart att dom hade utbrustit Vad härligt att du har en svensk pojkvän Azira. Sverige är underbart.

Att dom skulle hota mig vore otänkbart, alla vet att invandrarna är antirasister.
Citera
2021-06-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är knappast mitt fel om andra inte spar och investerar sina pengar som jag gjort så jag accepterar inte höjd skatt.

Nej, jag är ju inte så förtjust i den idén heller eftersom jag också har sparat en hel del. Tycker också att det är en för enkel lösning, som inte löser något, mest symbolpolitik. Man bör gå till botten med problemet, varför klyftorna i vårt samhälle ökar och lösningen lär inte vara att beskatta dem som sparar. Men det är inte bra att klyftorna blir för stora i ett samhälle. Men jag har tyvärr ingen lösning.
Citera
2021-06-26, 00:04
Avslutad
Citat:
Ingves (socialdemokrat) vägrar höja räntan trots att inflationen tokgasar sen 10 månader bakåt!!

Annie, Fredde och Stefan vägrar erkänna att mångkulturen var ett dunderfiasko, trots att 100 pers slåss med påkar i Borås en random vardag (just an example) och vi har hundratusentals kvinnor i våra no go zoner som är i en kontext av extrem hederskultur. Dom blir bevakade varje fkn steg dom tar, förutom när dom går till Willys.

Det här går inge bra alls.

Sveriges lador är fulla. Lägg ner din strukturella rasism tack.
Citera
2021-06-26, 00:05
Medlem
liksom-fbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline1
Kolla på Socialdemokraternas väljarstöd sedan massinvandringen infördes.
Ja det har minskat rejält. Vilket indikerar att invandraren inte röstar på S.
Och det var väl din poäng antar jag.

Sedan har andra saker hänt. Sovjet har havererat.
S förebild visade sig vara en katastrof.

Men sniktarmen är fortfarande aktiv bland parasiterna. So de röstar ju till vänster iaf.
Och sniktarmen hos en del säger att dom skall ha bidragen som invandrare får. Och de migrerar till SD.
Citera
2021-06-26, 00:05
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag tycker ändå det är fint att svenskarna nu blir straffade med det mångkulturella helvetet. De är så hjärndöda och idiotiska, i många många år var de totalt politiskt korrekta. Nu när effekten av deras agerande börjar komma så blir jag alldeles varm inombords. Det är inte lika kul när ens egna ungar blir pissrånade i munnen.

För mig är varje överfall och rån, allt elände i Sverige är helt rättvist. Svenskarna i Sverige får precis vad de förtjänar.

I normala länder klandrar man ansvariga politiker, när de för in brottslighet och elände i landet.

I Sverige får medborgarna lära sig att det är väljarna/gemene man (!) och inte ansvariga politiker, som ska klandras för regeringens ansvarslösa agerande.
Citera
2021-06-26, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Nej jag uppmärksammar att olika människor har olika preferenser för livet, och det leder till att man röstar olika.
En del ser SD som en katastrof för deras livskvalitet.

(Precis som jag ser vänstern: V+SD+S som en katastrof för Sveriges framtid).

Det har iaf inte stämt i Sverige på väldigt många decennier.

(Det är en punkt där jag inte är så kritisk mot S. Dom insåg att man måste släppa fram begåvningarna om man skall ha tillväxt och ett framgångsrikt näringsliv. Till skillnad mot konservativa där börd avgör).

Där har du använt droger/opiater ser jag.

Snälla nån du hade ju kunnat vara mycket elakare mot mig.. Jag hade vart det mot dig iaf i motsvarande situation.

Hör här nu din tomte. Vi i Sverige har valt sen 9/11 att ta emot mest araber/östafrikanegrer av alla länder i världen per /capita. Varför?

Är vi mest skillade att hantera dessa primitiva varelser eller har du nån annan idé?
Citera
2021-06-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homes
Nej, jag är ju inte så förtjust i den idén heller eftersom jag också har sparat en hel del. Tycker också att det är en för enkel lösning, som inte löser något, mest symbolpolitik. Man bör gå till botten med problemet, varför klyftorna i vårt samhälle ökar och lösningen lär inte vara att beskatta dem som sparar. Men det är inte bra att klyftorna blir för stora i ett samhälle. Men jag har tyvärr ingen lösning.

Enda som kan rädda svensk ekonomi är att man skulle införa ökade klyftor med samma ekonomiska politik som USA.

Där folk bor i gated communities och det finns såkallde "the hood".

Vi lär gå mot den utvecklingen på sikt med då missnöjet bland svensson kommer att kräva detta så småningom.

Detta är dock något man inte vill införa då huvudmålet med politiken är att få så många svenska kvinnor att föda barn åt bruna män och på så sätt etniskt rensa landet på germanska folkslag.

Om man inför en sådan politik kommer vita kvinnor fortsätta välja att bilda bo med vita män då dom inte vill bo i något otryggt ghetto där det skjuts hej vilt.

Men om man kan beskatta vita män och föra över deras pengar till bruna män kan man under en kort lucka öka antalet vita kvinnor som skaffar barn med blattar, eftersom dom vita männen helt sonika betalar för det.

Slutresultaten blir sedan en brunblandad befolkningen och Sverige kommer att få samma typ av befolkning och ekonomi som balkanländer som Albanien och Montenegro där befolkningen består av en blandning mellan forna vita européer och turkar som erövrade och regerade södra europa i hundratals år via Ottomanska Imperiet.

Kommer bli som någon favela i brasilien, en massa halvbruna kriminella retards som springer runt i ruiner av ett forna rikt och välbeställt land med vit befolkning.
Citera
2021-06-26, 00:09
Avslutad
Reinfeldt är Sveriges bödel nr 1. Det han gjorde under sina år var så svinigt att det aldrig kan läkas. Miljöpartiet kommer sen. Löfven var inte heller rolig 2015 men han har bättrat sig.
Jag hoppas jag slipper lägga till Ulf och SD 2022. Stoppa invandringen är en sak men glömmer folk allt annat dessa partier vill göra...?

Den lilla frihet vi har kvar vill dom beskära med rigorös lagstiftning och polisstat.
Citera
2021-06-26, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Sveriges lador är fulla. Lägg ner din strukturella rasism tack.

Utveckla
Citera
2021-06-26, 00:10
Avslutad
Citat:
Utveckla

nej, finns inget att utveckla.
Citera
2021-06-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
I normala länder klandrar man ansvariga politiker, när de för in brottslighet och elände i landet.

I Sverige får medborgarna lära sig att det är väljarna/gemene man (!) och inte ansvariga politiker, som ska klandras för regeringens ansvarslösa agerande.
Så sant!

Att detta uppenbara mindfuckery inte samlar samtliga svenskar till ett rekordlångt, inte helt fredligt, tåg mot Rosenbad med facklor och dylikt övergår mitt förstånd.
Har regimmedia verkligen fortfarande sådan makt över sektmedlemmarna? Trots allt som ändå uppenbarats?
Citera
2021-06-26, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melolontha
Reinfeldt är Sveriges bödel nr 1. Det han gjorde under sina år var så svinigt att det aldrig kan läkas. Miljöpartiet kommer sen. Löfven var inte heller rolig 2015 men han har bättrat sig.
Jag hoppas jag slipper lägga till Ulf och SD 2022. Stoppa invandringen är en sak men glömmer folk allt annat dessa partier vill göra...?

Den lilla frihet vi har kvar vill dom beskära med rigorös lagstiftning och polisstat.

Yupp det vill dom äckliga svinen på FRA som sitter och signalspanar på oss svenskar som cashar in 300k i skatt till svenska staten och är lite fkn jävla tveksamma till vår flyktingpolitik.

Värre än DDR. Snart är vi i samma situation som Lech Wałęsa var 1980. Fast mycket värre.
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2021-06-26 kl. 00:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in