Citat:
Ursprungligen postat av
sweintoo
Nä, störst hat finns uppenbart hos (eftergymnasialt utbildade) yngre kvinnor. Muslimerna hade man säkert kunnat få förstå att det är bäst för alla om invandringen minskas/stoppas och kriminella åker hem igen. Så får de anpassade stanna. Ja, att s är sveriges bästa parti vet jag inte om jag håller med, men visst de andra är ju riktigt usla. Tycker sossarna var bra (inte för att jag var med men om jag spånar) tills någon gång på 50-talet innan skattetrycket blev skyhögt och allehanda myndigheter exploderade till antal och omfång. Numera är många sossar pompösa, maktgalna och självgoda som bara vill in till grytorna och tjäna pengar. Politik har tyvärr blivit en livslång försörjning för politiska broilers (gäller alla partier).
Jag håller med om att det främst är eftergymnasialt utbildade kvinnor som är SD-hatare. Vilket ofta är eller kan kallas vita / svenska kvinnor. Varför är det egentligen så...?
Det är få invandrare i % som är kriminella. Invandrargäng röstar inte. Vanliga svenskar av alla etniciteter vill ha ett modernt folkhem, inte ett kapitalistiskt och söndrigt post-reinfeldt-samhälle.
Göran Persson var bra. Tänk en ny Göran och Jimmie tillsammans. Det hade varit svårslaget. Nu får man Ulf om man röstar på SD, så nej tack. Väljer man Vänsterblocket så får man mer feminism och fler araber och flyktingmän.
Ulf vs fler flyktingar = pest vs kolera. Så länge SD samarbetar med högern så blir det ingen röst från mig, och så länge Vänstern är feministiskt och för fler flyktingar så blir det inget där heller.
Tänk att det inte kan finnas ett parti man kan rösta på...! SD, V och S = nej tack. Alla andra vill jag spy på.