2021-06-25, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Ja så måste det vara. Det är omöjligt för en lågbegåvad att tänka sig att de helt enkelt gör en anteckning, placerar den ogiltiga valsedeln i en separat hög/låda för senare juridisk bedömning. Sån är för komplext för en svag och onyttjad hjärna att förstå. Så det måste alltså vara som du säger. Eller inte.
Ninjorna har ingen som helst legitim auktoritet att klassa en valsedel som "förmodligen ogiltig", precis som de inte har någon laglig rätt att göra den slags avgöranden som polis eller åklagare skulle kunna göra inför en rättegång. Det är elementärt, men du har ju köpt deras och Trumps propaganda.
2021-06-25, 01:58
Medlem
Citat:
Men snutten lilla. Inte kan du väl redan ha förträngt hela Russia Hoax och Collusion och Mueller och allt?
Återigen, det är ju inte det Trump pratar om nu. Du försöker byta fokus, antagligen för att du inte har något bra försvar till varför Trump ljugit om att han varit utsatt för valfusk av Ted Cruz (Iowa) 2016, Hillary 2016, och Demokraterna i stort 2018 men sen aldrig gjorde något åt det.

Eller menar du att Demokraterna fuskade åt Ted Cruz i Iowa 2016?
Citat:
Ursprungligen postat av DMAN-Trump
"Based on the fraud committed by Senator Ted Cruz during the Iowa Caucus, either a new election should take place or Cruz results nullified."

Citat:
Den har utförts på ett ypperligt sätt, med full transparens. Jag har aldrig sett något så trovärdigt och pålitligt och transparent.
Kanon. Och att VDn har uttalat sig tvärsäkert om vilket utfall de är ute efter (att valfusk skett), är inget som stör trovärdigheten för dig?

Citat:
Ursprungligen postat av DougLoganReTweet
"I’m tired of hearing people say there was no fraud. It happened, it’s real, and people better get wise fast"
Citat:
Vad gjorde han åt saken?

Ja, om auditen kommer fram till att inget valfusk kan bevisas så är det bara att acceptera det. Jag har inga problem med det. Men du kommer omöjligen acceptera något som inte visar motsatsen. Där skiljer vi oss. Jag söker sanningen. Du försöker dölja den, eftersom du är en anti-demokrat som tycker det är okej att fuska bort demokratin så länge som det är din sida som fuskat. Det är ganska äckligt av dig.

Men sån är du och sån är jag och vi kan nog aldrig enas ens om en så grundläggande sak som att valsäkerhet är viktigt och att alla giltiga röster ska räknas. Olagliga och fuskröster ska inte räknas. Jag förstår att du inte håller med, men du får nog acceptera att såna åsikter är ganska udda och ovanliga i ett demokratiskt samhälle.

Här i en sönderspammad tråd, övertagen av diverse fejkpostare, får du såklart en inbillad upplevelse att tillhöra majoriteten. I verkligheten står du ganska ensam i din anti-demokratiska hållning. Du får nog förstå att du är ute på väldigt hal is och att du sakta men säkert håller på att gå över till fascism och den mörka sidan.

Det är såklart tragiskt och jag förstår att du mår dåligt över detta.
Oj vad många ord du hittade på om mig nu! Du får gärna citera mig bakåt här i tråden en enda gång när jag försökt "dölja sanningen" och allt annat du försöker tillskriva mig - lycka till
2021-06-25, 02:55
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Återigen, det är ju inte det Trump pratar om nu. Du försöker byta fokus, antagligen för att du inte har något bra försvar till varför Trump ljugit om att han varit utsatt för valfusk av Ted Cruz (Iowa) 2016, Hillary 2016, och Demokraterna i stort 2018 men sen aldrig gjorde något åt det.
Med lögnen som vapen kommer du inte särskilt långt. Trump sade inte att Cruz fuskat med rösterna. Han sade att Cruz spridit lögner:

"Trump, who finished second behind Cruz, lit up Twitter on Wednesday with a series of posts saying the outcome was tainted because the Cruz campaign had deliberately spread misinformation about Trump’s stand on Obamacare and an erroneous report that Ben Carson was dropping out of the race."
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-cruz-idUSKCN0VC1Z6

Att Hillary fick massa illegala röster är jag övertygad om. På samma sätt som jag är övertygad om att Biden fick massa illegala röster i detta val. Han försökte göra något åt det, men eftersom demokratiskt styrda delstater vägrade redovisa sina resultat, blev det inget av den saken. Det fanns dessutom viktigare saker att ta itu med.

Citat:
Eller menar du att Demokraterna fuskade åt Ted Cruz i Iowa 2016?

Ja, så måste det vara. Eftersom du hittat på hela saken alldeless själv så måste det ju stämma.

Citat:
Kanon. Och att VDn har uttalat sig tvärsäkert om vilket utfall de är ute efter (att valfusk skett), är inget som stör trovärdigheten för dig?

Nej, det som är viktigt är resultatet och hur väl resultatet av auditen redovisas och huruvida resultatet går att följa upp. Det får vi reda på när auditen är avslutad.

Citat:
Oj vad många ord du hittade på om mig nu! Du får gärna citera mig bakåt här i tråden en enda gång när jag försökt "dölja sanningen" och allt annat du försöker tillskriva mig - lycka till
Jag behöver som tur är inte söka mig tillbaks i tråden och därmed tvingas läsa dina hjärndöda tramsinlägg. Redan i detta inlägg har du blivit påkommen med en lögn, vilket jag redovisar i mitt första delsvar ovan. Du är alltså en lögnare som försöker dölja sanningen och det kan nu anses vara bevisat. Tack för det.
Senast redigerad av Hundvisslaren 2021-06-25 kl. 03:02.
2021-06-25, 02:59
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ninjorna har ingen som helst legitim auktoritet att klassa en valsedel som "förmodligen ogiltig", precis som de inte har någon laglig rätt att göra den slags avgöranden som polis eller åklagare skulle kunna göra inför en rättegång. Det är elementärt, men du har ju köpt deras och Trumps propaganda.
Du tror alltså att det är olagligt att granska rösterna? Det var ju intressant. Det måste vara den Stora Konspirationen som gör att den får fortsätta, snart är avslutad och snart kommer presentera sitt resultat. Ett resultat som givetvis kan och kommer kontrolleras av en åklagarmyndigheten i AZ.

Ja, om de inte alla säljs som slavar till MÖ, förstås.
2021-06-25, 03:10
Medlem
Citat:
Med lögnen som vapen kommer du inte särskilt långt. Trump sade inte att Cruz fuskat med rösterna. Han sade att Cruz spridit lögner:

"Trump, who finished second behind Cruz, lit up Twitter on Wednesday with a series of posts saying the outcome was tainted because the Cruz campaign had deliberately spread misinformation about Trump’s stand on Obamacare and an erroneous report that Ben Carson was dropping out of the race."
Vilken lögn? Jag citerade honom rakt av i inlägget nyss. Du måste nog läsa inlägg du svarar på Här kommer citatet igen:
Citat:
"Based on the fraud committed by Senator Ted Cruz during the Iowa Caucus, either a new election should take place or Cruz results nullified." -
Vi har även
Citat:
"Cruz did not win Iowa, he stole it."
Varför du försöker gömma dig bakom någon journalist som skrivit en artikel när vi kan kolla tillbaka på Trumps egna ord förstår jag inte - nästan som när du ville gömma dig bakom Rysslandutredningen istället..
Citat:

Att Hillary fick massa illegala röster är jag övertygad om. På samma sätt som jag är övertygad om att Biden fick massa illegala röster i detta val. Han försökte göra något åt det, men eftersom demokratiskt styrda delstater vägrade redovisa sina resultat, blev det inget av den saken. Det fanns dessutom viktigare saker att ta itu med.
Viktigare saker än att säkerställa att valsystemet fungerar. Okej. Arizona där auditen sker nu har styrts av republikaner i hur många år? Men du menar att demokraterna blockerade Trumps försök att styra upp där?

Citat:

Ja, så måste det vara. Eftersom du hittat på hela saken alldeless själv så måste det ju stämma.

Nej, det som är viktigt är resultatet och hur väl resultatet av auditen redovisas och huruvida resultatet går att följa upp. Det får vi reda på när auditen är avslutad.

Bara i detta inlägg har du blivit påkommen med en lögn, vilket jag redovisar i mitt första delsvar ovan. Du är alltså en lögnare som försöker dölja sanningen och det kan nu anses vara bevisat. Tack för det.
Du vet att man kan gå bak och läsa inläggen va? Ska vi ta Trumpcitatet igen:
Citat:
"Based on the fraud committed by Senator Ted Cruz during the Iowa Caucus, either a new election should take place or Cruz results nullified." -
2021-06-25, 03:31
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Vilken lögn? Jag citerade honom rakt av i inlägget nyss. Du måste nog läsa inlägg du svarar på Här kommer citatet igen:

Vi har även

Varför du försöker gömma dig bakom någon journalist som skrivit en artikel när vi kan kolla tillbaka på Trumps egna ord förstår jag inte - nästan som när du ville gömma dig bakom Rysslandutredningen istället..

Viktigare saker än att säkerställa att valsystemet fungerar. Okej. Arizona där auditen sker nu har styrts av republikaner i hur många år? Men du menar att demokraterna blockerade Trumps försök att styra upp där?

Du vet att man kan gå bak och läsa inläggen va? Ska vi ta Trumpcitatet igen:
Ja och du fortsätter bevisa att du försöker dölja sanningen, fast den här gången på ett oerhört roligt och frenetiskt sätt. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta skämma ut dig.

Du vet att Trump inte talade om valfusk utan om att Lying Ted Cruz spred lögner om Carson och Trump. Men du försöker mörka sanningen genom att sprida lösryckta citat. Den enda anledningen till att du inbillar dig att det funkar, är för att du lever i en ekokammare.

Varför inte ta hela serien av tweets som Trump skickade ut? Här är dem:
Citat:
Trump, who finished second behind Cruz, lit up Twitter on Wednesday with a series of posts saying the outcome was tainted because the Cruz campaign had deliberately spread misinformation about Trump’s stand on Obamacare and an erroneous report that Ben Carson was dropping out of the race.

“Ted Cruz didn’t win Iowa, he stole it,” Trump (@realDonaldTrump) tweeted. “That is why all of the polls were so wrong and why he got far more votes than anticipated. Bad!”

“Based on the fraud committed by Senator Ted Cruz during the Iowa caucus, either a new election should take place or Cruz results nullified,” Trump wrote.

“And finally, Cruz strongly told thousands of caucusgoers (voters) that Trump was strongly in favor of ObamaCare and ‘choice’ - a total lie!” he said.

Jag har nu klart och tydligt redovisat att du är en lögnare som försöker mörka sanningen och gjort det oerhört tydligt för samtliga läsare av denna tråd. Hoppas det smakar!

Men visst, det kan också vara så att du tillhör den lättmanipulerade skara som så lätt går i taket av lösryckta citat tagna ur kontext. I så fall ber jag om ursäkt för att jag förolämpat dig. Jag vet att vissa människor inte har det så lätt här i livet. De blir enkla offer för massmedial påverkan.
Senast redigerad av Hundvisslaren 2021-06-25 kl. 03:34.
2021-06-25, 03:51
Medlem
Citat:
Ja och du fortsätter bevisa att du försöker dölja sanningen, fast den här gången på ett oerhört roligt och frenetiskt sätt. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta skämma ut dig.

Du vet att Trump inte talade om valfusk utan om att Lying Ted Cruz spred lögner om Carson och Trump. Men du försöker mörka sanningen genom att sprida lösryckta citat. Den enda anledningen till att du inbillar dig att det funkar, är för att du lever i en ekokammare.

Varför inte ta hela serien av tweets som Trump skickade ut? Här är dem:

Jag har nu klart och tydligt redovisat att du är en lögnare som försöker mörka sanningen och gjort det oerhört tydligt för samtliga läsare av denna tråd. Hoppas det smakar!

Men visst, det kan också vara så att du tillhör den lättmanipulerade skara som så lätt går i taket av lösryckta citat tagna ur kontext. I så fall ber jag om ursäkt för att jag förolämpat dig. Jag vet att vissa människor inte har det så lätt här i livet.
Vänta, du kan inte läsa engelska? Din fetmarkering är vad en journalist har skrivit, inte vad Trump skrev.
Trump twittrade som han gör, ett gäng tweets, i någon osammanhängande ordning. Bland annat anklagar han mycket riktigt Cruz för att ljuga, men att Trump också anklagar Ted Cruz för att ljuga gör inte att hans anklagande om att Cruz "commited fraud" mindre allvarlig. Det citatet är en helt fristående tweet (tweets som hänger ihop markerar man , ex med 1/2, 1/4, eller som Trump brukar göra genom att avsluta en tweet med "..." och påbörja nästa med "..."), som jag citerade ordagrant. Du citerar den med, men du verkar inte veta vad som är Trumps citat i din artikel med tanke på din fetmarkering. Har du en kompis nära som du kan fråga om hjälp? Han säger att Trump commited fraud "and finally" ljög om Obamacaregrejen. Grattis, det är olika saker. i ditt egna citat.

Sen har vi återigen Hillary 2016. Trump hävdar att han vann popular vote, senast i somras. inga bevis. Du "tror" att demokraterna "blockade" hans undersökning i den frågan, men hävdar nu att fusket skett i den republikanskt styrda delstaten Arizona - vad stoppade Trump från att genomsyra operationen där, eller att utse en direktör för CISA som han litade på, eller för Department of Justice som även de sågade sönder "bevisen". Tre av domarna i SCOTUS är tillsatta av Trump, även de verkar ju vara korrupta nu?

Är det så att konspirationen är så djup att den nu nått Trump själv som tillsätter korrupta domare, korrupta chefer för centrala enheter, ser mellan fingrarna på valfusk tre gånger i rad trots att han vet att det påverkar honom negativt och låter hans egna FBI jaga rysslandutredningar istället för att ta hand om "trump får inte så många röster"-problemet?
Senast redigerad av aloc 2021-06-25 kl. 03:55.
2021-06-25, 04:17
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Desperat svammel från användare som är påkommen med lögn och att mörka sanningen
Inte ens värt att kommentera.
Citat:
Sen har vi återigen Hillary 2016. Trump hävdar att han vann popular vote, senast i somras. inga bevis. Du "tror" att demokraterna "blockade" hans undersökning i den frågan, men hävdar nu att fusket skett i den republikanskt styrda delstaten Arizona - vad stoppade Trump från att genomsyra operationen där, eller att utse en direktör för CISA som han litade på, eller för Department of Justice som även de sågade sönder "bevisen". Tre av domarna i SCOTUS är tillsatta av Trump, även de verkar ju vara korrupta nu?

Nej, jag "tror" inte. Jag VET att undersökningen blockades genom delstaterna vägrade lämna ut info om vallängder med mera. Det vet de flesta som hängt med ett tag, kanske även du.
Citat:
Forty-five states and the District of Columbia are mounting a bipartisan rebellion against President Donald Trump’s commission on vote fraud by either declining to release any of the requested data or by providing only limited information to the panel.
...
Nineteen states — both red and blue — and D.C. are flat-out refusing to comply with the request, citing privacy concerns and some claiming the 15-member vote fraud panel is politically-motivated.
https://www.nbcnews.com/politics/white-house/forty-four-states-refuse-give-voter-data-trump-panel-n779841

Vad gäller bevisen för valfusk (eller avsaknad av bevis) får vi vänta tills efter denna autid och de som troligtvis kommer följa på denna Gold Standard Audit.
Citat:
Är det så att konspirationen är så djup att den nu nått Trump själv som tillsätter korrupta domare, korrupta chefer för centrala enheter, ser mellan fingrarna på valfusk tre gånger i rad trots att han vet att det påverkar honom negativt och låter hans egna FBI jaga rysslandutredningar istället för att ta hand om "trump får inte så många röster"-problemet?
Ja, det måste vara så att Trump står bakom Den Stora Konspirationen. Det är det enda som kan förklara varför han inte sitter i fängelse. Alla domare är korrupta. Trump har förhäxat dem alla med sin sektledarstil och med hjälp av svart magi.

Jag tycker ärligt talat lite synd om dig just nu. Du kämpar med näbbar och klor, men jag slår dig på fingrarna varenda gång du sticker upp trynet. Jag har roligt, du börjar bli desperat. Det syns på ditt inlägg. Maken till svammel, halmdockor och ren och skär lögn får man leta efter.
Senast redigerad av Hundvisslaren 2021-06-25 kl. 04:20.
2021-06-25, 06:16
Avslutad
Jag har inte följt tråden på ett tag så detta kanske redan har postats, men vi säger det igen då om inte annat:

Gen. Michael Flynn: “Something Is Going to Happen. They Must Create Noise Before the Arizona Audit. They’re Going to Have to Do Something”

Citat:
General Michael Flynn: Yeah, there is going to be something that is going to happen and I’m afraid that what it’s going to do is it’s going to further divide the country. It’s not going to be as dramatic as something you’re talking about with 9-11 and the stupidity, and this nonsense of UFOs and this apocalyptic crap is such garbage. People need to face reality. We need to face reality. They are going to continue to go after Donald Trump. OK? They’re going to continue to go after Donald Trump. And I’m glad to see the president finally getting out and doing rallies. He’s going to be doing one in Sarasota here on the 4th of July. I think he’s going to up in Ohio on Saturday. So he’s going to get back out and he’s going to light the world on fire. Because I know they are going to go after him. And whenever they go after him it’s never pretty. It’s going to be ugly and that creates a lot of media attraction and everybody has to cover it. What does it mean? What is it going to do? And it keeps everybody off of the election fraud. As I said at the beginning of the show, now repeat after me, the 2020 presidential election was stolen. There is no doubt in my mind anymore. There is none… And the truth will continue to come out. Something is going to happen. I don’t think we’re going to have to wait until the end of summer. I think it’s going to happen here fairly soon…because they must create noise prior to the Arizona audit starting to really bubble out. They are gonna have to do something.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/gen-michael-flynn-something-going-happen-must-create-noise-arizona-audit-going-something-video/

Kan vi förvänta oss en gigantisk false flag av något slag, månne?
Senast redigerad av RobRoys 2021-06-25 kl. 06:22.
2021-06-25, 07:45
Medlem
Ett erkännande så gott som något om fula försök till valfusk.

Citat:
We conclude that there is uncontroverted evidence that [Giuliani] communicated demonstrably false and misleading statements to courts, lawmakers and the public at large in his capacity as lawyer for former president Donald J. Trump and the Trump campaign in connection with Trump’s failed effort at reelection in 2020,” the judges overseeing the disciplinary proceedings wrote in a 33-page ruling. “
Giulianos försvar om falska uttalande: (Inte så lite S. Powell över det hela).
In addition, Giuliani contends, he didn’t know the statements were false when he made them. A member of his “team,” he said, “inadvertently” took “incorrect” information from the Pennsylvania state website about absentee votes. He relied on “expert” information
.

Grand finale:
Citat:
Finally, Giuliani says his license shouldn’t be suspended while the proceedings continue because he poses no continuing threat — the election litigation is over and “he has and will continue to exercise personal discipline to forbear from discussing these matters in public anymore.”

Sent skall valfusksyndaren vakna. Tänk att Giuliano nu erkände försök till valmanipulation om än precis som sin herre genom att skylla på andra.

Att valet i sin helhet gick rätt och riktigt till stärks givetvis allt mer när fakta möter konspiration.
2021-06-25, 08:52
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Exempel
https://rumble.com/vbblur-poll-worker-gives-his-account-of-what-happened-when-he-tried-to-monitor-the.html
https://rumble.com/vbmiq3-shocking-video-from-a-democrat-poll-worker.html

Det finns ett otal videos där man inte släpper in valarbetare i lokalerna, många hävdar sin rätt men blir ändock ej insläppta.

I Georgia sände man hem valarbetare därefter började man räkna röster igen.

Det finns 1000-tals vittnesmål, videos och berättelser kring ovan. Att påstå något annat är absurt.

Var det i förväg utsedda och godkända valobservatörer som inte släpptes in?
2021-06-25, 09:19
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Var det i förväg utsedda och godkända valobservatörer som inte släpptes in?

Valarbetare. Du såg inte videon? Ja valarbetarna motarbetades i alla nyckelstäder, nyckelstater sk. swingstates. Man har tagit god logistisk kontroll över rösträkningsprocessen i de nyckelstater och städer som behövdes för att vända valutgången. Dominion maskinerna har dessutom lagt till alternativt konverterat röster jämnt över för stora delar USAs befolkning och givit Biden the popular vote.

Georgia, Fulton genomför audit
Georgias domare Amero tillåter nu Fulton Audit att fortsätta sedan ett nytt beslut igår kväll.

Domstolsärendet kommer att fortsätta men nu kan auditen ske. Många anser Fulton vara ytterst korrupt och att detta kommer att kunna bevisas snabbare än Arizona., Det inte gäller samma volym och man fokuserar på fultryckta poströster (och dessa räcker för att ge Trump vinst i Georgia) som redan räknats om flera ggr. Många valarbetare har vittnesmål vid omräkningar vittnat om ovikta sedlar, tryckta i en annan skrivare osv. Man vet tom vilka lådor det avser.

Mer om Fulton County:
https://justthenews.com/politics-policy/elections/georgias-largest-county-army-temps-oversaw-election-rife-security-issues
Senast redigerad av CapsLock99 2021-06-25 kl. 09:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in