Citat:
Ursprungligen postat av
Hundvisslaren
Ja och du fortsätter bevisa att du försöker dölja sanningen, fast den här gången på ett oerhört roligt och frenetiskt sätt. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta skämma ut dig.
Du vet att Trump inte talade om valfusk utan om att Lying Ted Cruz spred lögner om Carson och Trump. Men du försöker mörka sanningen genom att sprida lösryckta citat. Den enda anledningen till att du inbillar dig att det funkar, är för att du lever i en ekokammare.
Varför inte ta hela serien av tweets som Trump skickade ut? Här är dem:
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-cruz-idUSKCN0VC1Z6
Jag har nu klart och tydligt redovisat att du är en lögnare som försöker mörka sanningen och gjort det oerhört tydligt för samtliga läsare av denna tråd. Hoppas det smakar!
Men visst, det kan också vara så att du tillhör den lättmanipulerade skara som så lätt går i taket av lösryckta citat tagna ur kontext. I så fall ber jag om ursäkt för att jag förolämpat dig. Jag vet att vissa människor inte har det så lätt här i livet.
Vänta, du kan inte läsa engelska? Din fetmarkering är vad en journalist har skrivit, inte vad Trump skrev.
Trump twittrade som han gör, ett gäng tweets, i någon osammanhängande ordning. Bland annat anklagar han mycket riktigt Cruz för att ljuga, men att Trump
också anklagar Ted Cruz för att ljuga gör inte att hans anklagande om att Cruz "commited fraud" mindre allvarlig. Det citatet är en helt fristående tweet (tweets som hänger ihop markerar man , ex med 1/2, 1/4, eller som Trump brukar göra genom att avsluta en tweet med "..." och påbörja nästa med "..."), som jag citerade ordagrant. Du citerar den med, men du verkar inte veta vad som är Trumps citat i din artikel med tanke på din fetmarkering. Har du en kompis nära som du kan fråga om hjälp? Han säger att Trump commited fraud "and finally" ljög om Obamacaregrejen. Grattis, det är olika saker. i ditt egna citat.
Sen har vi återigen Hillary 2016. Trump hävdar att han vann popular vote, senast i somras. inga bevis. Du "tror" att demokraterna "blockade" hans undersökning i den frågan, men hävdar nu att fusket skett i den republikanskt styrda delstaten Arizona - vad stoppade Trump från att genomsyra operationen där, eller att utse en direktör för CISA som han litade på, eller för Department of Justice som även de sågade sönder "bevisen". Tre av domarna i SCOTUS är tillsatta av Trump, även de verkar ju vara korrupta nu?
Är det så att konspirationen är så djup att den nu nått Trump själv som tillsätter korrupta domare, korrupta chefer för centrala enheter, ser mellan fingrarna på valfusk tre gånger i rad trots att han vet att det påverkar honom negativt och låter hans egna FBI jaga rysslandutredningar istället för att ta hand om "trump får inte så många röster"-problemet?