2021-06-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Vad är det du undrar om Tivimate?
Om man laddar ner Tivimate APK App premium från någon lite suspekt sida (alltså inte från Google Play) så fungerar det ok, men jag kan inte nå VOD materialet. Jag loggar in med extrem codes. Kan någon ge en hint om var jag ska söka premium appen utan att betala? Jag vet, det är lite småsnålt (minst sagt...) men jag har gjort en grej av att komma undan så billigt som möjligt vad det gäller iptv och appar..
Citera
2021-06-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Om man laddar ner Tivimate APK App premium från någon lite suspekt sida (alltså inte från Google Play) så fungerar det ok, men jag kan inte nå VOD materialet. Jag loggar in med extrem codes. Kan någon ge en hint om var jag ska söka premium appen utan att betala? Jag vet, det är lite småsnålt (minst sagt...) men jag har gjort en grej av att komma undan så billigt som möjligt vad det gäller iptv och appar..

Du tycker 59 kr om året är för dyrt? 5 kr/månad?
Varför snåla in när det gäller såna enormt små utgifter?
Är strulet värt det?
Citera
2021-06-24, 22:37
Medlem
Citat:
Du tycker 59 kr om året är för dyrt? 5 kr/månad?
Varför snåla in när det gäller såna enormt små utgifter?
Är strulet värt det?
Som jag sa "jag har gjort en grej av att komma undan så billigt som möjligt vad det gäller iptv och appar.." jag har inte sagt att det är dyrt med 89 kr år för 5 enheter eller livstid 225 kr som är den faktiska kostnaden. Frågan gällde om någon hade mer info om att slippa undan ännu billigare...summasummarun.. NEJ, det är nog inte värt strulet!
Citera
2021-06-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz

Är det v 3.7.0 du installerat?
Citera
2021-06-26, 18:43
Medlem
Någon annan som har problem med iptv? nordicOne det handlar om. Helt 100 att linan fungerar, internet och enheten likaså.
Servrar nere?
Citera
2021-06-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Någon annan som har problem med iptv? nordicOne det handlar om. Helt 100 att linan fungerar, internet och enheten likaså.
Servrar nere?

Fungerar bra för mig
Citera
2021-06-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosso
Fungerar bra för mig

Var nere ca 10 min. Förmodligen omstart bara
Citera
2021-06-26, 21:01
Bannlyst
Är priser ok att diskutera?

Gick över från den stora till en annan leverantör , märker ingen skillnad förutom priset.. hur kan vissa erbjuda halva priset och ha samma kvalite ?

Helt sjukt att man betalade 1300 per år förr...
Citera
2021-06-27, 00:26
Medlem
Citat:
Var nere ca 10 min. Förmodligen omstart bara
Inga omstarter.

Allt var online.

Så felet låg inte hos N1.
Citera
2021-06-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basterse
Är priser ok att diskutera?

Gick över från den stora till en annan leverantör , märker ingen skillnad förutom priset.. hur kan vissa erbjuda halva priset och ha samma kvalite ?

Helt sjukt att man betalade 1300 per år förr...

Antagligen for att de anvander samma kallor eller leverantor for kanalerna.

Vissa sk "leverantorer" fixar ju egentligen bara servrarna sjalva. Hyr de fran hosting foretag och installerar samt konfigurerar mjukvara pa de sa de kan brukas for IPTV. Kanaler, filmer/serie, EPG data osv kops fran andra.
Citera
2021-06-27, 08:48
Medlem
Citat:
Andra klagar jämt på priset men fatar inte de får nästan allt i FHD + Filmer/seeier.

Ja, så är det ju.
Vissa stirrar sig blinda på just summan utan att reflektera över hur mycket man får den struntsumman.
Det man betalar för sitt IPTV-abonnemang per år är ju betydligt mindre än vad man skulle fått betala per månad om man ska ha en tiondel av utbudet av allt.
Citera
2021-06-27, 08:49
Bannlyst
Citat:
Om du ska diskutera och jämföra pris så får man nog diskutera utbudet också?

Så alla kanaler/filmer/serier som finns på din gamla leverantör finns även på din nya leverantör?

Samma mängd undertexter?

UHD-sändningar från Cmore från EM?

FHD på alla svenska kanaler?

Samma täta uppdateringar?

Events från Viaplay, Discovery +, Cmore och från alla events i USA?

Samma höga uptime? 99,9 % senaste 3 månaderna
Att kalla det sjukt att betala 108 kr/ månad vet jag inte om man kan säga, handlar ju såklart om vad man anser det vara värt.

Alla kanaler samt filmer och serier finns på den nya med svensk norsk och dansk undertext.

Alla svenska kanaler i FHD.

https://www.bildtagg.se/bild/086oxkkjt0vdimejk85drqe
https://www.bildtagg.se/bild/xbg6o61zkj3dnsgr3bem65i

Sådär ser utbudet ut.

Gillar även att dom laddar upp all UFC , tex är nattens fight redan upplagd.

Hur som helst , 650 kr för 12 månader för stabil tjänst är fan billigt.
Senast redigerad av basterse 2021-06-27 kl. 08:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in