Gårdagen live var väldigt intressant för er som missade, känns som det var en "au revouir" där han har gjort en sin u sväng fullbordad gällande sin positiva syn till bolaget och lägger all skuld på VD som han flertalet gånger kallar "kuksugare".
Verkar som de inte är på så god fot
Liven bestod hälften av kritik på bolaget och VD Samt resten att sörja åt situationen samt beklaga sig över att alla förlorat pengar,han kom även med spartips på billigt resande och föreslog att man ej behöver resa utomlands och kan göra det i Sverige,verkar vara ändrade tongångar gällande resande förut var det ju bara snack om lyxresor till Thailand där han la upp bilder på stränder med olika inspirerande texter om hur alla ägare kommer ha det i framtiden.
Killen är på en helt annan nivå med Napoleon komplex,är för mig ett under att han inte gått under jorden det hade jag gjort inte brytt mig om att rädda mitt ansikte i sociala medier utan vart allvarligt rädd för min säkerhet efter att ha dragit något sånt här där utfallet och konsekvenserna för så många blev som den blev.