2021-06-18, 12:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokmastarn
King-store är grön?
Japp
2021-06-22, 17:22
Medlem
Någon som har erfarenhet av Pharmaqo Winstrol 50mg:s ?

Specifikt från apoteksbutiken.. Såg att enligt labb rapport så innehåller deras 10mg's ca 8,8mg och deras 50mgs ligger på strax över 50,5mgs men sen om det är samma batch fortfarande är ju en annan femma, så hade varit intressant att höra om någon handlat hos AB nyligen och har något att säga om winstrolen?
2021-06-24, 08:01
Medlem
fnyrrs avatar
Växtgaranten är grön, så trevliga och snabba.
2021-06-24, 09:18
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Någon som har erfarenhet av Pharmaqo Winstrol 50mg:s ?

Specifikt från apoteksbutiken.. Såg att enligt labb rapport så innehåller deras 10mg's ca 8,8mg och deras 50mgs ligger på strax över 50,5mgs men sen om det är samma batch fortfarande är ju en annan femma, så hade varit intressant att höra om någon handlat hos AB nyligen och har något att säga om winstrolen?

Ingen person kommer att kunna känna av och säga denna winstrol är bara på 8,8mg och den här winstrolen på 50mg är lite överdoserad.

Samma med testo tex 200mg som 250mg ifall man inte möjligtvis kör trt men fortfarande väldigt tveksamt.

Placebo är påverkar mer än 1,2mg diff.
2021-06-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ingen person kommer att kunna känna av och säga denna winstrol är bara på 8,8mg och den här winstrolen på 50mg är lite överdoserad.

Samma med testo tex 200mg som 250mg ifall man inte möjligtvis kör trt men fortfarande väldigt tveksamt.

Placebo är påverkar mer än 1,2mg diff.

Nej det har jag inte direkt sagt något om eller frågat efter förvisso.
Nu har jag dock sagt att shopens egna labbrapporter visar att winstrolen innehåller den mängden.
Utöver den informationen så undrar jag bara om någon testa winstrolen från detta märke/shop och vad dem personerna i så fall tyckte om preparatet som helhet.
2021-06-24, 20:47
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Nej det har jag inte direkt sagt något om eller frågat efter förvisso.
Nu har jag dock sagt att shopens egna labbrapporter visar att winstrolen innehåller den mängden.
Utöver den informationen så undrar jag bara om någon testa winstrolen från detta märke/shop och vad dem personerna i så fall tyckte om preparatet som helhet.

Väldigt bra gjort av dem att lägga upp analyser som visar diff på minus nu var den ju på 8,96mg aka 9mg.,testa att beställa och återkom i tråden tror inte att du lär bli besviken.
2021-06-26, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Väldigt bra gjort av dem att lägga upp analyser som visar diff på minus nu var den ju på 8,96mg aka 9mg.,testa att beställa och återkom i tråden tror inte att du lär bli besviken.

Brukar faktiskt beställa i alla fall så länge det inte öser in negativa omdömen, så har lagt en order redan.
Får avgöra själv sen huruvida dem är bra/dåliga men har legat on 7v på Pharmaqo Testo 300mg/ml och är mycket nöjd så det lär nog vara samma fina kvalitet på dem orala.
Testat flera av deras olika märken när det gäller testo/deca/tabs och har aldrig varit missnöjd.
2021-07-02, 18:31
Medlem
99% säker på att detta är Postnord som är sega men växtgaranten skickade mina varor i måndags och det har ännu inte kommit.
Snigelpost borde postnord byta namn till.
2021-07-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
99% säker på att detta är Postnord som är sega men växtgaranten skickade mina varor i måndags och det har ännu inte kommit.
Snigelpost borde postnord byta namn till.

Nu börjar man bli fundersam på om något hänt paketet. Fortfarande inte kommit!
2021-07-09, 18:19
Medlem
Citat:
Nu börjar man bli fundersam på om något hänt paketet. Fortfarande inte kommit!

Nästan 2 veckor nu... Även fått inbox av annan användare som har exakt samma problem.... Höjer varningens finger.

Mycket konstigt.
2021-07-09, 21:30
Medlem
GreyForests avatar
Var får man tag på prolaktinhämmare som cabergoline?
2021-07-10, 13:24
Medlem
Citat:
Nästan 2 veckor nu... Även fått inbox av annan användare som har exakt samma problem.... Höjer varningens finger.

Mycket konstigt.

Mitt paket har kommit. 2 veckor tog det från skickat paket.
Postnord har nog suttit i kletet.

Växtgaranten gröna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in