• 9
  • 10
2016-10-16, 20:13
Medlem
Fick hem min första beställning av orgonitsten idag; 5 fältpuckar som ska placeras under master, 3 självhäftande stenar för mobiltelefon (för mig och familjemedlemmarnas mobiler)
Samt en pyramid som motsvarar 5 puckar.
Kommer placera ut en puck i taget vid utvalda platser. En puck kommer följa med till arbetsplatsen. Har någon fler tips till en nybörjare? I'M all ears :-)
Citera
2021-06-24, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoke
Fick hem min första beställning av orgonitsten idag; 5 fältpuckar som ska placeras under master, 3 självhäftande stenar för mobiltelefon (för mig och familjemedlemmarnas mobiler)
Samt en pyramid som motsvarar 5 puckar.
Kommer placera ut en puck i taget vid utvalda platser. En puck kommer följa med till arbetsplatsen. Har någon fler tips till en nybörjare? I'M all ears :-)

Är denna tråd död eller finns det liv i den?
Hur gick det med dina grejer? Flera år sen...
Citera
2021-06-24, 19:14
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedland
Är denna tråd död eller finns det liv i den?
Hur gick det med dina grejer? Flera år sen...

Startar defibrillatorn låt oss se vad lite kraftgärningar kan åstadkomma för någonting..

Någon fick ta emot en magkänsla att titta på det här forumet inom kort.
Citera
2021-06-24, 22:53
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Orgonit är metallskrot som gjutits in i epoxy-plast.
Plast förorenar vår planet, ger mikroplaster i tarmarna på fiskarna, förorenar haven.

Jag tror att den som förorenar planeten med mer plast som inte förstörs, den personen får dålig karma genom sin miljöförstöring.

Ingen global "energihöjning" eller "ny tidsålder" uppnås genom att placera ut plastklumpar på energi-laddade/påverkade platser i naturen.
Tvärt om. Naturen förorenas av plast och de som förstör moder Jord får dålig karma.

Gamla tiders slagrutemän förorenade inte jorden.
De som byggde "energiladdade" fornlämningar förorenade inte jorden.
De som lade stenblock på tre andra stenar, med blocken placerade på linjer i landskapet, de förorenade inte naturen.

Inse faktum, plastklumpar förstör världen. Sluta med skiten.
Citera
2021-06-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Startar defibrillatorn låt oss se vad lite kraftgärningar kan åstadkomma för någonting..

Någon fick ta emot en magkänsla att titta på det här forumet inom kort.

Jag har ialla fall pulat ihop en orgonit klump. Ful som stryk. Jäkla ful faktiskt. Jag är nyfiken på denna idé..jag är nyfiken på allt nytt och vill inte avfärda nåt lättvindigt. Hur som helst, den där fula klumpen har nåt för sig. Jag ska göra ett test inatt. Resultat imorgon bitti.
Citera
2021-06-24, 23:23
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Jag har ialla fall pulat ihop en orgonit klump. Ful som stryk. Jäkla ful faktiskt. Jag är nyfiken på denna idé..jag är nyfiken på allt nytt och vill inte avfärda nåt lättvindigt. Hur som helst, den där fula klumpen har nåt för sig. Jag ska göra ett test inatt. Resultat imorgon bitti.
Plast förorenar jorden med mikroplaster och skapar växthuseffekt och dioxiner vid förbränning.
Du använde väll ekologskt lim?

Är du från föreningen naturhatarna?
Vad får du för karma av plasten?
Vilket avtryck lämnar du efter dig på planeten med plastklumpen?
Citera
2021-06-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Plast förorenar jorden med mikroplaster och skapar växthuseffekt och dioxiner vid förbränning.
Du använde väll ekologskt lim?

Är du från föreningen naturhatarna?
Vad får du för karma av plasten?
Vilket avtryck lämnar du efter dig på planeten med plastklumpen?

Jag ger mig nog inte in i en diskussion med dig tror jag. Lönlöst.
Citera
2021-06-24, 23:48
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Du har rätt i att jag är otroligt envis och säker på min sak, vilket nog gör mig jobbig.

Jag är inte heller perfekt. Dottern ville ha lim till sitt pyssel och jag fick inte tag på ekologiskt lim, men jag ville ju att hon skulle få pyssla och vara glad så det blev vanligt lim.

Trots att jag inte är perfekt tycker jag att jag och resten av oss som har möjlighet ska försöka minska användanet av plast, som epoxyplast i orgonite.
---------------------------------
Folkanvänder orgonit för att avstöra jordströmmar och energier folk upptäcker med slagruta/pekare. Man kan ju andra andra "avstörare", som stenar, kristaller eller järnföremål.

Pröva med pekaren efteråt och byt sten eller järnbit till någon annan (eller vrid/vänd dem för att se hur det påverkar energiflödet) tills man får uppnådd avstörande effekt. Då behövs inte plast.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2021-06-25 kl. 00:38.
Citera
2021-06-25, 13:38
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:

Hade jag begripit denna lära hade jag kunnat hjälpa dig..

Ska se ifall inte finns en ängel i förklädnad som kan åkallas till denna platsen.
Citera
2022-06-08, 08:24
Bannlyst
Orgoniter konverterar energi genom att metallen repellerar energi och organiskt material håller/absorberar energi så det sker energirörelser i orgoniten som transmuterar en viss frekvens av elektroner till en annan frekvens med högre orgone energi dvs livskraft. Sett mängder av bevis på att orgoniter gör så att växter växer 3 ggr större och frodigare, att gammal frukt står sig längre i orgonite fält och att folk med cancer lever längre , inte att de blir botade men de lever längre med orgoniter omkring sig just för att orgoniten avger ökad livskraft i sitt fält. I luften finns elektroner osv som kan chargas negativt och när det sker så påverkas allt levande negativt (människor inklusive djur och natur) och allt som brottslighet, våld, konflikter, misär, fattigdom osv orsakas av låg livskraft, destruktiv dödskraft, stagnerande energier.. Så om man vill skydda sig från dålig chi som i sig drar till sig och leder till en mängd andra problem så är orgoniter ett säkert, fast vetenskapligt belagt sätt att skydda sig. Jag rekommenderar det till 100%

Orgoniter hjälper mot:
- Strålning
- chemtrails
- demoner
- negativitet
- depression

Emot allt skit som finns i luften men som inte går att se i princip. Varför är folk rädda för mörkret under sängen? Jo för att det finns sporer i luften som frodas i mörker i frånvaro av solljus och folk vill inte komma i kontakt med sina fötter och energikroppar direkt med denna materia. Visst mögel dör i solljus och har man inget immunförsvar så blir man angripen av virus i luften som folk annars aldrig blir sjuka o dör av. Orginterna kan åtminstone hjälpa med en frekvensjöjning/ökning som verkar mer skyddande även om det finns mycket mer att göra för att få bort allt hemskt som cirkulerar i luften som gör oss aggressiva, våldsamma, deprimerade och demoniskt besatta etc. För människor agerar mer negativt i en miljö där såna energier stimuleras genom strålning, bakterier, virus m.m. och det är viktigt att förstå att det går att skydda sig mot sånt. Med orgoniter t ex som är en gåva till mänskligheten.
Citera
2025-08-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Orgoniter konverterar energi genom att metallen repellerar energi och organiskt material håller/absorberar energi så det sker energirörelser i orgoniten som transmuterar en viss frekvens av elektroner till en annan frekvens med högre orgone energi dvs livskraft. Sett mängder av bevis på att orgoniter gör så att växter växer 3 ggr större och frodigare, att gammal frukt står sig längre i orgonite fält och att folk med cancer lever längre , inte att de blir botade men de lever längre med orgoniter omkring sig just för att orgoniten avger ökad livskraft i sitt fält. I luften finns elektroner osv som kan chargas negativt och när det sker så påverkas allt levande negativt (människor inklusive djur och natur) och allt som brottslighet, våld, konflikter, misär, fattigdom osv orsakas av låg livskraft, destruktiv dödskraft, stagnerande energier.. Så om man vill skydda sig från dålig chi som i sig drar till sig och leder till en mängd andra problem så är orgoniter ett säkert, fast vetenskapligt belagt sätt att skydda sig. Jag rekommenderar det till 100%

Orgoniter hjälper mot:
- Strålning
- chemtrails
- demoner
- negativitet
- depression

Emot allt skit som finns i luften men som inte går att se i princip. Varför är folk rädda för mörkret under sängen? Jo för att det finns sporer i luften som frodas i mörker i frånvaro av solljus och folk vill inte komma i kontakt med sina fötter och energikroppar direkt med denna materia. Visst mögel dör i solljus och har man inget immunförsvar så blir man angripen av virus i luften som folk annars aldrig blir sjuka o dör av. Orginterna kan åtminstone hjälpa med en frekvensjöjning/ökning som verkar mer skyddande även om det finns mycket mer att göra för att få bort allt hemskt som cirkulerar i luften som gör oss aggressiva, våldsamma, deprimerade och demoniskt besatta etc. För människor agerar mer negativt i en miljö där såna energier stimuleras genom strålning, bakterier, virus m.m. och det är viktigt att förstå att det går att skydda sig mot sånt. Med orgoniter t ex som är en gåva till mänskligheten.

Vilket dravel!

En hund fick i sig skiten vid en mobilmast. Man kan ju tycka att de som gått på det kan placera dessa utom räckhåll för djur och människor!!

https://www.sverigesradio.se/artikel...ngda-i-naturen
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in