2021-06-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag antar att du medvetet undviker att kommentera deras tidigare framgångsrika vaccineringar utav befolkningen
Menar du Mers, Ebola, Sars och Aids?
Citera
2021-06-22, 18:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Menar du Mers, Ebola, Sars och Aids?
Har du blivit vaccinerad mot Aids?
Citera
2021-06-22, 18:47
Medlem
Citat:
Har du blivit vaccinerad mot Aids?
Nordkoreanska regimen hävdade att de hade bot mot det, även de andra nämnda, kanske ett vaccin? Man påstod ju att man hade bot mot Covid-19 också, en örtdekokt.

Man hör ju seriositeten hos en desperat regim där man för befolkningen marknadsför att man till skillnad mot alla andra länder i världen påstår sig ha en lösning.
Vad beträffar Covid-19 sägs det att de dödar varje upptäckt fall och varken du eller jag vet om det är sant.
Citera
2021-06-22, 18:52
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Nordkoreanska regimen hävdade att de hade bot mot det, även de andra nämnda, kanske ett vaccin? Man påstod ju att man hade bot mot Covid-19 också, en örtdekokt.

Man hör ju seriositeten hos en desperat regim där man för befolkningen marknadsför att man till skillnad mot alla andra länder i världen påstår sig ha en lösning.
Vad beträffar Covid-19 sägs det att de dödar varje upptäckt fall och varken du eller jag vet om det är sant.
Det var ett annat land i väst där en orangefärgad president tyckte att man kunde injicera ett rengörningsmedel till akvarium.
Det gick sådär för de som avled pga, detta.
Citera
2021-06-22, 19:26
Medlem
Citat:
Det var ett annat land i väst där en orangefärgad president tyckte att man kunde injicera ett rengörningsmedel till akvarium.
Det gick sådär för de som avled pga, detta.
Ja det var precis lika galet, skillnaden var väl att det betraktades som just galet och landet gick vidare med programmet och konstaterade att den oranga mannen var galen.

Det är skillnad i Nordkorea där regimen sanktionerar galenskapen. Där får ingen ha synpunkter på på de påstådda galenskaperna. Då dör man i allmänhet av annat än kemikalier.
Citera
2021-06-22, 19:37
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ja det var precis lika galet, skillnaden var väl att det betraktades som just galet och landet gick vidare med programmet och konstaterade att den oranga mannen var galen.

Det är skillnad i Nordkorea där regimen sanktionerar galenskapen. Där får ingen ha synpunkter på på de påstådda galenskaperna. Då dör man i allmänhet av annat än kemikalier.
Ingen är ofelbar kan man väl konstatera, alla ledare har också en stor opposition, men det känns som om du kräver mer utav Kim än andra ledare.

Nu har dom ju tagit in vaccin efter en noggrann övervägning, så vad jiddrar du om egentligen?
Citera
2021-06-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ingen är ofelbar kan man väl konstatera, alla ledare har också en stor opposition, men det känns som om du kräver mer utav Kim än andra ledare.

Nu har dom ju tagit in vaccin efter en noggrann övervägning, så vad jiddrar du om egentligen?
Har Kim Jung Un en stor opposition??? När fick han det??? Opponerar sig någon blir det dennes död, om inte bokstavligt så i alla fall politiskt. Ofta bokstavligt.
Varken jag eller någon annan kräver någonting annat än att diktaturen ska avskaffas, är du av annan uppfattning?
Citera
2021-06-22, 19:52
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Har Kim Jung Un en stor opposition??? När fick han det??? Opponerar sig någon blir det dennes död, om inte bokstavligt så i alla fall politiskt. Ofta bokstavligt.
Varken jag eller någon annan kräver någonting annat än att diktaturen ska avskaffas, är du av annan uppfattning?
Du och LEMMOR von Munchausen gör inget annat än att gnälla på allt som händer i Nord Korea, Ni tillhör en stadigt minskande skara utav hjärntvättade Korea kritiker.
Du har väl analyserat det politiska läget annorstädes, som dynastierna i USA,
Citera
2021-06-22, 20:25
Medlem
Citat:
Du och LEMMOR von Munchausen gör inget annat än att gnälla på allt som händer i Nord Korea, Ni tillhör en stadigt minskande skara utav hjärntvättade Korea kritiker.
Du har väl analyserat det politiska läget annorstädes, som dynastierna i USA,
Men anser inte även du att diktaturregimen ska avskaffas?
Jag tycker mig se att du börjar bli kritisk till Kim Jung Uns regim?
Citera
2021-06-22, 20:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jag tycker sanktionerna ska tas bort och att de vaccinerar sig och öppnar upp stranden och skidbackarna.
Citera
2021-06-22, 21:53
Medlem
Citat:
Jag tycker sanktionerna ska tas bort och att de vaccinerar sig och öppnar upp stranden och skidbackarna.
Det tror jag att hela världen håller med om.
Allt det där kommer att hända om diktaturregimen/Kimdynastin försvinner.
Citera
2021-06-23, 20:10
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Så länge FN/Kina göder befolkningen med ris så kommer inget att hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in