Citat:
Ursprungligen postat av
Gothus
Nja, just det stör mig inte.
Jag har för mycket på fötterna .
Du med.
Vi känner dig. Det är vilda fantasier i orimligheten hav men en god indikator på vad någon vill avleda från.
Almsäter blir en magisk spelare i en actionfilm där underrättelsetjänsterna snubblar på varandras fötter och som vanligt baserat på dina påstådda "insikter" dvs fablernas värld.
Nä. Sammanställer vi vad man helt vägrar lämna ut, vad man påstår helt saknas och vad man översvärtar hittar vi lösningen till100%.
Möjligen kan dina utsagor jämföras med t ex Donald F s skrönor där han själv och en fiktiva Barbro- och Leongrupper är i faggorna men oskyldiga som förklaring till WT observationerna kring mordet men sedan muterar till att vara hemflrlovade långt innan ens OP ger sig hemifrån.
Det är helt enkelt debilt att förklara bort wt med hemliga kommunikationsövningar som skulle ha ägt rum timmar innan ens dramat började.
Fullkomligt debila utsagor från några av historiens sämsta lögnare.
Allvarligt talat. Man vägrar utelämna uppgifter om vapeninnehav för 35 år sedan när det gäller poliser som bevisligen fanns eller borde ha funnits kring mordplatsen. Poliser vars kommunikation var WT som unisont påstår att de inte minns något annat än att de av en händelse brutit tätt inpå mordet med falska utsagor att de sedan hört om mordet på vanliga nyheter en timme innan det sändes.
Allt detta trots vittnesmål att kodade meddelanden i klartext framfördes ända fram till skotten.
Förstår man inte att sådant är relevant vet jag inte vad man skall säga.
Fabler om CIA eller RAF eller GRU kan inte rucka det hur ofta de än framförs.