Citat:
Ursprungligen postat av
Snauzzer
Har Sabuni solat mycket i helgen..hon är ju ännu svartare nu.
Tv 4 soffan.
Det är sådana individer som uttrycker sig som du som förstör för dem som vill se förändringar i invandrarfrågorna och det är även den lilla delen individer media och politiker låter vara röst åt alla som vill ha förändringar.
Hon är brun ja och för att hon antagligen har sitt ursprung från Africa.
Färg har inget med dåligt skött invandrarpolitik att göra.
Sabuni är bra på sitt område annars skulle hon inte sitta i den position hon sitter i.
Jag tycker att hon är en tydlig och vältalande politiker, men är inte intresserd utav hennes ideologi.
Om det blir omval kommer de flesta som röstat på Stefan att åteigen rösta på Stefan för övrigt.
Jag tycker att sossarna behöver ta ett steg tillbaka och Stefan gå i pension och gotta sig med sina miljoner kronor, eller kanske skänka det till behövande världen över istället för att vilja bli sedd som en människorättskämpe när han tar emot ett egentligen fåtal människor från länder med större problem och ha beröm för att han är en en "bra människa" och folket får betala invandrarpolitiken ÅT honom.
Nä bort med sossarna och kommunister samt identitetspolitiker. De kan ta paus ett par år nu. Sätta på sig fittmössor och lösbröst, odla kravmärkt och cykla dit de skall.
Jag gillar inget parti just nu. Tycker att det är rätt åt sossarna att de är i en regeringskris. Skit skall skit ha.
Vem man än kommer att rösta på vid ett ev omval kommer att bli exakt lika platt fall.
S har alltid gjort skiten som de skyller på andra. De andra kommer också att skylla på alla andra.