Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Jag är övertygad om att de allra flesta sockerätare hellre har långvariga lockdowns och munskyddskrav än drar ner på sockerätandet.
tyvärr är socker beroendeframkallande och maten som finns i butikerna i västvärlden är så fullproppad med socker att det är oerhört svårt för folk att sluta äta skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Lockdownförespråkare tillhör världshistoriens mest egoistiska avart av människor.
jag är beredd att hålla med om det. De mest högljudda förespråkarna är inga förlorare ekonomiskt på sina sinnessjuka idéer.
Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Lars Bern är en hjälte. Jag känner själv flera stycken som blivit av med långvariga krämpor efter att ha börjat lyssna på honom och ta till sig hans råd.
ja jag är övertygad om att vi inte alls behöver vara överviktiga överhuvudtaget genom rätt kost och det pandemin hade inte alls behövt vara så jobbig som den blev pga den felaktiga livsstilen som tyvärr för många har.
Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Och jag kan själv intyga att LCHF-kost rik på kött är överlägsen kolhydratsbaserad och fettsnål kost vad gäller välmående.
japp det gör att du inte behöver äta lika ofta. Precis vad vi behöver göra idag när övervikten och fetman skenar..
Men det är ju inte så bra för big pharma om folk inte behövde deras mediciner.