2021-06-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Tyvärr är det så att Sveriges corona strategi är ett skämt och kriminellt.
MSB gick ju ut idag och varnade för framtida kriser Sverige måste vara mer förberedda. Se om politikerna är förberedda för kommande kris.
Citera
2021-06-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Nu är det ju inte alarmisterna som sätter restriktioner utan staten.
Och tur är det för normalt funkade människor är helt emot att sitta inne i bostaden med tredubbla munskydd på.
Citera
2021-06-22, 20:55
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Och tur är det för normalt funkade människor är helt emot att sitta inne i bostaden med tredubbla munskydd på.

Tror inte någon normalt funtad gör det.
Citera
2021-06-22, 20:56
Medlem
Citat:
Vad menar du ? jag är ursvensk och pratar garanterat bättre svenska än de flesta WT svenskar vilket betyder mer än 80 % av alla idioter i det här landet. Du pratar om skatt ja du borde verkligen undersöka vart din skatt tar vägen min vän. Åker man in till sjukhuset skall man väl för faen få mat om man inte ätit och druckit på hela dagen i denna värme ! och det var skrivet på skyltar corona patienter, personalen varnade för corona sjuka i salen och att gå på toaletten ja ett skämt var det. Dessutom var det en ständig ström av corona sjuka som lämnade sjukhuset och kunde inte andas. Taxi personal sa att så här har det varit hela tiden. Sverige är ett uland tyvärr.

Så du förolämpar även dig själv när du kallar ALLA svenskar för idioter? Du verkar inte ha höga tankar om dig själv..
Citera
2021-06-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParMobil
Så du förolämpar även dig själv när du kallar ALLA svenskar för idioter? Du verkar inte ha höga tankar om dig själv..
De flesta dock
Citera
2021-06-22, 20:58
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Vad menar du ? jag är ursvensk och pratar garanterat bättre svenska än de flesta WT svenskar vilket betyder mer än 80 % av alla idioter i det här landet. Du pratar om skatt ja du borde verkligen undersöka vart din skatt tar vägen min vän. Åker man in till sjukhuset skall man väl för faen få mat om man inte ätit och druckit på hela dagen i denna värme ! och det var skrivet på skyltar corona patienter, personalen varnade för corona sjuka i salen och att gå på toaletten ja ett skämt var det. Dessutom var det en ständig ström av corona sjuka som lämnade sjukhuset och kunde inte andas. Taxi personal sa att så här har det varit hela tiden. Sverige är ett uland tyvärr.

Överlag har ju sjukvården och vårdpersonalen i covidvården hyllas både i samhället och i massmedia med all rätt De har/är hjältar. Sedan finns det såklart de med blondinbella-attityd som aldrig är nöjda.. ett fåtal har såklart hamnat mellan stolarna i en pandemi.
Citera
2021-06-22, 21:00
Medlem
Det handlar om organisation men den är verkningslös...hyllat och hyllat de gör sitt jobb i bästa fall....
Citera
2021-06-22, 21:16
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParMobil
Bra argument!
Verkligen imponerande

Hur går googlandet? Kommer du fram till något?
Citera
2021-06-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Tror inte någon normalt funtad gör det.
Har man följt med i tråden så är det vad de hypokondriska alarmisterna har skrivit om – mer lockdowns mer, mer munskydd och ve den som ägnade sig åt sportslig aktivitet under sportlovet i form av utförsåkning i slalombackarna.
Senast redigerad av Mrbosun 2021-06-22 kl. 21:30.
Citera
2021-06-22, 21:37
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedanProblem
Det är ju klart att du har varit infekterad. När man läser dina inlägg så får man ju inte direkt intrycket att det här är en smart person som sköter hygienen.
Vad har hygien med munskydd att göra? Munskydd är ren idioti som förstör ditt immunförsvar. Det skulle jag aldrig ha på mig.

Citat:
Du är säker ständigt infekterad med diverse virus och bakterier. Matförgiftning på grund av obefintlig handhygien efter toalettbesök. Naturligtvis förstår du inte heller skillnaden på munskydd och andningsskydd.
Varför har du blivit så hjärntvättad av big pharma att du tror att vi inte har ett immunförsvar längre?
Citat:
Personer som du har ju allra mest att vinna på att vaccinera er. Ni behöver extra skydd.
I helvete heller. Jag vidhåller att alla inte kommer att behöva det här vaccinet. Men sköter man inte om hälsan så är man nog tyvärr beroende av det. Det vill inte jag vara..
Citera
2021-06-22, 21:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Vad du tjatar om ditt "nödgodkännande". Det är inte tal om några nödgodkännamde, utan helgodkännande. Alla de vaccin som används i Sverige är helgodkända av EMA.

Det är inget helgodkännade. Det är godkänt med villkor. Du förstår fortfarande inte skillnaden. Hur sjutton tror du annars vaccinerna skulle bli godkända så snabbt?
Citera
2021-06-22, 21:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Tror att du har fel helt enkelt.

Fel? Hur har det gått i England, USA och kanada? Vi har redan facit..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in