2021-06-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Inte från de siffror du frågar efter. Konstaterar bara att FHM ånyo rapporterar 34 nya döda. Jag tycker det är för jävligt att dag efter dag ta del av de här höga dödstalen. Att man inte bekämpar samhällsspridningen.
Var ärl ingen rapport på 11dagar eller har jag fel? Eller du kanske vara ironisk 🤔
Citera
2021-06-22, 19:46
Medlem
Citat:
Inte från de siffror du frågar efter. Konstaterar bara att FHM ånyo rapporterar 34 nya döda. Jag tycker det är för jävligt att dag efter dag ta del av de här höga dödstalen. Att man inte bekämpar samhällsspridningen.

Du gnällde inte de dagar de rapporterade 0.
Troe vi snittar 3-4 per dag nu..
Citera
2021-06-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
Bravo! Bravo! Det måste vi apa efter! Semianalfabetiske Duterte är vår nya och bästa förebild. Ljuset i mörkret! Long live our dear leader Rodrigo Duterte!

Så ja lille vän. Det finns hjälp att få om man är rädd för nålen..
Citera
2021-06-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParMobil
Så ja lille vän. Det finns hjälp att få om man är rädd för nålen..

Det är snarare vaccinet man är rädd för.
Citera
2021-06-22, 19:54
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:

Knappast.
Citera
2021-06-22, 20:04
Medlem
Citat:
Knappast.

Bra argument!
Verkligen imponerande
Citera
2021-06-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag har inte skrivit massdöd någonstans eller att folk faller ned på studs. Försök inte tillskriva mig något jag inte påstått. Lev du som du vill men gnäll inte sen när du ligger med slangar och skit nerkört i alla kroppsöppningar.
Just det lev som du vill och kom inte och gnäll på oss som vill leva ett så normalt liv som möjligt om några jävla lockdowns, tredubbla munskydd och vad det nu är för restriktioner alla alarmister i tråden ville/vill ha införda.
Citera
2021-06-22, 20:13
Medlem
raskenss avatar
Citat:

I stort sett alla 80+ är numera vaccinerade. De som dör nu dör med covid inte av covid. Nu borde focus skifta mot dom verkliga folkhälsoproblemen som tobak, alkohol, övervikt och brist på motion.
Citera
2021-06-22, 20:18
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Just det lev som du vill och kom inte och gnäll på oss som vill leva ett så normalt liv som möjligt om några jävla lockdowns, tredubbla munskydd och vad det nu är för restriktioner alla alarmister i tråden ville/vill ha införda.

Nu är det ju inte alarmisterna som sätter restriktioner utan staten.
Citera
2021-06-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
I stort sett alla 80+ är numera vaccinerade. De som dör nu dör med covid inte av covid. Nu borde focus skifta mot dom verkliga folkhälsoproblemen som tobak, alkohol, övervikt och brist på motion.

Det är svensken tyvärr för lat för.

Frågan är när vaccinet går ut för dom först vaccinerade, i höst tror jag vaccinet kan börja spela ut sin roll.
Citera
2021-06-22, 20:31
Medlem
Citat:
Håll käft på dig!
Flytta om det inte passar. Kanske till ett land där du behärskar språket. Min skatt skall inte gå till några jävla gnällspikar.
Åkte hon in för att få mat?
Vet du om personerna som fanns runt var smittsamma?

Många frågor på din historia blir det..
Vad menar du ? jag är ursvensk och pratar garanterat bättre svenska än de flesta WT svenskar vilket betyder mer än 80 % av alla idioter i det här landet. Du pratar om skatt ja du borde verkligen undersöka vart din skatt tar vägen min vän. Åker man in till sjukhuset skall man väl för faen få mat om man inte ätit och druckit på hela dagen i denna värme ! och det var skrivet på skyltar corona patienter, personalen varnade för corona sjuka i salen och att gå på toaletten ja ett skämt var det. Dessutom var det en ständig ström av corona sjuka som lämnade sjukhuset och kunde inte andas. Taxi personal sa att så här har det varit hela tiden. Sverige är ett uland tyvärr.
Citera
2021-06-22, 20:33
Medlem
Tyvärr är det så att Sveriges corona strategi är ett skämt och kriminellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in