Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Et spørsmål jeg mener er verdt å stille er følgende:
Hvor mange profesjonelle mordere fins det i Norge? Hvor finner man slike?
Jeg tror ikke man nødvendigvis finner dem i de "vanlige" kriminelle miljøene, slik
som disse gjengmiljøene det har vært en del snakk om. De lever kanskje av å
bryte loven, men de later til å holde seg til sine markeder og områder.
Altså - om man tilhører et slikt miljø, er man underlagt en hel del regler og
sosiale koder. Uten at jeg kan si det sikkert, tenker jeg at det å ta livet av
uskyldige utenforstående personer, ikke er noe et slikt miljø ville velge å
ha forbindelser til.
Da heller jeg mer mot folk som har erfaring fra "skarpe oppdrag" i utlandet.
Profesjonelle leiesoldater. Tidligere tjenestemenn med drapserfaring.
Folk som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet. Eller, ihvertfall
nesten ikke.
Her er det så mange dumme, dumme mennesker. Dere skriver så mye tøys og meningsløst vræææl.
Drapsmennene?/Futurum-mennene er antagelig ikke norske. Tenk litt logisk da.. Da hadde de vært avslørt for lenge siden. Norge er et lite land..
Svar/Tenk heller på dette:
Hva tenker dere om at 2 maskemenn er utlendinger og 1 maskemann er nordmann? Og hva tenker dere om at forklaringen til den norske maskemannen ikke blir avdekket i avisene? Jeg har ikke sett forklaringen på hva han gjorde i timene da AEH forsvant, hvorfor han gikk i retning av huset, og stanset ved søppelkassene før han fortsatte på stien som leder mot huset. Han gikk da raskt på vei mot huset og snudde seg for å se om noen kom etter han. Tror politiet egentlig på forklaringen hans og at han titter mot Hagen-huset ved en tilfeldighet eller er det bare noe de sier? Han er til og med sjekket ut - allerede. Han stopper opp og gnir seg til og med i hendene, og man får inntrykk av at han er på oppdrag, også fordi han er klar over hvor overvåkningskameraene er og titter ned idet han går forbi de. Han bruker maske, og også en skjermcaps og hette over. Fullstendig dekket i ansiktet. Han meldte seg ikke for politiet før det var gått flere måneder, og da tenkte han vel at politiet ikke kunne sette han i sammenheng med åstedet. Jeg tipper han skulle rydde opp og kvitte seg med ting, men ikke nødvendigvis AEH. Politiet forundrer meg. De jobber på en veldig spesiell måte og hopper over de klare sporene, nemlig menneskene de ser denne dagen!
Vet noen om politiet har fulgt med i kryptoforumdelen her på Flashback? Kan de ha funnet noe der da?
Dere linker til innlegg fra denne RU, men jeg skjønner ikke hvor dere finner det. Det er ikke noe avslørende der etter det jeg har fått med meg. Har dere funnet noe på andre nettsteder?
Ser politiet på alle mulige nettsider for å finne informasjon om krypto tro? Internasjonalt også? Kan man bestille drap på darkweb eller er det som noen sier ikke mulig? Og hvordan kan dere med sikkerhet vite at man ikke kan det? Det er jo litt spesielt synes nå jeg. Jeg tror ikke nødvendigvis Hagen har bestilt de der. Han har jo truet en mann tidligere, og avslørte at han kjente til mennesker som kunne utføre en slik handling. Så da kan de jo være hjem som helst, og ikke noen han har funnet på nettet - hvis Hagen er oppdragsgiver, og f.eks. noen han har kommet i kontakt med for lenge siden. Det blir en vill gjetning. Det er rart ingen vet hvem kryptomennene er, så jeg har lurt på om politiet faktisk vet det, og leter etter de og ikke finner de. De kan jo være drept de også?