Citat:
Ursprungligen postat av
Atlas11
Och nu gäller siffran en dryg miljon för alla som dog där. På vilket sätt är den nya siffran bättre underbyggd än den tidigare?.
Därför ryssarna räknade med alla inkl ryssar som dog där innan kriget började. Franciszek Piper som har kunnat bevisa 1,1 Miljoner MÄNNISKOR dog där av dem så runt 990 000 judar. Men han anser det är mer, men han kan inte bevisa det. Så du menar han har gjort fel? Eller du vill att ryssarna skulle räkna med sina som dog där innan kriget började?
Citat:
Sant. Jag kan, för att referera till James Randi, inte bevisa att det inte finns flygande renar heller. Men jag kan granska det som framläggs till stöd för ett påstående, och kan jag då visa att att en stor del av argumenten inte håller vad de lovar, då skapar detta rimligt tvivel.
Man kan tvivla på allt om man vill! Fast om vetenskapen har kommit fram med en sak, som är serisöt så borde det accepteras som den officiella versionen, eller hur? Tycker man de som har kommit fram till en viss resultat(godkänd) så ska den i så fall komma med sådan saker så det stjälper rådande teorier.
Citat:
Är det verkligen spekulationer att Krema 1 är en "rekonstruktion", att Himmlers anteckningar inte nämner gasmord, att inga inspelningar dykt upp från Trent Park, att förstahandsvittnen talar om att andas genom nyckelhål och tryckas bakåt i köer, och så vidare? Nej, det håller jag inte med om. Jag hävdar att det är på det viset, dvs. de flesta kontrollerbara påståenden ni kommit med har inte visat sig hålla för en närmare granskning
Fast vi vet att den byggdes om från krematorium till skyddsrum/operation rum. Det finns hur mycket som helst inkl kort innan de ändra om den, där man ser tex skorstenen.
Fast de har hittat spår av HCN i hår! Hur förklaras det?
De har hittat tillräcklig mängd spår av HCN i ventilationsgaller det i form av Zinkoxider, som lätt omvandlas när det zink kommer i kontakt med HCN. OSV....
David Irving kunde ej förklara bort Zyklon B skulle vara mordvapnet! Hur menar du ska kunna förklara bort det?
Hur förklarar du bort de två olika beställningar av Zyklon B, det fanns en med varnings lukt och en utan varningslukt!! Robert Mulka (Höss aduntant) hade svårt förklara bort det!!