2021-06-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Nej det är det bästa Sverige gjort! Barn runt om i världen mår psykiskt dåligt pga vanvettiga psykfall som du vill låsa in allt och alla. I Sverige har våra kära barn kunnat leva som vanligt. Lås in dig själv istället. Jävla sekt
Det där är bara trams och svensk feminism bullshit. Ingen mår dåligt av att stanna hemma och lära sig där men poängen är att det är en pandemi för bövelen...
Citera
2021-06-21, 21:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Det är ju pandemi! inte vad som är socialt bäst för barnen.

Barnen ska inte lida för den sakens skull. De ska vara i skolan och covid är inte farligt för dem. Tack och lov.

Det här är ett extremt farligt tänk du kommer med.
Citera
2021-06-21, 21:33
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Absolut också fel

.. inte alls...

Finns ingen som helst anledning att ge Keminjektionen till någon annan än de som har mest att förlora..
allra minst barnen som inte löper någon som helst risk för några som helst komplikationer av C19

allt annat är vansinne och alla Vaccin-lobbyiseter som kampanjar för att vaccinera friska barn bör bekämpas hårt och resolut
Citera
2021-06-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Barnen ska inte lida för den sakens skull. De ska vara i skolan och covid är inte farligt för dem. Tack och lov.

Det här är ett extremt farligt tänk du kommer med.
Du vet väl inte om det är farligt eller inte och dessutom smittar de andra personer ?? hur tänker du nu egentligen för barn smittar ju...
Citera
2021-06-21, 21:35
Medlem
Ingen vet idag effekter av varken covid eller vaccin ?
Citera
2021-06-21, 21:38
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Du vet väl inte om det är farligt eller inte och dessutom smittar de andra personer ?? hur tänker du nu egentligen för barn smittar ju...

Det är inte farligt för barn och vad jag vet verkar de inte vara varken särskilt sjuka eller drivande. Att inte låta barn gå i skolan för med sig extremt negativa konsekvenser på längre sikt.

och nu när det finns vaccin är det en nobrainer. Barn ska vara i skolan och det är punkt slut på det. Vi gjorde 100% rätt och stod emot trycket.
Citera
2021-06-21, 21:39
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:

... så vad tror du händer om du blir smittad?
Citera
Medlem
Citat:
Jag kommer att överväga det när experimentet är över. Och det dröjer alltså några år.

Nej jag är inte rädd för covid och är därmed inte ”foliehatt”. Experiment med min hälsa i potten deltar jag dock inte i. Det är helt emot mina principer .
Ja självklart dröjer det för dig, du har ju sån ångest och konspiratorisk att du måste vänta flera år.
Jag antar du fick massa sprutor som barn mot diverse sjukdomar, se - du lever ännu!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
.. inte alls...

Finns ingen som helst anledning att ge Keminjektionen till någon annan än de som har mest att förlora..
allra minst barnen som inte löper någon som helst risk för några som helst komplikationer av C19

allt annat är vansinne och alla Vaccin-lobbyiseter som kampanjar för att vaccinera friska barn bör bekämpas hårt och resolut
Det är ju det jag säger ? vaccin är förmodligen vansinne till barn. Det riktiga är att stänga ned och få bort eländet...
Citera
2021-06-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
... så vad tror du händer om du blir smittad?
Vet ej.
Citera
2021-06-21, 21:40
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
https://www.svtplay.se/video/31388774/aktuellt/aktuellt-21-juni-21-00-2?position=756&id=82D7RXB

Munskydd plus visir kolla 12.40 in i klippet mycket bra kombo.

Det bästa du kan göra är att skaffa dig en bra hälsa. Det är det absolut bästa skyddet mot att bli risig i kinesisk snuva.

Kommer aldrig att sätta på mig nåt sånt där... Det är bara att glömma.
Citera
2021-06-21, 21:41
Medlem
Citat:
Det bästa du kan göra är att skaffa dig en bra hälsa. Det är det absolut bästa skyddet mot att bli risig i kinesisk snuva.

Kommer aldrig att sätta på mig nåt sånt där... Det är bara att glömma.
Visst är det så men ingen vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in