2021-06-21, 21:16
Medlem
Kvastfeningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Att inte stänga skolorna var och är totalt vansinne...

Att stänga skolorna var och är totalt vansinne
Citera
2021-06-21, 21:17
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Nej det är det bästa Sverige gjort! Barn runt om i världen mår psykiskt dåligt pga vanvettiga psykfall som du vill låsa in allt och alla. I Sverige har våra kära barn kunnat leva som vanligt. Lås in dig själv istället. Jävla sekt
Citera
2021-06-21, 21:18
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:

Enda vansinnet är att kampanja för att tvångsvaccinera barnen...
Citera
2021-06-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Munskyddets vurmade är de största foliehattarna jag hört talas om.

Nej munskyff fungerar inte och har aldrig fungerat. Det som fungerar är att sköta hälsan så man inte behöver bli onödigt sjuk.
Haha du är ju riktig foliehatt slår vad att du inte kommer ta något vaccin heller eller hur?
Citera
2021-06-21, 21:20
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Haha du är ju riktig foliehatt slår vad att du inte kommer ta något vaccin heller eller hur?

Är det en sådan självklarhet att ta vaccin för C19?
Citera
2021-06-21, 21:20
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Vad snackar du om?? Barn ska vara i skolan. Att barn inte tillåtits gå i skolan är en praktskandal som kommer att kosta. I vissa länder har barnen varit borta från fysisk undervisning i över ett år nu.
Citera
2021-06-21, 21:24
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?? Barn ska vara i skolan. Att barn inte tillåtits gå i skolan är en praktskandal som kommer att kosta. I vissa länder har barnen varit borta från fysisk undervisning i över ett år nu.

Öppna/stänga

vad är det ni inte fattar

det är inte svart vitt

dom ska va skolan ja, dom mår bäst där, men inte om barn blr smittade tar hem smitta - capish?

men för att dom ska va där i skolan - säkert - behövs bubbeltänk många även om dom är små insatser som tilsammans gör att barnens arbetsmiljö skyddas från smittspridning.

Dom ges ju inget bre, inget.

Flera i Jordbro har avlidit genom smitta skolbarn tog hem.

Vet 7 barn som va sjuka 4 månader, förstår du, 4 månader.

en grabb 8 år hans mamma lyssnade på 1177, dom sa bla bla ingeeeeen faaaaaara barn blr sällan sjuka mamman lyssnade men orolig ringde ingen sa hennes barn bara låg hög feber, ändå dom sa va hemma osv.

Mamman åker in på egen hand efter lyssnat på skräpkärringarna på 1177 en vecka ok?

vad händer når dom kommer in - det springs i korridorer - kod röd - misc multiorgankollaps.

Du vet hela fucking Sverigeapparaten styrs av fittorna på folkhälsomyndigheten som ljuger.
Senast redigerad av Sarumanmyndigheten 2021-06-21 kl. 22:22.
Citera
2021-06-21, 21:26
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Jag kommer att överväga det när experimentet är över. Och det dröjer alltså några år.

Nej jag är inte rädd för covid och är därmed inte ”foliehatt”. Experiment med min hälsa i potten deltar jag dock inte i. Det är helt emot mina principer .
Citera
2021-06-21, 21:28
Medlem
[quote=kurt-sune|76304763]Munskyddets vurmade är de största foliehattarna jag hört talas om.

Nej munskyff fungerar inte och har aldrig fungerat. Det som fungerar är att sköta hälsan så man inte behöver bli onödigt sjuk.[/QUOTEhttps://www.svtplay.se/video/31388774/aktuellt/aktuellt-21-juni-21-00-2?position=756&id=82D7RXB

Munskydd plus visir kolla 12.40 in i klippet mycket bra kombo.
Citera
2021-06-21, 21:28
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarumanmyndigheten
Öppna/stänga

vad är det ni inte fattar

det är inte svart vitt

dom ska va skolan ja, dom mår bäst där, men inte om barn blr smittade tar hem smitta - capish?

men för att dom ska va där i skolan - säkert - behövs bubbeltänk många även om dom är små insatser som tilsammans gör att barnens arbetsmiljö skyddas från smittspridning.

Dom ges ju inget bre, inget.

Flera i Jordbro har avlidit genom smitta skolbarn tog hem.

Du "kapirash" själv lite dåligt...

Tillhör du den mikroskopiska klicken som är i riskgrupp att avlida med C19.. skydda dig själv. Kräv inte av andra att skydda dig.

Barnen ska vara ute i det fria och gå i skolan.. det ska vi föräldrar se till.
Citera
2021-06-21, 21:29
Medlem
Citat:
Det är ju pandemi! inte vad som är socialt bäst för barnen.
Citera
2021-06-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Enda vansinnet är att kampanja för att tvångsvaccinera barnen...
Absolut också fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in