2018-04-24, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kally
Vad handlar detta med ”Bajs-Hanna” om?

Vill du verkligen veta det?
Citera
2018-04-24, 23:06
Medlem
xmzs avatar
Dans och Magnus tyska företag köper ett hus någonstans och bestämmer sig för att Dan ska få rätten att bo där. Samtidigt hyr man ut huset till DFS, som då har nästan en miljon att lägga på hyror.

Dan sänder poddar med utrustningen som han sålde till föreningen för 50 tusen och tillträde till Svenskarnas Hus ges till ’aktiva medlemmar’ som är en handfull polare som styrelsen själv har utsett.

Poddarna som produceras säljs ju givetvis till Svegot och pengarna går återigen ner i Dans pluska.

Magnus största vinst i det hela är att han får en arena att agera agitator och tillfredställa uppmärksamhetens behov. Annars har han ingenting.

Tänk vad fräckt det hade varit
Citera
2018-04-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kally
Vad handlar detta med ”Bajs-Hanna” om?

Det vill du nog inte veta...

Drar det igen i den här nya tråden för nya. Det är rätt långt men försöker kondensera det:

Conrad förespråkar ett sunt leverne där man skall träna, inte runka eller kolla på porr och vara en sund människa helt enkelt med Marcus "The Golden one" Folin.

Degenererat beteende är det värsta som finns, pedofiler skall skjutas bla bla bla.

Samtidigt samarbetar och umgås Conrad med "Hanna" Warg, en transexuell.....en kille som har opererat bröst på sig själv men har kvar ballen. Denna var aktiv i podden Frihetsfaxen.

De gästar varandras poddar och spelar t.o.m in en ny podd "Spelnationen" tillsammans.
Man accpeterar "Hanna" som tjej och kallar honom för "hon", trots att man kämpar med näbbar och klor mot könsbytarindustrin och genus.

Hanna är ju helt normal och det är inget märkligt att ha bröst och penis samtidgt inte.

Sedan visar det sig...att den här "Hanna" är det mest perversa som gått på denna jord.
Bilder och länkar kommer fram i I&C-tråden på flashback.

Han har spelat in bajsporr, alltså porr där han inte bara smetar in sig i, utan även ÄTER bajs...iföd latex och någon jävla gasmask.

Hanna ligger på en säng med napp i munnen som en liten flicka med en fet dildo i analen.
Han har sålt filmer DVD efter önskemål på nätet.

Inte nog med det, "Hanna" har öppet arbetat FÖR pedofili för RFSLs räkning. Äcklet har drivit en sida som hette pedofil.se.
"Hanna" vill legalisera barnporr på internet och överallt.

Detta kom fram, och folk blev fly förbanand och ställde Conrad mot väggen i tråden.
Hur fan kan du sitta och förespråka ett sunt leverne med Folin samtidigt som du umgås med denna människa?

Conrad försvar Hanna med näbbar och klor direkt, och vänder sig mot oss som följt, stött och donerat till honom och Ingrid. Vi är idioter, korkade lågpannor som inte förstår.

Sedan försvinner han ur tråden på Flashback helt.
Han svara inte på frågor, utan säger bara att vi som länkar till dessa bilder och frågar vad fan han umgås med för typer "är bajsätare själva" för att vi länkar till bilderna på hans kära vän.

Sedan blir det helt tyst.
Folk undrar vad som hänt.

Nästa helg är FreedomFest i Stockholm.

På "Hannas" instagram visar det sig att Conrad har åkt upp till Stockholm och umgåts med äcklet och dennes könsneutrala flickvänn hela helgen på Freedomfest. Han syns på bilder med bajsätaren.

Detta är alltså EFTER att allt detta har uppdagats om legalisering av barnporr, bajsäteri och RFSL.

Folk blir förbannade, Conrad försvinner ur tråden som han själv skapat (så gott som för all framtid).

Kritiken bemöter han i podden så här:
"Ja det här med Hanna-gate är ju så löjligt. Jag kommer att ta det efter avsnittet, efter nationalsången så ni som inte bryr er slipper lyssna".

Allt för att dölja denna historia. Han säger tack för idag, spelar nationalsången och många tror det är slut.
Sedan gömt efter sången kommer det.

En kort monolog där han kallar folk som kritiserar för mindre vetande, att Hanna är en fantastisk människa yada yada.
Allt är bara smutskastning.

Thats it, sedan teg man bara ihjäl skiten.
Man forsätter att kritisera könsbyteri, RFSL, genus, porr etc som om ingetning har hänt.

Det fick upp mina och många andras ögon och visade vilken sorts person inte bara Conrad utan även Ingrid är. Falska, ohederliga människor och enorma hycklare.

Vill ni se bilderna finns de cachade om man söker Hanna Warg scat. Det är förjävla äckligt men jag råder folk att göra det för att se vidden av "bajs-Hanna".

Denna person åkte Conrad och umgicks med efter att detta kommit fram och han var fullt medveten om det hela, plus dennes kärlek för barnporr.

https://www.google.com/search?q=hannah+warg+scat&biw=1196&bih=1236&tbm=is ch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiQgJnx79PaAhVEWqwKH T8ZCfQQ_AUICygC

Kan tilläggas att Kristian (co-hosten i frihetsfaxen) var så äcklad att han la ner hela podden och gick under jorden när detta kom fram och folk blev förbannade. Han visste inte om detta och tog ställning direkt.
Men Conrad försvarade Hanna och har aldrig på något sätt "tagit avstånd" från dennes vidriga beteende, tvärtom.

Där har ni eran "Hell Seger" gormande, stolta svenska man Frändelöv och hans principer. Grattis DFS-SveGot.
Senast redigerad av Rasquit 2018-04-24 kl. 23:46.
Citera
2018-04-25, 00:23
Medlem
Insyn5s avatar
Ja det värsta med hela det här Hanna-gate var ju att hon sänkte hela Frihetsfaxen.
Är inte anarkokapitalist själv men Frihetsfaxen var utan tvekan den mest underhållande poltiska samhälls podden jag hade hört.

Kristian höll ett imponerande tempo i sina monologer och rantar, och var för jävla rolig.

Men han gjorde det ju också för att han tyckte det var enbart kul därför la han av, medans Conrad gör det för att..? Ja skitsamma, bryr mig egentligen inte.
Citera
2018-04-25, 01:06
Medlem
Mr.Grankvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Det vill du nog inte veta...

Drar det igen i den här nya tråden för nya. Det är rätt långt men försöker kondensera det:

Conrad förespråkar ett sunt leverne där man skall träna, inte runka eller kolla på porr och vara en sund människa helt enkelt med Marcus "The Golden one" Folin.

Degenererat beteende är det värsta som finns, pedofiler skall skjutas bla bla bla.

Samtidigt samarbetar och umgås Conrad med "Hanna" Warg, en transexuell.....en kille som har opererat bröst på sig själv men har kvar ballen. Denna var aktiv i podden Frihetsfaxen.

De gästar varandras poddar och spelar t.o.m in en ny podd "Spelnationen" tillsammans.
Man accpeterar "Hanna" som tjej och kallar honom för "hon", trots att man kämpar med näbbar och klor mot könsbytarindustrin och genus.

Hanna är ju helt normal och det är inget märkligt att ha bröst och penis samtidgt inte.

Sedan visar det sig...att den här "Hanna" är det mest perversa som gått på denna jord.
Bilder och länkar kommer fram i I&C-tråden på flashback.

Han har spelat in bajsporr, alltså porr där han inte bara smetar in sig i, utan även ÄTER bajs...iföd latex och någon jävla gasmask.

Hanna ligger på en säng med napp i munnen som en liten flicka med en fet dildo i analen.
Han har sålt filmer DVD efter önskemål på nätet.

Inte nog med det, "Hanna" har öppet arbetat FÖR pedofili för RFSLs räkning. Äcklet har drivit en sida som hette pedofil.se.
"Hanna" vill legalisera barnporr på internet och överallt.

Detta kom fram, och folk blev fly förbanand och ställde Conrad mot väggen i tråden.
Hur fan kan du sitta och förespråka ett sunt leverne med Folin samtidigt som du umgås med denna människa?

Conrad försvar Hanna med näbbar och klor direkt, och vänder sig mot oss som följt, stött och donerat till honom och Ingrid. Vi är idioter, korkade lågpannor som inte förstår.

Sedan försvinner han ur tråden på Flashback helt.
Han svara inte på frågor, utan säger bara att vi som länkar till dessa bilder och frågar vad fan han umgås med för typer "är bajsätare själva" för att vi länkar till bilderna på hans kära vän.

Sedan blir det helt tyst.
Folk undrar vad som hänt.

Nästa helg är FreedomFest i Stockholm.

På "Hannas" instagram visar det sig att Conrad har åkt upp till Stockholm och umgåts med äcklet och dennes könsneutrala flickvänn hela helgen på Freedomfest. Han syns på bilder med bajsätaren.

Detta är alltså EFTER att allt detta har uppdagats om legalisering av barnporr, bajsäteri och RFSL.

Folk blir förbannade, Conrad försvinner ur tråden som han själv skapat (så gott som för all framtid).

Kritiken bemöter han i podden så här:
"Ja det här med Hanna-gate är ju så löjligt. Jag kommer att ta det efter avsnittet, efter nationalsången så ni som inte bryr er slipper lyssna".

Allt för att dölja denna historia. Han säger tack för idag, spelar nationalsången och många tror det är slut.
Sedan gömt efter sången kommer det.

En kort monolog där han kallar folk som kritiserar för mindre vetande, att Hanna är en fantastisk människa yada yada.
Allt är bara smutskastning.

Thats it, sedan teg man bara ihjäl skiten.
Man forsätter att kritisera könsbyteri, RFSL, genus, porr etc som om ingetning har hänt.

Det fick upp mina och många andras ögon och visade vilken sorts person inte bara Conrad utan även Ingrid är. Falska, ohederliga människor och enorma hycklare.

Vill ni se bilderna finns de cachade om man söker Hanna Warg scat. Det är förjävla äckligt men jag råder folk att göra det för att se vidden av "bajs-Hanna".

Denna person åkte Conrad och umgicks med efter att detta kommit fram och han var fullt medveten om det hela, plus dennes kärlek för barnporr.

https://www.google.com/search?q=hannah+warg+scat&biw=1196&bih=1236&tbm=is ch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiQgJnx79PaAhVEWqwKH T8ZCfQQ_AUICygC

Kan tilläggas att Kristian (co-hosten i frihetsfaxen) var så äcklad att han la ner hela podden och gick under jorden när detta kom fram och folk blev förbannade. Han visste inte om detta och tog ställning direkt.
Men Conrad försvarade Hanna och har aldrig på något sätt "tagit avstånd" från dennes vidriga beteende, tvärtom.

Där har ni eran "Hell Seger" gormande, stolta svenska man Frändelöv och hans principer. Grattis DFS-SveGot.

Gränslöst vidrigt. Det räcker med att tycka att det är ok att umgås med någon som har både penis och bröst för att jag ska se på en sådan person som äcklig och någon man ska ta avstånd från.
Sysslar personen dessutom med det där du beskriver...

När "Hanna" skrev på Avpixlat hyllades "hon" av många sjuka SDare eftersom "hon" kritiserade muslimer (det är allt som behövs för att vinna SDarnas gunst), vilka naturligt tycker att personer som "Hanna" är avskyvärda. Söderman gjorde något uttalande om att de som accepterar missfoster som "Hanna" kan dra åt h-e, men nu går det tydligen bra att samarbeta med sådana.

I&C har spytt galla över muslimer vilket det finns fog för, men på vissa områden är ju dessa långt mycket sundare personer än de här äcklen! Det är visserligen inte svårt att vara, man behöver bara låta bli att spendera tid i sällskap med och försvara bajsätande pedofiler.

Hycklare är vad de är. Men enligt vissa idioter i den här tråden räcker det med att sända podd och leverera "alternativ" media för att bli oantastlig, gör man inte detta själv har man ingen rätt att kritisera

Conrad, Daniel eller vad han nu egentligen heter är riktigt skum och har förmodligen mycket mer i garderoben att plocka fram. Jag har tyckt att en del kritik är obefogad, som att han inte skulle kunna uppmana till vett i trafiken bara för att han själv har en bakgrund med rattfylla, man kan ju bättra sig, men de här andra omständigheterna är bara för mycket. Det är sinnessjukt.

Att han och Ingrid, med sin narcissistiska och märkliga jättebebis-aktiga personlighet passar så bra ihop är förståeligt. Två underliga personer har hittat varandra och på sin nya plattform får de utlopp för uppmärksamhetsbehov m.m. och tjänar samtidigt pengar på det.
Citera
2018-04-25, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Ja det värsta med hela det här Hanna-gate var ju att hon sänkte hela Frihetsfaxen.
Är inte anarkokapitalist själv men Frihetsfaxen var utan tvekan den mest underhållande poltiska samhälls podden jag hade hört.

Kristian höll ett imponerande tempo i sina monologer och rantar, och var för jävla rolig.

Men han gjorde det ju också för att han tyckte det var enbart kul därför la han av, medans Conrad gör det för att..? Ja skitsamma, bryr mig egentligen inte.

Ja, det var synd att Frihetsfaxen dog.
Kristian var en märklig typ som levde i någon drömvärld, mycket flum.

Man fasen vad jag skrattade när han rantade, kunde typ säga "det kan ju för fan kommer en hord med NEGRER imorgon"...hahaha

Som du sa, han gjorde det för att det var kul. Conrad har andra motiv.

Det här med Hanna var bara så stört, att Conrad gjorde en så stor poäng av att försvara henne även om det innebar att vända sina egna supportrar ryggen och kalla dem idioter.
Citera
2018-04-25, 02:52
Medlem
Heveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Grankvist
Gränslöst vidrigt. Det räcker med att tycka att det är ok att umgås med någon som har både penis och bröst för att jag ska se på en sådan person som äcklig och någon man ska ta avstånd från.

När "Hanna" skrev på Avpixlat hyllades "hon" av många sjuka SDare eftersom "hon" kritiserade muslimer (det är allt som behövs för att vinna SDarnas gunst), vilka naturligt tycker att personer som "Hanna" är avskyvärda. Söderman gjorde något uttalande om att de som accepterar missfoster som "Hanna" kan dra åt h-e, men nu går det tydligen bra att samarbeta med sådana.

I&C har spytt galla över muslimer vilket det finns fog för, men på vissa områden är ju dessa långt mycket sundare personer än de här äcklen! Det är visserligen inte svårt att vara, man behöver bara låta bli att spendera tid i sällskap med och försvara bajsätande pedofiler.

Hycklare är vad de är. Men enligt vissa idioter i den här tråden räcker det med att sända podd och leverera "alternativ" media för att bli oantastlig, gör man inte detta själv har man ingen rätt att kritisera

Conrad, Daniel eller vad han nu egentligen heter är riktigt skum och har förmodligen mycket mer i garderoben att plocka fram. Jag har tyckt att en del kritik är obefogad, som att han inte skulle kunna uppmana till vett i trafiken bara för att han själv har en bakgrund med rattfylla, man kan ju bättra sig, men de här andra omständigheterna är bara för mycket. Det är sinnessjukt.

Att han och Ingrid, med sin narcissistiska och märkliga jättebebis-aktiga personlighet passar så bra ihop är förståeligt. Två underliga personer har hittat varandra och på sin nya plattform får de utlopp för uppmärksamhetsbehov m.m. och tjänar samtidigt pengar på det.

När dåvarande Radio Framåt diskuterade ”Hanna” år 2013 så räckte det enligt Magnus att man skrivit något positivt i kommentarsfältet under transans Avpixlat-artiklar för att man skulle fara och flyga åt helvete. Men ”Hannas” kompis ”Conrad” däremot är enligt samme Magnus en person man kan samarbeta med och rädda Sverige tillsammans.

Sedan minns jag inte exakt vad som stod i ”Hannas” artiklar mer än att det på något sätt handlade om islam och muslimer. Det är mycket möjligt att personerna i Avpixlat-kommentarsfältet, till skillnad från Magnus och ”Conrad”, inte ens kände till att ”Hanna” är en transsexuell bajsätare. Men de förtjänade väl oavsett att dra åt helvete enligt Magnus.

Notera också att när Hanna-gate briserade för snart ett år sedan och Motgift kritiserades för sitt samarbete med ”Conrad”, så avfärdade Motgift kritiken genom att hänvisa till att man redan diskuterat ”Hanna” år 2013 och att det fortfarande gäller. Officiella positionen är alltså fortfarande att Avpixlat-kommentatorerna ska fara och flyga åt helvete men att ”Conrad” är reko.

Detta med ”Hanna” är ju dekadens på en nivå man inte ens kunnat föreställa sig. Det får en Pride-parad att framstå som oerhört sunt och normalt i jämförelse. ”Hanna” uttryckte själv hur han fick stöd från konservative nationalisten ”Conrad” (en frisk människa hade inte ens velat vistas i samma lokal som bajsätare), medan det var totalt avståndstagande gentemot ”Hanna” från liberalen Kristian som la ner poddarna (liberaler som ju annars anklagas av nationella för att vara för toleranta gentemot dekadens).
Citera
2018-04-25, 02:52
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Hela situationen med Hanna Wigh teg man till döds. Det var det som fick mig att börja reagera negatvit (förutom hans okritiska dyrkan av Molyneux).

Conrad blev påkommen med att ljuga om att han inte visste om att pervot propagerat för pedofili och teg bara som vanligt när han konfronterades med detta.

Conrad påstår att han "kom ut" själv trots att han var anonym så länge det bara gick.
Jag är helt övertygad om att han än idag hade varit anonym om han inte hängts ut.
.

Men din jävla idiot, vad fan har Hanna Wigh (https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_Wigh) som var riksdagspolitiker för SD med detta att göra. Du kanske blandar ihop henne med en annan Hanna ditt jävla kadaver! Tycker inte speciellt bra om Hanna Wigh men att sitta och skriva ihop riktigt fula saker som är sökbara på Google i hennes namn som inte ens stämmer är riktigt lågt.

Hoppas någon moderator gör sitt jobb och ser till att du blir avstängd.

ps: Conrad utan att försvara honom är inte längre anonym. Du har nu fått två förfrågningar från användare om du vågar stå öppet för dina åsikter och gå ut med ditt namn här.
Senast redigerad av spyhink 2018-04-25 kl. 03:00.
Citera
2018-04-25, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Men din jävla idiot, vad fan har Hanna Wigh (https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_Wigh) som var riksdagspolitiker för SD med detta att göra.
Hoppas någon moderator gör sitt jobb och ser till att du blir avstängd.

Ta ett djup andetag.
Så där.

Hanna Warg är personen jag syftar på, vilket jag även skriver i det senare inlägget.

Hanna Wigh är, precis som du säger en riksdagskvinna för SD som verkar ha borderline och misstänkts ha knullat sig in i Riksdagen. Kommer med våldtäktsanklagelser 4 år i efterhand när hon inte får vara kvar i riksdagen, som givetvis läggs ner. Bränner SD så hårt hon kan och säger att koranskola är ett bättre ställe för sin dotter än SDU.

Råkade skriva fel efternamn i mitt citat en gång då namnen är väldigt lika, och bägge två är fullständigt...ja...speciella.
I övriga inlägg (använd sökfunktionen) så skriver jag alltid Hanna Warg.

Men visst, det blev fel en gång. Shoot me.

Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
ps: Conrad utan att försvara honom är inte längre anonym. Du har nu fått två förfrågningar från användare om du vågar stå öppet för dina åsikter och gå ut med ditt namn här.

Sluta larva dig.

Att gå ut med namnet öppet på Flashback (i en tråd med 2 miljoner visningar) förstår säkert t.o.m du är en helt annan femma än att stå för sina åsikter i privatlivet, bland kollegor, vänner, släkt och alla man träffar i "köttrymden".

Resultatet blir att någon fjuning loser i morsans källare får för sig att beställa hem en kartong negerdildos mot faktura i ditt namn.
Ditt företag kommer att saboteras, websidor hackas, kunder mailbombas och anonsörer kontaktas. Så jobbar vänstern och det vet du.

Väx upp.
Du får hemskt gärna gå ut med ditt riktiga namn här själv om du är sugen på en kartong negerdildos.

För övrigt har jag inga problem med anonymitet i sig. Det är ett måste i ett fungerande land, att kunna diskutera och debattera anonymt utan att hamna i något Stasi-register. Det visste tom de gamla grekerna.

Om du läst det jag faktiskt sa gällande Conrads anonymitet, så var probelmet inte anonymiteten i sig, utan faktumet att han försöker få det att låta som att han själv tog valet att "komma ut"...trots att han blev uthängd.

Han ljuger öppet om detta, vilket var hela min poäng.
Frågor på det?

Står fast vid att Conrad är ett ryggradslöst kräk. Han poddar som Conrad mot invandring och rödingar hos Radio Länsman...samtidigt går han ut i vänsterpressen som Daniel Mentzen med kommunistpolarna och berättar om hur han gillar att bo med invandrare och socialfall. Jobbar mot gentrefiering...äkta SJW.

Det min vän, är ryggradslöst och inte en man som står för sina åsikter (i den mån han har några egna alls).
Senast redigerad av Rasquit 2018-04-25 kl. 05:51.
Citera
2018-04-25, 06:30
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Om Conrad har varit bekant eller är bekant med en transvestit är mycket ointressant.

Hela den här tråden består av en massa gnällande shills som förmodligen är här bara för att sprida missnöje och negativa vibbar. Noll konstruktiva ideer eller hur vad man kunde förbättra, bara en massa de gnäll av typen "de är hemska människor de tjänar pengar på vad de gör, äter schineizel och åker på semester till Marocko".

Ni kan inte göra det de gör bättre själva. Många av er har förmodligen inte lyft ett finger för att förändra något alls.
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2018-04-25 kl. 06:38.
Citera
2018-04-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Grankvist

Hanna Söderström / Hanna Warg / Gothbarbie har 61 följare på twitter.

1 av dessa 61 är Magnus Söderman. Jo men tjena......

Varken Ingrid, Dan eller Conrad följer hen.
Senast redigerad av Kjome-och-Renvall 2018-04-25 kl. 16:07.
Citera
2018-04-25, 16:46
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Hanna Söderström / Hanna Warg / Gothbarbie har 61 följare på twitter.

1 av dessa 61 är Magnus Söderman. Jo men tjena......

Varken Ingrid, Dan eller Conrad följer hen.
Han har 4577 st följare på Twitter: https://mobile.twitter.com/gothbarbie84
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in