Citat:
Ursprungligen postat av
ModPodge
Är det Julias egen mamma som inspirerar henne hålla på med konståkning efter fyllda 40?
Julias mamma lärde sig enligt uppgifter i en intervju simhopp och aikido efter fyllda 40:
”...tycker om simma, spela tennis och åka skidor – både på längden och utför.
– Simhopp och aikido var jättekul grejer att lära sig efter 40!”
https://unt.se/familj/sprak-har-alltid-lockat-henne-2312428.aspx
Hoppas förresten ”det ordnade sig” med mammans mammas sista tid i livet, lät rätt omänskligt annars som det beskrivs.
Eller - om Julia igen - kan Julia ha någon ålderskris? Vill inte vara 40 och med ryggproblem, utan en ung isprinsessa? Kosta vad det kosta vill...
Hahaha, ur moderns intervju
UPPSKATTAR HOS ANDRA:
Ärlighet, gillar inte smussel. Gillar människor som skapar respekt genom sitt handlande, oberoende av yrke och utbildning,
Det har hon inte fört över till sin dotter..
Jag är förundrad över att inte någon myndighet ingriper, det är så vrickat så hälften vore nog.
Gällande företagen och vem som äger vad, lösöre, bilar, hus, tomt, skridskor, så är det en jäkla röra, men det spelar ingen roll, eftersom det viktigaste är att komma ivägpå skridskoläger i USA..
Trolig kris, kanske pga Js mammas utövanden och bravader i medelåldern. Nu ska J minsann visa att hon också kan, bli vad hon vill.
Isprinsessa och snickare, VD, organiserare, allt kan hon...
Utom att göra rätt för sig och betala räkningar, se till att barnen har tak över huvudet, mat i magen och vettig sysselsättning.
Inom mig vill jag att barnen ska tas omhand, jag tror att J och P inte riktigt mäktar med föräldrarrollen, det är lite mycket, särskilt nu när J ska bli en stjärna.
Isprinsessa, ryssland, kanske ligger och skaver att hon ska visa alla- vaddå?
Uppmaning till J- släpp isdrömmarna, fokusera på
dina barn och deras drömmar