Citat:
Ursprungligen postat av
Reka
Deras barn ja. Undrar deras åldrar. Kan ju vara allt från 0 - 17 år. Men eftersom de ej medverkade i Lyxfällan samt att det fanns en hyfsat modern barnvagn där antar jag en medelålder på ca 8-9 år.
Edit: det X-box Julia ville sälja lär ju vara ungarnas. Jag kan inget om tv-spel men ungar i 8-12 årsåldern är väl kanske den största gruppen av tv-spelare.
(många gissningar och antagningar från mig här :-))
På deras engelskspråkiga skridskobolagsida finns en pres av familjen som verkar vara skriven för ca tre år sedan eftersom Julia nu hunnit fylla 41, så den yngsta är 3-4 nu, om jag räknar rätt i sommarvärmen:
”GET TO KNOW US BETTER
We are a family with 4 children between ages 6 years and 3 weeks old, with a large passion for figure skating which some of us noticed early and some of us later in our lives. Our daughter has inspired us to start this company, that is why we called the company by her name.
Myself, the owner of the company, Julia Andersson with a 38 years of age, have started to skate as an adult ( september 2017) with good progress in my skating. Our daughter is already doing the good single jumps and spins, after only a year from the first steps on the ice september 2017, she is only 5 years old.”
https://scarlettsskateshop.se/aboutus/
Jag hade fått för mig att det var två döttrar och två söner, men är tydligen ”bara” en dotter.