2021-06-19, 20:03
Medlem
Jag är ingen tjej, men det beror garanterat på hur utrustad mannen är. Rör det sig om en liten medel drule på 13x12 så lär det inte kännas mycket för dem.
Citera
2021-06-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Jag är ingen tjej, men det beror garanterat på hur utrustad mannen är. Rör det sig om en liten medel drule på 13x12 så lär det inte kännas mycket för dem.

Jo det gör det, 12cm räcker också.
Citera
2021-06-20, 02:40
Som andra här har redan beskrivit känner man sig så fylld & får en skön känsla i slidan vid penetrering.. det känns extra skönt om klittan stimuleras samtidigt antingen av fingrar eller pungen (vid doggy)
Senast redigerad av Ruhee 2021-06-20 kl. 02:43.
Citera
2021-06-20, 08:20
Moderator
Maviels avatar
Svårt att förklara... men just känslan av att vara kåt och fuktig och känna en penis vid mynningen till vagina... reta... längta... och sen känna den tränga in i det som innan faktiskt inte var ett hålrum. Bli uppfylld som någon säger. Känna en hård lem upp mot magen. Stöta mot ens inre så att det gör ont samtidig som det är skönt. Det är något djuriskt med det som inte riktigt går att förklara. Även om man inte kommer av det (många kvinnor kommer inte av det - jag kan ibland göra det) så är känslan skön liksom. Som att vara uppfylld och ägd liksom.
Citera
2021-06-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jo det gör det, 12cm räcker också.

Du tillhör garanterat en minoritet, då de flesta kvinnorna föredrar drular en bra bit över medlet, förmodligen av denna anledningen.
Citera
2021-06-20, 17:43
Medlem
Citat:
Du tillhör garanterat en minoritet, då de flesta kvinnorna föredrar drular en bra bit över medlet, förmodligen av denna anledningen.

Jag vet inte, tycker verkligen dom flesta så?
Citera
2021-06-20, 17:45
Medlem
Citat:
Jag vet inte, tycker verkligen dom flesta så?

Ett finger räcker.

Stor kuk är något skit män tror på.
Citera
2021-06-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonnytherocker
Ett finger räcker.

Stor kuk är något skit män tror på.

Du utgår endast från dig själv nu. Och nej, det är ett faktum att det är vad majoriteten kvinnor föredrar, det finns det även undersökningar som styrker.
Citera
2021-06-21, 01:02
Medlem
Citat:
Du utgår endast från dig själv nu. Och nej, det är ett faktum att det är vad majoriteten kvinnor föredrar, det finns det även undersökningar som styrker.

Du skrev nyss att det inte känns något med en 13cm och det gör de visst.
Citera
2021-06-21, 14:42
Medlem
Citat:
Du skrev nyss att det inte känns något med en 13cm och det gör de visst.

Jag skrev att det "inte lär kännas mycket", vilket det är min uppfattning att det inte gör efter det jag har läst på bl.a. det kvinnorika forumet Familjeliv och själv hört från mindre pryda kvinnor. Visst, håller man upp benen så att den trycker mot g-punkten så känns det ju, men det blir ju inte samma uppfyllande känsla och djupa stimulering som en större ger.
Citera
2021-06-21, 18:42
Medlem
Citat:
Jag skrev att det "inte lär kännas mycket", vilket det är min uppfattning att det inte gör efter det jag har läst på bl.a. det kvinnorika forumet Familjeliv och själv hört från mindre pryda kvinnor. Visst, håller man upp benen så att den trycker mot g-punkten så känns det ju, men det blir ju inte samma uppfyllande känsla och djupa stimulering som en större ger.

Min uppfattning är att det känns mycket iallfall.
Citera
2021-06-21, 21:48
Medlem
Citat:
Min uppfattning är att det känns mycket iallfall.

Skönt för dig, det gör ju ditt val av partner lite lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in