2021-06-21, 00:03
Medlem
Självmord
2021-06-21, 00:08
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snesilop
Självmord
Spekulerar du eller vet?
Fanns det vittnen? I så fall borde mgm, kvinnan L vara släppt.
2021-06-21, 00:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Har inte hängt med så bra men BO hade väl barn med en Lola*?
* = x
2021-06-21, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snesilop
Självmord
Nej
2021-06-21, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Spekulerar du eller vet?
Fanns det vittnen? I så fall borde mgm, kvinnan L vara släppt.

Jag har också hört det. Men det som talar emot det är att kvinnan fortfarande är häktad. Det ska bara ha varit ett skott och jag vet inte om det talar för självmord. Tänker att om hon sköt honom i affekt så borde flera skott ha avlossats men jag kanske har sett för många deckare
2021-06-21, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Har inte hängt med så bra men BO hade väl barn med en Lola*?
* = x
Hänger inte med, varför barnen spelar någon roll...vem som är mamma vem som är pappa är väl oxå helt ointressant. eller har jag missat något?
2021-06-21, 07:16
Medlem
itsallalies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejsa
Det som jag blir fundersam på är att 7 polisbilar var där inom en kvart, när jag bodde där så var det allmänt känt att det tar minst 30 min innan polisen hinner dit efter 21:00 på kvällen eftersaom dom oftast utgår ifrån Enköping - men det kan ju ha förändrats - men 7 bilar på 15 minuter !?

Det var en fredag 18/6, då finns flera patruller ute i "krokarna".

Kan också vara ett rent sammanträffande, kanske pågick någon insats, det brukar t.ex. rulla flera civila om helgerna.
2021-06-21, 07:41
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Hänger inte med, varför barnen spelar någon roll...vem som är mamma vem som är pappa är väl oxå helt ointressant. eller har jag missat något?
Jag tänkte att det kunde vara MGM. Men det kanske redan är bekräftat vem som är det?
2021-06-21, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tänkte att det kunde vara MGM. Men det kanske redan är bekräftat vem som är det?
är ju en Lydi* B*rth häktad på sannolika..mord alternativt dråp.
*a
2021-06-21, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
tror vi behöver sammanfatta vad vi vet .. finns en hel massa trådsanningar nu...

1. Han bodde själv, enligt folkbokföringen.
2. Han profilbild på Fejjan föreställer MG L*dia Bar*h (* Y *T)
https://www.facebook.com/emil*.fremdling ( ta bort * i länken)

3. Han jobbade som maskinförmedlare/ arbetsledare på Bellma*s G*oup (*N *R)
4. Offret var glad i alkohol ( bekräftats av tredje person vän till en granne )
............
Vi vet väl inte så mkt mer än detta? visst MG har barn med olika pappor.. Offret barn med olika mammor. har knappast med saken att göra mer än att barnen till offer ingen pappa har längre,😥 och barnen till MG har ingen närvarande mamma på väldans många år. 😥
stort hus mkt bilar ... troligtvis stadig inkomst.. finns ju inga andra arvtagare än hans barn..
och dessa har knappast beställt ett mord.. så tror vi kan bortse från detta.
....
Dock sa någon i tråden.. vilket jag undrar om detta är hittepå eller inte att offer var på väg ut med en annan tjej..? sen undrar jag.. ni som säger huset ligger till försäljning? på vilken sida då?
Sen sa nån annan att det var party i huset den aktuella kvällen, party låter i mina öron som att de vart fler personer än offer och MG.. ( fanns de en annan tjej tro?)

många spekulationer..

Säljare/arbetsledare på bellmans enligt hans visitkort.
2021-06-21, 08:55
Medlem
Zephirezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Säljare/arbetsledare på bellmans enligt hans visitkort.
Fel, han var säljare på ABT Bolagen.
2021-06-21, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Jag har också hört det. Men det som talar emot det är att kvinnan fortfarande är häktad. Det ska bara ha varit ett skott och jag vet inte om det talar för självmord. Tänker att om hon sköt honom i affekt så borde flera skott ha avlossats men jag kanske har sett för många deckare

Hon är inte häktad. Däremot anhållen om inte släppt. Än så länge har ingen häktningsbegäran inkommit TR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in