2021-06-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Hear!

Man ska ha klart för sig vad politisk stabilitet för med sig för Sverige; masskjutningar, gängkriminalitet, ekonomisk brottslighet och massvåldtäkter.

Menar du att alla bombdåd och bilbränningar upphör?
Citera
2021-06-20, 21:59
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Det är ett tve-eggat svärd som svingas nu. Det är inte bra om detta leder till att V blir större och får mer inflytande. En sådan utveckling vore väldigt dålig för Sverige.

Blir det på bekostnad av S eller till och med MP så spelar det inte så stor roll för min del.
Citera
2021-06-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Makalös skräckpropaganda från SVT nu. Fjärde pandemi vågen kommer och regeringen får inte ta beslut.

Jag försöker uttrycka mig sansat och bildat men hennes jävla tjat om "svenska folket" si och så är helt irrelevant och tydliggör hur hon de facto arbetar för att säkra regeringen Löfven. VIDRIGT.
Citera
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, hon gjorde det bra i Agenda. Trots Kvartoft(S) patetiska lobbande.

Det var väldigt tydligt att Kvartoft hade instruktioner från Sveavägen 68. "Nu ska fan i mig sosseriet försvaras med alla skattekronor vi har!"

Att hon står ut med sig själv.
Citera
Bannlyst
12 timmar kvar till befrielsen!
Citera
2021-06-20, 22:01
Medlem
Bajjamannen87s avatar
De enda partiledarna som vågade vara med i Agenda var V och KD.
Citera
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Det var väldigt tydligt att Kvartoft hade instruktioner från Sveavägen 68. "Nu ska fan i mig sosseriet försvaras med alla skattekronor vi har!"

Att hon står ut med sig själv.
Hade vissa bra frågor till Damberg, men följde inte upp och pressade när han gav usla svar.
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Ebba gav ett sanslöst bra intryck. Kvarntoft kom av sig. Kulorna haglade men Ebba duckade galant.

Champagnen kyls nu.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Inte desto mindre accepterade även S, Mp och C att det skrevs in i överenskommelsen. Men det nämndes inte i TV-programmet.

Självklart var C drivande i frågan, det är Globalisthäxan Lööf som är upphovet till hela spektaklet, men det kan de inte gärna säga. Bättre att skylla på den som lämnat och ett parti som är dödsdömt ändå.
Citera
2021-06-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrelito
Förstår inte denna helgonförklaring. Hon gick in såg allvarlig ut, pratade lugnt och sansat. Fick lite frågor svarade samma sak om och om igen..

Visst, det blir ju lite för mycket helgonförklarande, men det är ju för att V rent historiskt varit en dörrmatta till S, något som har ändrats med Nooshi.

Inte en chans att Sjöstedt hade gått så här långt, han hade kunnat förlora sin plats vid köttgrytorna, och hans fru hade inte fått ambassadörsposten, om den hade hägrat längre fram i tiden.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
De enda partiledarna som vågade vara med i Agenda var V och KD.
Ebba var vass idag. Ett parti till som säkert vinner på detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
12 timmar kvar till befrielsen!

Jag är nästan tårögd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto