Citat:
Ursprungligen postat av
nikeairmax
Du menar att du kan avgöra. Men så fungerar inte verkligheten. Fakta talar. I detta fall DNA test alternativt födelsecertifikat.
Och nu touchar vi faktiskt på hela problemet med nassarna, ni gör hela tiden ogrundade påståenden utan någon som helst faktabas.
Du måste antingen vara komplett efterbliven eller en väldigt övertygad judeshill om du anser att det inte går att avgöra etnisk härkomst via utseende.
Men "jewdar" är väldigt spot on. Jag kommer faktiskt inte ihåg senaste gången jag hade fel. Såg The Boys med frugan för nån vecka sen. När Stormfront introducerades så sa jag direkt "det där är en jude", så vi var tvungna att stänga av när juden började uttala nazistiska slogans eftersom det hela blev för ironiskt..
Min poäng är att när man väl lär sig se de ansiktsdrag som är typiska för Ashkenazijudar så är det som när huvudpersonen i They Live får på sig solbrillorna: Man ser dem fanimej överallt. På nyheterna, i TV-serier och i Hollywoodfilmer. Undrar förresten om inte hela den där filmen är en analogi för judefrågan..
De äger media och den populärkultur som västvärlden konsumerar. Underbart att en fransk general vågar påtala det faktumet.