Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Skulle inte förvåna mig om det är trollfabriken på Sveavägen 68 som är ute och härjar på Vänsterpartiets Facebook.
Vad jag förstår har Nooshi gräsrötterna med sig. Hon kämpar trots allt för att inte införa marknadshyror. Hon kämpar för riktig vänsterpolitik.
Löfven skulle kunna gå Nooshi till mötes istället för C. Vad ska Annie göra? Lämna regeringen?
Angående kommentarerna:
🤡🌍
V springer inte heller SD's ärenden utan enbart sina egna. Utan extraval ändras inget från 2018, knappast V's fel att S och C glömde bort att de behövde parlamentarisk majoritet. Inte ovanligt att despotiska tokstollar glömmer sånt dock, se liksom-fb.
Vid extraval springer ingen någon annans ärenden heller, förutom väljarnas antar jag. Återigen inte något som despotiska tokstollar gillar, se S, C och liksom-fb.
Annie har ju jobbat i åtta år för att ignorera folkets vilja, funkar nog ett par år till. Till liksom-fb's stora glädje.
Kalle Anka partiet och MED har förövrigt kommit överrens och skrivit ett avtal om politik som ska föras. Har hört på omvägar att liksom-fb är vansinnig över att detta inte hålls av riksdagen. Avtal är skrivet och till för att hållas. Topplocket gick just hos liksom-fb. Rena rama N-n-n-n-n-n-n-n-n-n-ordkorea!!!!!!