Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Va? Är det ditt bästa försvar för ditt vidriga bettende i denna tråden?
Tur dina dagar på juridikhögskolan är 0 då
Som inlägget ovan:
"Olika situationer, kan bli olika bedömningar. Som sagt, att lägga upp en dom är inte med automatik förtal.
Du tar händelsen i förväg."
Och vad anser du att publicering av domslutet syftar till?..
om inte till att utmåla två personer som klandervärda?
Ingen har väl påstått att jag är nån domstol och dommare.
Jag är bara en hobby-spåman som brukar säga vad som kommer hända baserat på händelser gällande dessa youtubers.. och nu har dom trampat i bajs.
Jocke gör uppmaningar om att stoppa folk från att synas på youtube.. men dessa folk kan han inte bestämma över eller åt.. så Jockes sektmedlemmar begår allt från varumärkesintrång till förtal medans Jocke hyllar dom när brotten begås.
Inte fan står väl Jocke över lagarna och kan bete sig hur som helst. Nångång ska han väl ta ansvar för vad hans uppmaningar till attstoppa folk resulterar i.
Joz blev ju nästan mördad enligt hans egna ord.. efter att Jocke hängde ut honom.. och karma är ju lag så jag kan ju spå vad som kommer hända bara genom att se på olika lagar och vad sånna som jocke hållerpå med.
Om jag var deras fruar så hade jag tagit barnen och stuckit till nån släkting eftersom Jocke, Anjo, caddehuset, Liam M och Rask håller på och attackerar Escobars företag genom intrång genom användandet av patenterade ord i videotitlar.. ISTÄLLET för att kontakta företaget och förhandla fram en licens som gör att dom får klickbaita med ord som escobar äger.
Jocke hade berättat allt om patenterade ord om det inte var hans största hemlighet att han har tagit patent på ordet JOCKIBOI men inte användt patentet på speciellt moraliskt sätt med uthyrning av licenser.. utan han valde istället att ta ner videos för barn som hade fel åsikter om honom.. medans han utmåla sig själv som en makthavare som kan ta ner videos från andra kanaler på youtube.