Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
Jag tror att reklamfolk jävlas med tittarna, de kunde tagit en adopterad neger som ser ut försvenskad,
istället valde de en ful neger med stora läppar och skägg som ser ut som ett skogstroll eller från ett amerikanskt getto, dessutom gör han miner och grimaser som om han vore lätt efterbliven.
Med honom finns en svensk kvinna 35 år? , ser ut av vara utbildad, en kvinna mitt i karriären , alltså ingen som jobbar i kassan på ICA eller nån ung tjej som inte vet bättre och vi får veta i filmen att dessa två varit instängda i två års tid alltså med andra ord har hon fått massor med kuk men negern verkar efterbliven så hur orkade hon?
Minskar läpparna? på den adopterade afrikanen i takt med att denne försvenskas menar du?, i jämförelse med dom som lämnats kvar på guldkusten (alltså västkusten i USA?) i afrofrilla

. Du har ett säreget kritiskt öga för struntsa....detaljer!
Jag har något emot reklamfilmen i fråga ur en demografisk representationssynpunkt, oavsett om reklammakarna slänger in 200 olika adoptivbarn eller om dom ska föreställa brytande asylanter...så är det nästan lika illa då ingendera av dom är vita & därigenom kan dom inte vara skyltfönstret utåt, ty varför ska adopterade som inte gjort nått ont klumpas samman med massinvandringen, därigenom kan man inte vara färgblind i dessa mörka tider.
Jag är alltså föredömligt känslokall medans du värnar om liberala kulturella om-värden trots
det diastoliska övertrycket