2021-06-20, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Jag tror att S kommer förlora en del röster för att dom står på sig med marknadshyror. Dom gör bort sig som alltid och det skadar partiet. Det är dags nu för SD, M och KD att bygga upp landet igen.
S vill inte ha marknadshyror. Dom försöker sy ihop en ök.
Citera
2021-06-20, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Jag tror att S kommer förlora en del röster för att dom står på sig med marknadshyror. Dom gör bort sig som alltid och det skadar partiet. Det är dags nu för SD, M och KD att bygga upp landet igen.
Löfven och S visste att den här dagen skulle komma. Men ministerposter i 2,5 år extra var viktigare.

Nu är smekmånaden över.
Citera
2021-06-20, 16:52
Medlem
Jack-Ryans avatar
Allt som befriar Sverige från Löfven är bra!
Citera
2021-06-20, 16:53
Medlem
Vad är det för dravel av Sossen Lena Melin i aftonblaskan? Någon som har mailat fanskapet?
Citera
2021-06-20, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad är det för dravel av Sossen Lena Melin i aftonblaskan? Någon som har mailat fanskapet?
Hon vet att det hon själv skriver inte är sant. Melin har fått direktiv av S-högkvarteret att ljuga ihop någon propaganda och få med så många som möjligt.
Citera
2021-06-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.

Dröm vidare.

För övrigt så anser jag att ett extra val är på sin plats. S ska inte bedriva borgerlig politik. Basta.

Då borde du förstå att tiden nu är ute för att bedriva vänsterpolitik i detta land mer. Det finns inte mandat och trenden är tydlig över långt tid. Folk har fått nog av maktormar som S
Citera
2021-06-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Hon vet att det hon själv skriver inte är sant. Melin har fått direktiv av S-högkvarteret att ljuga ihop någon propaganda och få med så många som möjligt.

Ja precis, det är klart att det handlar om det. Hon är en mycket farlig människa.

Frågan är om det sovande folket i Sverige ser igenom det? Jag är rädd för att många går på dyngan som hon skriver.
Citera
2021-06-20, 16:59
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Var inte en punkt i JÖK att V inte skulle få politiskt inflytande, punkt 44 som V nu vill bryta för att inte träda in med vad som händer imorgon klockan 10?

V och SD skulle inte tillåtas ingå i någon form av samarbete.. Vidrigt och inte PK.
Citera
2021-06-20, 17:00
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Istället så kommer det bli Röken.

Exakt. Röken = Den Rödgröna ÖverensKommelsen (S + C + V + MP).
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ja precis, det är klart att det handlar om det. Hon är en mycket farlig människa.

Frågan är om det sovande folket i Sverige ser igenom det? Jag är rädd för att många går på dyngan som hon skriver.
Tyvärr så gör folk det. Jag lunchade med en person och han sa att detta var hemskt eftersom nästa val ändå är om ett år och att det inte finns ett förslag, endast en utredning.

Folk är så hopplöst korkade och okunniga.
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
S vill inte ha marknadshyror. Dom försöker sy ihop en ök.

Måste bli ett slut på den här Januarisörjan.
Går inte styra ett land på kompromisser.
Citera
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
V och SD skulle inte tillåtas ingå i någon form av samarbete.. Vidrigt och inte PK.

PK är ju den nya fascismen idag.

Har aldrig varit mer glad än vad jag är nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in