Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-19, 21:37
Medlem
Då han är skriven i Sverige numera så kan de bli ett grovt folkbokföringsbrott inom kort om inte idioten lämnar ”sitt älskade” spanien inom kort.

Mannen, skaffa lite svenskalektioner för det är egentligen pinsamt nog att se alla skämdumpar som lägg upp. Sen särskrivningarna på det. Vilken fail guy av högsta och mest ädla rang.

Abbe, alla vet att allt du gör är fejk. Till och med när du bygger dina fejkade muskler på din tunnhåriga kropp. Du bara göder dig själv i wife beater fördärvet.
Citera
2021-06-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Då han är skriven i Sverige numera så kan de bli ett grovt folkbokföringsbrott inom kort om inte idioten lämnar ”sitt älskade” spanien inom kort.

Mannen, skaffa lite svenskalektioner för det är egentligen pinsamt nog att se alla skämdumpar som lägg upp. Sen särskrivningarna på det. Vilken fail guy av högsta och mest ädla rang.

Abbe, alla vet att allt du gör är fejk. Till och med när du bygger dina fejkade muskler på din tunnhåriga kropp. Du bara göder dig själv i wife beater fördärvet.

Allt ska gå snabbt för Batteriet. Snabba ”muskler”, snabba ”pengar”, bli brun snabbt, är snabb med att hitta en extremt korkad liten trashdocka som belånar, citron/coca-cola på vagel i tro om snabbhet, tappar håret snabbt, ändrar dialekt väldigt snabbt.
Listan kan göras lång.
Citera
2021-06-19, 23:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
"ju mer man betalar, ju mer får man" hahaha, märks att han sysslat mycket med ekonomi på senaste tiden! Riktigt klipsk kille.

O ju mer man spelar för ju mer får man tillbaka va
Citera
2021-06-20, 00:57
Medlem
Abbe snurrade på sitt content hjul idag:
”lägga upp content från en fest jag hamnade på helt random fast jag skulle ta det lugnt”

Herregud människa, är det coolt? Låter som dåligt själv diciplin och kontroll. Såna typer som dödar sina flickvänner efter en snefylla… shiiet
Citera
2021-06-20, 01:03
Medlem
Normala människor: Åker på semester och visar härliga semesterbilder med sina vänner och sin familj

Abbe: Flyr på semester och visar inte ansiktet på en enda människa han känner
Citera
2021-06-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Normala människor: Åker på semester och visar härliga semesterbilder med sina vänner och sin familj

Eller filmar statyer av människor som inbillar sig själva att de festar… abbes instagram är fan tragik i realtid. Han inbillar sig han lever life och att annat än 12 åringar och lowlifes är avis 😂😂😂

Själv hade jag tagit livet av mig för lääängesen om hans liv var min vardag.

Kom hit till USA abbe, så kan vi visa dig var livet egentligen handlar om. Just det. Du kommer inte in här i landet….. synd…
Citera
2021-06-20, 04:06
Medlem
Efter alla fina citat från kända inspiratörer han lägger upp på sin Instagram känns det nästan som han underskattar sig själv och sina fantastiska idéer och hans ordkunskap.

https://www.imagevenue.com/ME13INYW?full=1

Denna tycker jag är riktigt stark. Har den som bakgrundsbild på mobilen för att suga åt mig lärdom.
Citera
2021-06-20, 07:21
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Efter alla fina citat från kända inspiratörer han lägger upp på sin Instagram känns det nästan som han underskattar sig själv och sina fantastiska idéer och hans ordkunskap.

Denna tycker jag är riktigt stark. Har den som bakgrundsbild på mobilen för att suga åt mig lärdom.
Så få ord, så mycket visdom.
Citera
2021-06-20, 08:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Så få ord, så mycket visdom.
Ja det är fantastiskt. Har börjat leva efter den meningen, mitt liv har blivit så mycket bättre.
Citera
2021-06-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy

Nej, det är högst folkbokföringsbrott av normalgrad, om ens det. Du har ingen skyldighet att skriva ut dig från Sverige vid flytt utomlands, men det underlättar vid ev. problem gällande skyldighet av skatt.
Citera
2021-06-20, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter

Vad får han? Vaglar
Citera
2021-06-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende

Flyr är helt klart vad han gör. Vågade inte vara kvar i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in