Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-26, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Batteriet har en egen cringenivå.
Måste vara jobbigt att varje dag putsa på den där fasaden, samtidigt som man är medveten om att man glider runt nere i Marbella med tomma lyxpåsar, fyfan.
Citera
2021-07-26, 21:27
Medlem
akutaccents avatar
Historien upprepar sig. Och han tror verkligen att normalbegåvade människor köper bluffen?

Han gör exakt samma saker som innan han blev kvinnomördare. Flashar kläder han inte har råd med, bilar han egentligen inte äger, besöker otroligt coola fester. Och hans nya talang att leva som börshaj, vilken kille!

Att torka sig i röven med sedlar har nu dock bytts ut till att låta valpen tugga på buntarna, tack och lov.
Citera
2021-07-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha, går in och påstår sig köpa "lyxkläder". Går ut med en massa kassar i handen, men verkar inte vara medveten om att på filmen ser man att dom är helt tomma.

https://youtu.be/e922YUID_kM?t=124

När ser man det? Eller menar du att du tycker man kan se det utan att se ner i kassarna?
Citera
2021-07-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
TIPS

Klockan 2100 visar tv3 repris på dokumentären om kvinnomördaren Abdalla.
Är han verkligen autistisk,eller hörde jag fel? Adhd kan jag absolut tänka mig,men autism?
Ser inget sånt i han. Måste vara feldiagnoserad isf.
Citera
2021-07-27, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Är han verkligen autistisk,eller hörde jag fel? Adhd kan jag absolut tänka mig,men autism?
Han lider av multidiagnoser.

Autism, adhd och personlighetsstörning.
Citera
2021-07-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
När ser man det? Eller menar du att du tycker man kan se det utan att se ner i kassarna?
Man ser att kassen/påsen är tom om du kör videon i slowmotion. Går att sakta ner hastigheten.
Citera
2021-07-27, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Han lider av multidiagnoser.

Autism, adhd och personlighetsstörning.

Han lider nog inte av det, han är nog jävligt glad att alltid ha något att skylla på. De ända som får lida det är familj och kompisar men framförallt den man/kvinna som lever med honom
Citera
2021-07-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77

Hans Aspergers, som Aspergers syndrom namngetts efter, beskrev först något som han kallade "autistic personality disorder", och som populärt översattes till "autistic psychopathy". Alexitymi är den svårighet att identifiera och förstå sina egna och andras känslor, vilket medför en kognitivt nedsatt empati, och är något som det inte är ovanligt att både autister och psykopater lider av.

Jag finner det inte orimligt att en psykopat skulle kunna diagnosticeras som autist av en välvillig utredare. Jag har faktiskt stött på sådana fanskap. Förjävliga är de. Och de ger autister ett jävligt dåligt namn. Jag är förstås inte kvalificerad nog, men jag vill ändå spontant förkasta Batteritos autismdiagnos, alternativt skapa en egen diagnoskategori för hans avart i DSM-V.
Citera
2021-07-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Jag ser inte ens några kassar 😂
Citera
2021-07-27, 12:52
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Jag ser inte ens några kassar 😂

Pausa vid 2:04 - 2:05 där ser du inte hans tomma lyxpåsar så är du riktigt blind.
Citera
2021-07-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Han lider nog inte av det, han är nog jävligt glad att alltid ha något att skylla på. De ända som får lida det är familj och kompisar men framförallt den man/kvinna som lever med honom
Jag tror det är oundvikligt att inte lida av en låg självkänsla, det kan vara svårt att förstå om man själv mår bra men du kan ju försöka föreställa dig att från att du vaknar till att du lägger dig matas med ständiga negativa tankar om dig själv, ja omgivningen lider men han är nog den som lider mest, kolla bara på han, hela hans liv är uppbyggt på en falsk insta, det är patetiskt.
Citera
2021-07-27, 16:00
Medlem
Jag sa ju att han satt häktad 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här