2021-06-19, 18:34
Medlem
Yinool0401s avatar
Perser, vanligt förekommande i vårdyrket.
Haja dom har tjänat deeeeg. Badar i koronás, som aldrig kommer hitta tillbaka. 💵

Någon målvakt får 6 månaders fängelse i värsta fall. Dom skrattar hela vägen till gömman.
Citera
2021-06-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Varför förekommer sådan här brottslighet bara i Sverige. Jag har inte hört om något liknande från de andra nordiska länderna under pandemien.

Haha, ja vad kan det bero på? Vet inte om du är ironisk.

Precis som att vem som helst kan köpa sig ett körkort eller universitetsdiplom i Pakistan för några tior så kan man nu köpa sig olika intyg i Sverige. Skillnaden är väl att Svennebanan är så korkad så att han betalar 1500kr när en femtiolapp borde räckt. Och huvudmannen skrattar så klart så att han gråter.

Om han ens döms till fängelse så lär det väl bli max något år, kanske hemma med fotboja. Sedan kan han pensionera sig med 150 miljoner på banken.

Men det är ju så här Svenne vill ha det. Inget att klaga på med andra ord.
Citera
2021-06-19, 18:43
Medlem
Tur man är frisk från viruset

Men fram med företaget och personerna,
Tjära och Fjädrar på dessa, enligt Aftonblaskan
så runt 100 millar lyckades fähundarna få till sig.

Detta är väl Sverige i nötskal, inga kontroller tydligen ...
Citera
2021-06-19, 19:17
Medlem
Vad det gäller nationalitet på personerna vet jag att åtminstone två av klinikerna i Salem promotas av en kurd. Den kurden har för övrigt suttit i fängelse för sitt deltagande i postrånet i Göteborg för typ 14-15 år sedan.
Citera
2021-06-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirFrankLucas
Jag var och tog ett test på Torsgatan 3B. Det kändes lite lurt om jag ska vara ärlig så jag blir inte förvånad. Skämtade ironiskt nog om detta med några vänner som tog test samtidigt som mig. Vi diskuterade hur många som förmodligen fejkar test. Enkla pengar.

Jag tog ett test på Doktorsgruppens "mottagning" i Nacka Forum. Fick EXAKT samma känsla som du. Kändes oseriöst. Provsvaret (negativt såklart) kom dessutom EXTREMT snabbt - ca 5h efter testet
Citera
2021-06-19, 19:32
Medlem
fermions avatar
Dessutom är ju PCR-test och reseintyg i Sverige redan nästan dyrast i världen. Ta pengar av oss kan de nytillkomna lycksökarna och eftersom staten är världsbäst på att beskatta oss så förstår man att Sverige är en match made in heaven för dessa parasiter.
Vi ska förnedras och sortera våra sopor i vårt anletes svett fyllda av flygskam och bidra till palatsen här och i hemländerna för "våra" "utsatta".
Citera
2021-06-19, 19:45
Medlem
De här är resultatet när vården blev privatiserad och vinstdrivande. Samtidigt så skriker högern att de är vänsterns fel.
Citera
2021-06-19, 19:47
Medlem
Som jag förstått det hela så startades Doktorgruppen år 2020 med huvudkontor i Stockholm. Tills nyligen hade de ca 20 mottagningar runt om i Sverige, bl a i Linköping, Västervik och Kalmar. Detta "case" skulle kunna bli större än husdr.se som "bara" hade kontor i Göteborg.
Citera
2021-06-19, 20:03
Medlem
Sänker ju förtroendet för reseintyg utfärdade i Sverige. Sänker också förtroendet för Sveriges coronahantering i stort. Den har präglats av lösa boliner från början till slut. Kontrollerna av företagen måste vara lika rigorösa som WADA-laboratorier.
Varför släpps vilka charlataner som helst in i systemet? Fri företagsamhet. Jo tjena. Fri kost och logi på Kumla.
Ansvaret faller på socialministern Hallengren. Snart får hon foten.
Citera
2021-06-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Perser, vanligt förekommande i vårdyrket.
Haja dom har tjänat deeeeg. Badar i koronás, som aldrig kommer hitta tillbaka. 💵

Någon målvakt får 6 månaders fängelse i värsta fall. Dom skrattar hela vägen till gömman.

6 månader för grovt bedrägeri. Eh nej. 6 år.
Citera
2021-06-19, 20:10
Medlem
Jag vill ha tillbaka mina skattepengar. Men de kan man väl se i det blå efter.

NEJ DET ÄR LUGNT, VI HAR PENGAR PÅ LAGER säger regeringshelvetet, och simmar vidare.

Vem blir politiskt ansvarig för detta megahaveri? Regionen i Stockholm kommer undan allt för ofta med skit de gör.

Vill veta vilka man ska rösta på i extravalet
Citera
2021-06-19, 20:12
Medlem
S.Kandals avatar
Så jävla genomuselt agerat av dessa idioter.
Slog mig direkt att detta inte kunde röra sig om någon "svensk verksamhet". Ut med dessa osolidariska ärkesvin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in