Jag är dödsknarksnazist och röstar alltid SD men tycker hon ger ett otroligt bra intryck och hon skötte utfrågningen igår väldigt bra. Journalisterna försökte sätta dit henne men hon gav ett samlat intryck. Trist bara att det var mindre frågor om marknadshyror eller faktumet att dom bedriver en politik solidariskt med 3 miljoner hyresgäster. Lena Melin kissade på sig och var så ivrig att posta på Aftonhoran att hon inte ens gick igenom en stavningskontroll.
Både tror, hoppas och tycker att blocköverskridande överenskommelser är framtiden och här visar både M, SD, V och KD att en ohelig men demokratisk allians är mer pragmatisk än en S, C och MP regering. Roligt hur det krävdes så lite för att göra allt som dom säger helt ointressant.
Hoppas att SD och V fortsätter stå fast vid motstånd mot marknadshyror. Känner mig hoppfull. Tror att spänningarna i samhället mellan män och kvinnor, rasister som jag och invandrare som Dadgostar kommer minska dramatiskt om folk börjar prata med varandra istället för att sprida massa hat i media. Ibland känns det som att sossarna är helt brain-drainade, för deras retorik har den senaste tiden varit så otroligt efterbliven.