2021-06-09, 12:50
Medlem
Enterprises avatar
En iransk kurd som är tre äpplen hög alltså. Är hon syster till Hanif Bali?
Citera
2021-06-09, 13:09
Medlem
Steff83s avatar
Jag tycker hon verkar rätt skarp. Sen att man inte gillar hennes åsikter är en helt annan sak. Det måste man skilja på. Det verkar många här ha svårt att göra.
Citera
2021-06-09, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Är ingen vänsterpartist, men hon är riktigt skarp. Tuff, orädd och såpass duktig att hon skiner bättre utan talepunkter, vilket få politiker gör idag.

Det vore intressant om Dadgostar och V helt bryter med Löfven och hans rövargäng – alltså inte på det vanliga fejksättet.

Då kan det börja hända saker.
Citera
2021-06-09, 14:53
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon är het...
Citera
2021-06-10, 10:15
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag tycker hon verkar rätt skarp. Sen att man inte gillar hennes åsikter är en helt annan sak. Det måste man skilja på. Det verkar många här ha svårt att göra.

Jag håller med dig. Jag står långt från hennes åsikter, men tycker att hon verkar skarp. Dessutom verkar hon lyssna på frågorna hon får. Jag är så trött på många andra politiker som har sina färdiga talepunkter i huvudet, lyssnar inte på frågorna de får utan svarar med sina talepunkter.
Citera
2021-06-14, 08:02
Medlem
V´s krav på S har väl för länge sedan passerat Peter och vargen nivå.
Kommer det hända nått...
Tillåt mig tvivla.
Citera
2021-06-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag har träffat henne IRL. Hon är mycket skärpt. Hon kommer att göra nytta för Vänstern. (jag är lågt från hennes åsikter,skall tilläggas)
Citera
2021-06-14, 19:07
Medlem
apanola IIs avatar
Nooshi Dadgostar var med 2012 startade "Alby är inte till salu" med tillhörande namninsamling (se hennes Wikipedia sida). kan berätta att en majoritet av namnen på listan var helt påhittade och fejk, något som Dagostar & co var väl medvetna om och låg bakom, allt för att ge sken av att det var en majoritet av Alby/Hallunda borna stöttade kampanjen. Nooshi Dadgostars karriär började med en fräck lögn som hon var väl medveten om och jag gissar att hon inte ändrat sig, ändamålet helgar medlen så att säga. En gång oärlig alltid oärlig
Citera
2021-06-15, 21:15
Medlem
RickRozays avatar
Har inget ont mot henne. Bra att persiska tjejer får vara partiledare. Tycker hon kan se _bra_ ut på bra tagna foton.
Tuttbilden(låg urringning i talarstolen) och korta kjolen är plus!!
Citera
2021-06-16, 00:36
Medlem
sassafrass avatar
Underbart med en partiledare som vågar utmana och provocera rövhattarna i (S), kudos till henne.

Toppoäng för runkability också.
Citera
2021-06-17, 23:33
Avslutad
Vet någon något om hennes sambo?
Citera
2021-06-18, 00:49
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Nooshi Dadgostar var med 2012 startade "Alby är inte till salu" med tillhörande namninsamling (se hennes Wikipedia sida). kan berätta att en majoritet av namnen på listan var helt påhittade och fejk, något som Dagostar & co var väl medvetna om och låg bakom, allt för att ge sken av att det var en majoritet av Alby/Hallunda borna stöttade kampanjen. Nooshi Dadgostars karriär började med en fräck lögn som hon var väl medveten om och jag gissar att hon inte ändrat sig, ändamålet helgar medlen så att säga. En gång oärlig alltid oärlig

En politiker då, med andra ord...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in