Citat:
Ursprungligen postat av
siister
Då får du komma med källor (som inte är twitteranvändare). Vilka tv-kanaler och andra nyhetsmedier skrev om att man slutat räkna röster i alla swingstater samtidigt som Joe Biden tog ledningen?
Vid det här laget måste du ha noterat att i stort sett all "seriös" media plus de största sociala medierna undertrycker all information som antyder valfusk. Kvar finns då enstaka mindre medier, bloggar, twitter och personliga vittnesmål etc. Så din förfrågan faller nästan på sin egen orimlighet.
Är det inte en tillräcklig varningssignal att så många stora medier försöker kväsa en viss typ av information? Precis samma medier som nonstop attackerade Trump i 4 år, alltså har det ett personligt intresse i detta. Får det dig inte dig att tänka att det sannolikt ligger en hund begraven här? Vill du inte veta varför de försöker tysta just den här informationen? Och tror du på allvar att de gör det för din och min skull? Det tror inte jag.
Jag är genuint nyfiken att höra hur er "sida" resonerar kring detta och varför ni inte ställer fler kritiska frågor gällande MSM narrativ rörande just det här.