2021-06-17, 18:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Sanningen är den att ingen kan hänvisa till någon absolut sanning, bara rapportera incidenter precis som trådämnet avser.

Sen kan man tycka vad man vill om dom incidenterna, åsiktsfrihet du vet, men att rapportera vad som händer är precis exakt det tråden handlar om.

Du får söka upp en annan tråd om denna väcker anstöt för att den strider mot din syn på saken helt enkelt.

Självklart går det att länka till lagar, statistik och var man får sin fakta från.
2021-06-17, 18:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag vet ingen som påstått det. Bara att han kunde ge möjlighet, pga stort och omfattande behov av granskning, att skjuta fram beslutet.

DET är skillnaden. Du försöker bara förvränga narrativet, du är väl dresserad av etablissemanget kan man förstå.

Om du inte vet om det är du felinformerad och har inte hängt med. Det var det många som pratade om i december och januari.
2021-06-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Är poströster borta? Det låter som fusk från republikanernas sida. Donald Trump bad sina följare att inte poströsta till skillnad från Joe Biden som uppmuntrade till att poströsta.

Hur skulle detta ha gått till när det bara är Demokrater som arbetar med rösträkning?
2021-06-17, 18:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Hur skulle detta ha gått till när det bara är Demokrater som arbetar med rösträkning?

Jag hittar ingen information om att det är bara demokrater som får räkna röster

https://www.fultoncountyga.gov/services/voting-and-elections/become-a-poll-worker

Men som sagt, det var demokrater som i allra största grad poströstade. Det är alltså ett sabotage mot Joe Biden om poströster försvunnit.
2021-06-17, 18:54
Medlem
Citat:
Självklart går det att länka till lagar, statistik och var man får sin fakta från.

Nej vet du vad, lagar är inte utformade att läsas bokstavlig, dom behöver prövas och avgöras i domstolar, sen blir rättsfallen vägledande.

Du får gärna länka tillden lagtext som säger att electorer INTE kan decertifieras, men det kan du inte, så lägg ner det där svamlet och sluta förstöra tråden med nonsena.
2021-06-17, 18:58
Medlem
Citat:
Jag hittar ingen information om att det är bara demokrater som får räkna röster

https://www.fultoncountyga.gov/services/voting-and-elections/become-a-poll-worker

Men som sagt, det var demokrater som i allra största grad poströstade. Det är alltså ett sabotage mot Joe Biden om poströster försvunnit.

Ha ha, det var en ny vinkling, det är förstås därför som Bidentöstarna så hysterisk försöker stoppa all granskning.

För det är Trump som slarvat bort all dokumentation och valsedlar
2021-06-17, 18:58
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nej vet du vad, lagar är inte utformade att läsas bokstavlig, dom behöver prövas och avgöras i domstolar, sen blir rättsfallen vägledande.

Du får gärna länka tillden lagtext som säger att electorer INTE kan decertifieras, men det kan du inte, så lägg ner det där svamlet och sluta förstöra tråden med nonsena.

Jag antar att du inte kan länka till lagen angående decertifiering som inte är utformad att läsas bokstavligt?
“They ask the court to order the secretary of state to decertify the election results as if such a mechanism even exists, and I find that it does not.”

https://youtu.be/7z3CVvt-Bhg
https://www.cnbc.com/2020/12/07/judge-dismisses-sidney-powell-lawsuit-challenging-trump-georgia-loss.html
2021-06-17, 19:01
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ha ha, det var en ny vinkling, det är förstås därför som Bidentöstarna så hysterisk försöker stoppa all granskning.

För det är Trump som slarvat bort all dokumentation och valsedlar

Eftersom det är poströster det handlar om så är det större chans att det handlar om Bidenröster. Visste du inte att Donald Trump sa till sina följare att inte poströsta?
2021-06-17, 19:11
Medlem
Haddock93s avatar
https://justthenews.com/politics-policy/elections/georgia-audit-documents-show-unsecured-missing-ballot-batches-ballots

Bra artikel från John Solomon. Angående Georgia.
2021-06-17, 19:11
Medlem
Citat:
Eftersom det är poströster det handlar om så är det större chans att det handlar om Bidenröster. Visste du inte att Donald Trump sa till sina följare att inte poströsta?
Jag tror du får besöka konspirationsforumet nu, snacka om dubbelmoral.

ALLA hade möjlighet att lyssna och följa det rådet, tom du känner till det.

Med facit i hand så var det nog ett bra ett bra råd att följa. Inte minst nu när vi får se hur illa skött dokumentationen (chain of custody) varit. Det visste alla då det varit ett problem i många år. Ni kan knappast skylla Trump för annat än att han påpekade problematiken i förväg, inte i nåt hemligt rum då utan öppet inför alla, men hånad som vanligt.

Så du kan ju bara tacka MSM att dom gjort ett sånt bra jobb med att missleda folk
2021-06-17, 19:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag tror du får besöka konspirationsforumet nu, snacka om dubbelmoral.

ALLA hade möjlighet att lyssna och följa det rådet, tom du känner till det.

Med facit i hand så var det nog ett bra ett bra råd att följa. Inte minst nu när vi får se hur illa skött dokumentationen (chain of custody) varit. Det visste alla då det varit ett problem i många år. Ni kan knappast skylla Trump för annat än att han påpekade problematiken i förväg, inte i nåt hemligt då utan öppet inför alla, men hånad som vanligt.

Så du kan ju bara tacka MSM att dom gjort ett sånt bra jobb med att missleda folk

Dubbelmoral? För att jag säger att det var majoriteten demokratiska poströstare och nu är det tydligen x antal poströster borta? Jag lägger bara ihop ett och ett här i tråden om valfusk.
Donald J. Trump (I) (Rep)
Absentee by Mail Votes: 29479

Joseph R. Biden (Dem)
Absentee by Mail Votes: 115788

https://results.enr.clarityelections.com/GA/Fulton/105430/web.264614/#/detail/1?v=271723%2F
2021-06-17, 19:23
Medlem
siisters avatar
Citat:
Så har Trump stulit dom DÅ? Det var i alla fall vad du insinuerade. Är inte det konspiratoriskt så vet inte jag.

Blir det jobbigt för dig om någon tror att det är republikaner och inte demokrater som fuskat? Om du inte klarar av det kanske du ska ta en paus från tråden.

Citat:
Men att fuska och få det fusket certifiert, uppmuntrar inte till valfusk då om resultatet inte går att ändra?

Märklig logik du har.

Men omval kan ju vara en väg att gå, fusk Måste åtgärdas för att hindra framtida fuskande.

Biden kommer INTE sitta kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in