2021-06-17, 16:05
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Ja, det här visar ju att Dadgostar har mer stake och större ballar än mesproppen Sjöstedt.
Nooshi är uppvuxen i Biskop, hade förvånat mig om hon varit lika naiv.
Citera
2021-06-17, 16:05
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Sd stöder massa skit passivt också

Inte i en avgörande fråga för partiet. Men, denna tråd handlar inte om SD, så försök inte styra över diskussionen åt ett annat håll. Finns trådar om du vill diskutera SD.
Citera
2021-06-17, 16:07
Medlem
Det är en trevlig situation ändå. Antingen en regeringskris där Löfven backar - tappar ansikte och förlorar väljare eller så får vi ett extraval. Bägge alternativen ser jag fram emot så tack V för att ni är så konsekvent dumma i huvudet.

Förövrigt så är Nooshi uppväxt i innerstaden (prippska tomten) inte biskop..
Senast redigerad av Knasusbrakus 2021-06-17 kl. 16:10.
Citera
Bannlyst
Hahaha byebye löfven
Citera
Medlem
JerryCottons avatar
Härligt att Dadgostar ger socialmoderaterna smisk.
Citera
2021-06-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Har Löfven förlorat sin maktställning menar du?
Verkar så. Du sa väl att misstroende inte skulle riktas haha
Citera
Medlem
Blarggs avatar
"Jag måste göra det bästa för Sverige och landet" säger Löfven efter att i flera år gjort sitt absolut yttersta för att rasera landet.
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
"Fara för Sverige", Löfven gör allt för att ingjuta fruktan hos befolkningen. Oärligt är bara förnamnet.
Citera
2021-06-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Nooshi är uppvuxen i Biskop, hade förvånat mig om hon varit lika naiv.

Hon är inte uppvuxen i biskop, hon bodde vid ullevi - prippska tomten vilket är ett medeleklassområde med fina lägenheter. Hon bodde i biskop typ fram tills sex års åldern.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det har jag redan förklarat för dig.

Eh jaha, och hur många procent hade SD haft om inte M funnits?

Sluta fantisera gosse.
Du har inte förklarat ett skit. Du tror att din version är mer rätt än de andras. Det betyder inte att din version är rätt när andra experter säger motsatsen till det du anför.

Ja utan M hade SD haft mer röster. Men nu finns M. Så vad vill du ha sagt?
Citera
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Även den blinde kan träffa bulls eye. I denna fråga tänker (V) rätt. Först ska strukturen på byggmarknaden, samt regelverket kring byggande, reformeras. Därefter kan vi börja prata om införandet av marknadshyror.

När Finland införde marknadshyror i nyproduktion 1991, tog det bara några år innan det infördes i hela beståndet. Hyrorna gick upp med i snitt 41%.

Gissa vilka som skulla drabbas värst om detta skedde i Sverige? De svaga, och de som invandrat från utomeuropeiska länder.

Annie Lööf är inte medmänsklig som hon påstår, utan hon hatar svaga människor och är en rasist. En Reinfeldt 2.0 då.

Givetvis skulle inte de svaga drabbas först, de får ju bara höjt bostadsbidrag, det blir ju medelklassen/arbetare som har jobb och lite bidrag som får betala, de som bor i villa och bostadsrätt kommer ju undan, men inte de som hyr och får betala hyran utan bidrag...
Citera
2021-06-17, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Verkar så. Du sa väl att misstroende inte skulle riktas haha

Vem är statsminister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto