Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-17, 08:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Och vem fan orkar vara tillsammans med sunkiga Pernilla mer än två veckor? Hennes hus är en skräpbod av sällan skådat slag, hon är ju en äcklig hoarder. Vet inte hur man varesig städar eller lagar mat och kan inte ta hand om barn. Det kan inte vara någon som står ut med det en längre period. En riktig skitgris verkar hon vara 🤢

Jag skulle gärna flytta in i hennes nya hus ! Det är det nog många som vill 😊hon är rolig söt o glad . Laga mat och städa ? Lever vi i samma årtionde ? Hon har råd att ha städhjälp och en matkasse klarar hon nog av att blanda ihop .
Alla hennes barn har det dessutom gått bra för .
Citera
2021-06-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
P bör nog se upp! Min kompis dejtade honom för inte länge sedan. Han har fortfarande inte betalat tillbaka de pengar han lånat och heller inte betalt tillbaka för de möbler hon la ut för då dom handlade i vintras..... Kan han vara en GD tro?!....
Står i en kommentar på PW:s insta att han fortfarande skriver med tjejer på tinder, att han gillar flygvärdinnor (!) och att PW bör vara försiktig och vakta sitt hjärta.
Citera
2021-06-17, 12:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Står i en kommentar på PW:s insta att han fortfarande skriver med tjejer på tinder, att han gillar flygvärdinnor (!) och att PW bör vara försiktig och vakta sitt hjärta.
Under vilken bild ?
Var feg från en fejk eller vanlig profil ? Fick den något svar / kommentar ?
Senast redigerad av nickomyra 2021-06-17 kl. 12:26.
Citera
2021-06-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Under vilken bild ?
Var feg från en fejk eller vanlig profil ? Fick den något svar / kommentar ?
Under frukost-bilden, vid svaret från Edward. Vet ej om det är fejkkonto eller inte, tycker det ser äkta ut om man ser hur det är formulerat. Inget svar, kommentaren blir nog bortplockad när hon ser den.
Citera
2021-06-17, 12:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Under frukost-bilden, vid svaret från Edward. Vet ej om det är fejkkonto eller inte, tycker det ser äkta ut om man ser hur det är formulerat. Inget svar, kommentaren blir nog bortplockad när hon ser den.
Tack såg nu . Nä hon är ingen fejk .
Undra tro om hon är ett sårat , svartsjukt ex .. eller om hon är flygvärdinna så hon vet om att hon o flera kollegor har matchat med han 😅🤔

Edit : kollade nu och hon jobbar inom flyget . Så jag gissar faktiskt på att han är en ful fisk . Han ser ut som en sådan - en som riktigt säljer in sig o vill stråla sig i andras sken .
Senast redigerad av nickomyra 2021-06-17 kl. 13:00.
Citera
2021-06-17, 18:29
Medlem
Citat:
Tack såg nu . Nä hon är ingen fejk .
Undra tro om hon är ett sårat , svartsjukt ex .. eller om hon är flygvärdinna så hon vet om att hon o flera kollegor har matchat med han 😅🤔

Edit : kollade nu och hon jobbar inom flyget . Så jag gissar faktiskt på att han är en ful fisk . Han ser ut som en sådan - en som riktigt säljer in sig o vill stråla sig i andras sken .
Nu är kommentaren borta, inte så förvånande kanske!
Undrar vad PW tänkte när hon såg den….är hon verklighetsfrånvänd och bara skriker ”troll”….?
Citera
2021-06-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ja jag fick en konstig känsla när jag såg hans leende .. och att det känns som att det har gått så snabbt och P känner sig så trygg .
Jag kanske är lite cynisk .. men hon har gått från två destruktiva relationer till att inte våga öppna hjärtat igen på flera år . Till C kommer och hon faller handlöst . Vad ska till för att det ska gå snabbt och bli seriöst direkt . Jo oftast en psykopat ☹️

Jag tror den konstiga känslan du fick var eftersom hans leende inte känns genuin. Jag tror som dig han är problem.

Jag får också känslan att han försöker hårt att framställa sig själv som någon fantastiskt kille vilket inte känns genuint.

Killar som ser bra ut och har ett okej jobb som Christian, brukar föredra unga snygga tjejer.
Hade Pernilla varit ” okänd” han hade aldrig kollat åt hennes håll.
Senast redigerad av kate88 2021-06-18 kl. 17:27.
Citera
2021-06-18, 18:27
Medlem
Citat:

Är det sant blir jag genuint ledsen för hennes skull. Tycker hon förtjänar kärleken.
Citera
2021-06-20, 07:59
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Han är trubbel för henne. Alla mina varningsklockor ringer. Det bekräftas också av de inlägg på hans Insta jag ser.

Någon som ser allt?
Citera
2021-06-20, 08:01
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
P bör nog se upp! Min kompis dejtade honom för inte länge sedan. Han har fortfarande inte betalat tillbaka de pengar han lånat och Hellerup saken inte betalt tillbaka för de möbler hon la ut för då dom handlade i vintras..... Kan han vara en GD tro?!....
Ingen tvekan om den saken!
Citera
2021-06-20, 08:05
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Nu är kommentaren borta, inte så förvånande kanske!
Undrar vad PW tänkte när hon såg den….är hon verklighetsfrånvänd och bara skriker ”troll”….?

Nej men hon är väl mån om sitt rykte utåt eftersom hon lever på sig och sin familj.

Jag önskar henne gott faktiskt. Jag är ingen fan av deras dokusåpa. Gillar inte Bianca. Tycker hon är en bortskämd bitch. Även om jag kan beundra hur hon lyckas leva på det hon gör. Men Pernilla känns som en lagom virrig skön medelålders morsa om än kändis och på något sätt känns hon äkta, jämfört med många andra som finns.

Jag är också tveksam till mannen hon träffat av den enkla anledningen att om något är för bra för att vara sant så är det ofta just det.
Citera
2021-06-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nej men hon är väl mån om sitt rykte utåt eftersom hon lever på sig och sin familj.

Jag önskar henne gott faktiskt. Jag är ingen fan av deras dokusåpa. Gillar inte Bianca. Tycker hon är en bortskämd bitch. Även om jag kan beundra hur hon lyckas leva på det hon gör. Men Pernilla känns som en lagom virrig skön medelålders morsa om än kändis och på något sätt känns hon äkta, jämfört med många andra som finns.

Jag är också tveksam till mannen hon träffat av den enkla anledningen att om något är för bra för att vara sant så är det ofta just det.

Jag önskar också henne allt gott, MEN jag har en hel del obehaglig info om mannen ifråga. Har en vän som dejtat honom ett bra tag men som gjorde slut för inte länge sedan då hon upptäckte ett å annat. Bla har hon blivit av med saker, pengar som lånats och inte betalats tillbaka mm. Må P och alla runtomkring henne se igenom den fasad han visar upp!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in