2021-06-17, 03:46
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
LOL de har skydden så det inte ska "droppa" saliv etc på eller i patienten lool, tro vad du vill men vetenskap tror du inte på.

Du har säkert vaccinerat dig oxo lmao!

Enligt ditt resonemang så kan man då fisa genom filtret så e allt lugnt haahaa

Nej det funkar inte för covid.

Innehåller dina fisar mycket virus och bakterier?
2021-06-17, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Är du utvecklingsstörd? I din fantasivärld så har alltså hundratals välmeriterade forskargrupper som saknar koppling till varandra helt plötsligt blivit galna och hittat på en massa data som visar en extremt tydligt positiv effekt av Ivermectin. Jomenvisst, låter helt rimligt. Kom nu inte med någon idiotinvändning som bara bevisar att du inte studerat en enda av studierna eller förstår vetenskap ens på mellanstadienivå.

Tog du till dig det på 3 s?

Vilka hundratals gruppers underlag tog du del av?
2021-06-17, 09:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag misstänkte att det var ivmmeta-sidan du avsåg. Ville bara få det bekräftat och nu framstår du som ännu mer korkad än någonsin. Sidan är en enkel lista med relevanta studier så det är helt ointressant vem som gjort listan. En lista är en lista. Du avslöjar dig när du svamlar om marginella effekter. I princip varenda studie visar på extremt god effekt. Så god effekt att det absolut inte finns någon som helst behov av fler och större studier. Sluta nu att larva dig och sätt dig och läs på.
Jag har läst. Kan du peka på ett par studier som styrker ditt påstående? I de jag sett är det mer så att man rekommenderar fortsatta studier och avråder profylaktisk användning och endast användning i undantagsfall och för vidare studier. Några ger sig på att försöka förklara vad i ivermectinet som skulle kunna vara orsaken till den påstådda effekten, men hävdar att det inte är fastställt, men möjligt, med effekter på virus och kroppen som leder till gynnsamma effekter.

Så anledningen till att ivermectinet stoppas överallt är att det är så bra...?
2021-06-17, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sossetrollet
Jag tog min andra Pfizer idag. Läkaren i receptionen menade att eftersom jag har fått antikroppar sedan den första sprutan borde jag reagera mer på den andra sprutan nu. Få en liten mini-covid. Fast jag har hört att så måste det inte alls vara. Vad säger Flashbackexperterna?
Utöver ömhet och värme vid injektionsstället, som jag fick även efter första dosen, hade jag en del huvud-, nack- och ledvärk igår kväll. Men det har gått över till idag.
2021-06-17, 11:31
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Jag misstänkte att det var ivmmeta-sidan du avsåg. Ville bara få det bekräftat och nu framstår du som ännu mer korkad än någonsin. Sidan är en enkel lista med relevanta studier så det är helt ointressant vem som gjort listan. En lista är en lista. Du avslöjar dig när du svamlar om marginella effekter. I princip varenda studie visar på extremt god effekt. Så god effekt att det absolut inte finns någon som helst behov av fler och större studier. Sluta nu att larva dig och sätt dig och läs på.

Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
NEWSPAPER FINALLY TELLS THE TRUTH!

https://www.bitchute.com/video/M4zpFJFoG3dc/
Bitchute ha ha. Foliehattarnas favoritsida.
Har du ingen seriösare länk?
2021-06-17, 12:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben

Du får väl gå in på videon och titta på den, oftast brukar källor finnas med i videos eller i beskrivningen. Det är ju inte bitchute som är källan förstår du väl?
2021-06-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Tror du att det var BitChute som skrivit i The Irish Light att: >'VACCINE' DEATHS SOAR<, eller tror du att det var BitChute som filmade detta? Ni, covidtroende, ni är otroligt korkade. Svårt att tro att ni finns på riktigt.

Nej, det var Gemma O'Doherty, en irländsk journalist som filmade detta.

https://gemmaodoherty.com/investigations/the-irish-light-has-arrived-a-newspaper-unafraid-to-tell-the-truth/

Citat:
Gemma O’Doherty is a multi award-winning journalist whose work has shone a light on some of the darkest corners of Irish life. Former Chief Features writer at the Irish Independent...

https://gemmaodoherty.com/about/
Senast redigerad av DedMoroz 2021-06-17 kl. 12:11.
2021-06-17, 12:15
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
Tror du att det var BitChute som skrivit i The Irish Light att: >'VACCINE' DEATHS SOAR<, eller tror du att det var BitChute som filmade detta? Ni, covidtroende, ni är otroligt korkade. Svårt att tro att ni finns på riktigt.

https://gemmaodoherty.com/investigations/the-irish-light-has-arrived-a-newspaper-unafraid-to-tell-the-truth/

Tack, orkar inte med IQ fiskmås o hans kusiner.

De ser det de vill se.

Mvh
2021-06-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Innehåller dina fisar mycket virus och bakterier?
Ha ha du fattar alltså inte poängen?
2021-06-17, 16:48
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz

Har du en oberoende recension av denna dam någonstans? Att läsa vad hon skriver om sig själv i tredje person är inte trovärdigt.
2021-06-17, 18:30
Medlem
okok1s avatar
.
Senast redigerad av okok1 2021-06-17 kl. 19:21.
2021-06-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Jag har läst. Kan du peka på ett par studier som styrker ditt påstående? I de jag sett är det mer så att man rekommenderar fortsatta studier och avråder profylaktisk användning och endast användning i undantagsfall och för vidare studier. Några ger sig på att försöka förklara vad i ivermectinet som skulle kunna vara orsaken till den påstådda effekten, men hävdar att det inte är fastställt, men möjligt, med effekter på virus och kroppen som leder till gynnsamma effekter.

Så anledningen till att ivermectinet stoppas överallt är att det är så bra...?

Haha, du har garanterat inte läst en enda studie eftersom dina ställningstaganden inte bygger på fakta utan auktoritetstro.

Som exempel kan vi ta den första (av många) RCT studierna. En studie från Israel.

Favorable outcome on viral load and culture viability using Ivermectin in early treatment of non-hospitalized patients with mild COVID-19 – A double-blind, randomized placebo-controlled trial.

In this double-blind, randomized trial with mild COVID-19 patients, ivermectin significantly reduced time of viral shedding and affected viral viability when initiated at the first week after evidence of infection. Our primary endpoint was to show the benefit of ivermectin on day six (three days after ending treatment) which was achieved with 72% of samples being non-infectious (Ct>30) in comparison to 50% among the placebo group.

During the study period four patients were referred to hospitals, with three of them being in the placebo arm.

Endast denna lilla studie räcker som underlag för att besluta om bred användning av Ivermectin eftersom medicinen är så väl beprövad med extremt få biverkningar. Nu när det finns 50+ studier till som visar samma sak så är det bara idioter som kan ha någon invändning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in