2021-06-17, 10:00
Medlem
Tyckte inte läpparna såg så farliga ut, har sett betydligt värre. Sen kan ju folk bemöda sig att läsa källan. Tjejen är utbildad billackerare och verkar inte vara rädd för att ta i eller söka skitjobb.

Hela tråden stinker dock betacucks-incels som aldrig får ligga. Tjejen i fråga ser bra ut och det vet alla incels härinne, därav inläggen som andas oskuld
Citera
2021-06-17, 10:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Tyckte inte läpparna såg så farliga ut, har sett betydligt värre. Sen kan ju folk bemöda sig att läsa källan. Tjejen är utbildad billackerare och verkar inte vara rädd för att ta i eller söka skitjobb.

Hela tråden stinker dock betacucks-incels som aldrig får ligga. Tjejen i fråga ser bra ut och det vet alla incels härinne, därav inläggen som andas oskuld
Nej, hon ser ut som en freak.
Citera
2021-06-17, 10:03
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.

Om du någonsin fått ligga skulle du vetat att hon har 2 kilo smink, massvis med fotofilters och förmodligen botox fulla fejjan.
Citera
2021-06-17, 10:05
Medlem
Läser man Aftonbladets artikel om hennes lilla fadäs så står det även att hon är utbildad billackerare? Så? Varför tar man inte och söker jobb där då? I ett sånt yrke så skiter arbetsgivaren om man är tatuerad eller har förstorade läppar så länge man gör ett bra arbete? Man har ingen kundkontakt om man då inte har lite högre position men det behöver hon inte bekymra sig om… Nja? Jag tror hon tröttat/ känner sig pressad av att vara lackerare eftersom det kräver lite av en och är ett fysiskt hårt arbete. Lätt för utbrändhet om man inte pallar det. Därav hennes sökning till städ osv där det inte krävs lika mkt ifrån, men är nog minst lika tufft där med. Hade jag varit henne hade jag sökt jobb som det hon är utbildad som, gått vidare i livet och jobbat på. Bara för någon kritiserar ens utseende så ska man inte stanna upp hela livet
Citera
2021-06-17, 10:05
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Folk har börjat leta upp företaget på nätet för att sätta dåliga omdömen.
Sjukt. Intresset borde istället öka. Tycker företaget även "sätter guldkant på" debatten. Det finns en över-iver att starta nya företag, så varför inte låta ankan göra det då via AF och sen endast anställa likasinnade posörer så får vi se. Lär sluta som Think Pink.
Citera
2021-06-17, 10:07
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Yvonne 68 som verkar driva företaget med sin dotter som har svarat. Folk har börjat leta upp företaget på nätet för att sätta dåliga omdömen.

Kan det va så att det va dottern som inte ville ha henne? dottern kanske är fet och ful tjej och såg denna tjej som ett hot och att hon skulle få all uppmärksamhet.

Vi vet ju att tjejer har svårt med andra tjejer som ser böttre ut än dom själv och gör allt för att få dom ur världen då det innebör kokurens
Citera
2021-06-17, 10:07
Avslutad
Klart att de inte vill ha en självupptagen, korkad Bimbo som ska ta selfis hela dagarna. Bra gjort!!!
Citera
2021-06-17, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apanola12
Visst, anknäbbar är inte så fint men så extrem ser hon väl inte ut på bilden? Hon ska städa liksom, spela roll.
Trodde också att det var värre innan jag såg bilden. Så farligt var det ju inte, inte speciellt extremt.
Klantigt gjort av företaget, hoppas de som anlitar firman tänker om och säger upp avtalet.
Som vanligt är det väl massa bittra incels i tråden. Vad skulle ni tycka om samma sak hände er, du är för kort och tjock och ser ut som en incel, vi anställer inga såna.
Citera
2021-06-17, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Det enda fel tjejen har gjort är : Sökt jobb på ett ställe där chefen är : En grinig / ful / avundsjuk medelålders kvinna. Finns ingen manlig chef som skulle reagera på det sättet på en jobbansökan. Ankläppar har var och varannan tjej/kvinna idag. Säger ingenting om hur någon är som person / sköter jobbet. Företaget kommer att få allvarliga problem med sina uppdrag, på grund av detta. Jag skulle säga att det är fråga om diskriminering kopplat till kön. Skulle en man ifrågasättas/dissas på detta vis, vid jobbsökande? Nä, just det.
Företaget kommer betala dyrt för detta felsteg.
Bo det gör det. För framgångsrika och smarta kvinnor gör inte fillers. Det är en äkta WT som gör det. Man skyltar med sociala problem. Skulle aldrig anställa en människa som hela dagen går och tar selfies på sina äckliga näbbar. Få män tycker det är attraktivt.
Citera
2021-06-17, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Läser man Aftonbladets artikel om hennes lilla fadäs så står det även att hon är utbildad billackerare? Så? Varför tar man inte och söker jobb där då? I ett sånt yrke så skiter arbetsgivaren om man är tatuerad eller har förstorade läppar så länge man gör ett bra arbete? Man har ingen kundkontakt om man då inte har lite högre position men det behöver hon inte bekymra sig om… Nja? Jag tror hon tröttat/ känner sig pressad av att vara lackerare eftersom det kräver lite av en och är ett fysiskt hårt arbete. Lätt för utbrändhet om man inte pallar det. Därav hennes sökning till städ osv där det inte krävs lika mkt ifrån, men är nog minst lika tufft där med. Hade jag varit henne hade jag sökt jobb som det hon är utbildad som, gått vidare i livet och jobbat på. Bara för någon kritiserar ens utseende så ska man inte stanna upp hela livet

Eller hur är hon flyttbar kan jag fixa lackerar jobb åt henne 😂 inte färdig utbildad säkert,
Ser ju bättre ut i artikeln än att hon gått på bidrag och varit mammaledig hela vuxna livet
Citera
2021-06-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej, hon ser ut som en freak.

Då har du inte sett riktiga freaks.

Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Om du någonsin fått ligga skulle du vetat att hon har 2 kilo smink, massvis med fotofilters och förmodligen botox fulla fejjan.

Haha, jo tack. Två vuxna barn och har garanterat fått ligga mer än majoriteten härinne men det kanske är OT?

Finns tjejer som har sabbat fejset betydligt mer än vad denna har gjort.
Citera
2021-06-17, 10:17
Medlem
Eustaches avatar
Helt rätt, hon ser ju ut som en jävla alien. Jag hade inte heller anställt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in