2021-06-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Han tycker säkert det blivit för mycket fokus på hans båt/privata ekonomi ,det var där han gjorde fel,skulle aldrig blandat ihop det,det retade tydligt gallfeber på många.
Sen så säger han att "vänstertrollen" inte har något för att de kommenterar hans videos,när han samtidigt säger att det är därför han lägger ner,blev sånt liv bara när jag filmade masten,inge kul,ingen lyssnar m.m
Jag ser direkt på alla kommentarer att det är en jävla skillnad om han bara läser nyheter eller pratar båt/ekonomi/skulder.
Då kommer skitstormen som ett brev på posten.
Det måste väl ändå han snappat upp också?
Det är när han tar upp allt som rör hans privata ekonomi/skulder som han får minst sagt svar på tal.

Han tål verkligen ingen kritik eller ifrågasättande av han bravader!
Går helt bananas, fast han säger att han skiter i allt.
Att han själv sitter och spyr ut sig skit är ju ingenting för han.
Förstår inte orsak och verkan.
Och att han är full hela tiden gör inget bättre.
Citera
2021-06-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Jag har inte sagt att du ska lyssna specifikt på mig. Jag sa att du ska lyssna på folk som kan saker. Du vet forskare, vetenskapsmän och så vidare. Vet du inte att det årligen poppar upp ny pestsmitta på flera håll i världen så är du dåligt påläst. Sån kunskap hämtar man bäst in på andra ställen än hos diverse populister på YT.

Att följa mytomanen HB kommer inte att göra dig klokare. Fortsätt gärna att titta på honom för att följa den freakshow som han står för. Det kommer jag att göra. Helt enkelt för att Cirkus Håkan är kul och att läsa kommentarerna från hans hjärntvättade följare än ännu roligare.
Att man kollar på Håkans videor behöver ju inte betyda att man inte ser på ANNAT intressant också! Vad gäller "forskare" och "vetenskapsmän" så ska man inte svälja allt de säger heller! Alla har sin egen agenda och det är bara vissa som får komma fram i MSM. "Pestsmitta"? Ja visst sker det utbrott av pest i fattiga länder! Är det ngn som tycker det är konstigt?
Citera
2021-06-16, 01:00
Medlem
Det fina med YT är att där finns ett osannolikt stort utbud så man kan alltid finna ngt man gillar att se på. Att då SÖKA UPP en YT:are man inte gillar för att tala om för denne att den är värdelös känns lite beigt.
Citera
2021-06-16, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Att man kollar på Håkans videor behöver ju inte betyda att man inte ser på ANNAT intressant också! Vad gäller "forskare" och "vetenskapsmän" så ska man inte svälja allt de säger heller! Alla har sin egen agenda och det är bara vissa som får komma fram i MSM. "Pestsmitta"? Ja visst sker det utbrott av pest i fattiga länder! Är det ngn som tycker det är konstigt?

Många av lärjungarna ser ingen skillnad alls i de olika virusinfektioner som finns.
Svininfluensa eller covid-19,äsch!-det är samma sak,jag fick inte svininfluensa så hur i allsin dar skulle JAG kunna få covid-19?
Att ebola också är en virusinfektion vet nog inte många i HB's följarskara,men spela roll,virus som virus.
jag ser det mer som naturens egna lite finurliga sätt att behålla intelligensnivån på acceptabla nivåer hos den mänskliga populationen.
Att de som vägrar ta till sig fakta också utsätter sig för onödiga risker,och i större utsträckning stryker med pga taskig riskbedömning.
Någon jävla nivå måste det vara på denna boll vi alla bor på,annars så sitter snart alla i en ring och knaprar smågrus
Senast redigerad av Kho71 2021-06-16 kl. 01:17.
Citera
2021-06-16, 01:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Det fina med YT är att där finns ett osannolikt stort utbud så man kan alltid finna ngt man gillar att se på. Att då SÖKA UPP en YT:are man inte gillar för att tala om för denne att den är värdelös känns lite beigt.

Lite oklart vad du menar och skriver, kanske menade fröken biegt
Citera
2021-06-16, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Lite oklart vad du menar och skriver, kanske menade fröken biegt
Nä jag menade beigt. Är texten i övrigt svårbegriplig så strunta i den vet ja.
Citera
2021-06-16, 06:25
Medlem
Detta har vi hört tidigare av pajasen bergmark ..
Bästa tricket av YT är att stänga av dårens enorma reklamintäkter, som verka fungera bra
denna gång, clownen bergmark har alltså en mycket svag cashflow i kassan och då tror
pajasen att hot om att sluta ska hjälpa. Till dig Håkan Bergmark, gör nåt annat i livet är
bästa tipset .. för snart är du hos kronkalle igen, så mycket pengar du är skyldig folk.
Dags att börja jobba som vanligt folk eller så tar dåren sitt fartyg och seglar iväg,
vore nog det bästa .. Beträffande masten, hur såg masten ut innan, samma påhitt som vanligt.

Några tidigare klipp om storyn ..

14 Juni 2021 (HB ska lägga av)
https://www.youtube.com/watch?v=AZLP9UeGTgY

28 Maj 2021 (Kanalen växer så det knakar och stora inkomster)
https://www.youtube.com/watch?v=2GKB-2Glj1M

23 Mars 2021 (YT stänger av reklam)
https://www.youtube.com/watch?v=xF9f7OyAozg

4 Februari 2021 (HB avstängd)
https://www.youtube.com/watch?v=O-kkZ5bNi6Q

4 Februari 2021 (HB ska till rumble)
https://www.youtube.com/watch?v=wP_2oLSC30w

2 Februari 2021 (Pajasen utmanar Löfven med sina enorma beskattade inkomster)
https://www.youtube.com/watch?v=CZr7UzmkXy8
Senast redigerad av SKIL 2021-06-16 kl. 06:35.
Citera
2021-06-16, 07:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nu ska han ut och segla alltså, för vilka pengar...?

- "...kanske Gotland, ner till Tyskland eller över Atlanten, som jag gjort förut. Det finns på en annan kanal".

Den kanalen skulle jag vilja hitta och se hans Atlanten-seglats
Citera
2021-06-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

- "...kanske Gotland, ner till Tyskland eller över Atlanten, som jag gjort förut. Det finns på en annan kanal".

Japp. Är nog första gången han nämner Atlanten-seglatsen. När han träffade horan Nikki på andra sidan Atlanten så flög han.

Ska han stjäla juristens båt och bara dra iväg nu? Måste inte juristen köpa en ny mast först? Så många frågor och som vanligt inga svar, bara svammel.
Citera
2021-06-16, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Japp. Är nog första gången han nämner Atlanten-seglatsen. När han träffade horan Nikki på andra sidan Atlanten så flög han.

Ska han stjäla juristens båt och bara dra iväg nu? Måste inte juristen köpa en ny mast först? Så många frågor och som vanligt inga svar, bara svammel.

Den totalt havererade masten verkar vara ett par timmars jobb för en tusenlapp på sin höjd.
Börjar starkt ifrågasätta hur händig herrn är.
Ja herregud vilket gnäll för ingenting.
Citera
2021-06-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Finns nog ingen atlanten-seglats, sökprogrammet hittar inget om sådan ämne
(men det är fritt fram att ljuga om allt tydligen)

Men den riktiga sanningen är att HB`s kanal börjar tappa
prenumeranter från 15 800 till 15 700 på några dagar ..

Många har insett sanningen om mytomanen, HB borde nog söka hjälp

Fartyget ligger rätt bra till strategisk, att bara kunna flyta iväg
Bye bye Bergmark: https://www.youtube.com/watch?v=p-hI9FSAsqM
Senast redigerad av SKIL 2021-06-16 kl. 09:54.
Citera
2021-06-16, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Varför är du så arg?
Du känner ju inte Håkan!
Det är väl inte synd om han som har drygt 15000 trogna följare som försörjer han.

Du har rätt KSI betalar mig för att stalka Varseljesus!
Därför jag vet att han inte jobbat där!.
Pellejöns!

Säg åt HB som du inte känner att söka vård för sitt missbruk ser jävligt sleten ut.
Måste värka från lever o dylikt
På riktigt han behöver vård.

Ja det borde han göra. Men man kan faktiskt inte känna smärta från levern då den inte har några nervtrådar. En alkis med fettlever känner ingenting. Det är bara kröka på till det tar stopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in