2021-06-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Judar ni lever på lånad tid!
😂 Judar har funnits längre än både islam och kristna så det tror jag inte. Nu väntar vi på nästa bombkampanj av terroristerna i gasa.
Citera
2021-06-16, 20:35
Medlem
Personligen skulle jag vilja att idf inriktar sig på mer civila mål som infrastruktur vattenförsörjning elförsörjning och håller i bombkampanjerna dygnet runt över hela palestina så då skulle man få mer effekt. när Palestinerna fryser nog mycket eller är nog hungriga eller utmattade kommer dom överge hamas och vilja ha en fredlig lösning. Men då krävs några år av hårt arbete för dom modiga soldaterna i idf 👍🇮🇱❤️ låt bomberna regna över terrorist folket i palestina ❤️
Citera
2021-06-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
😂 Judar har funnits längre än både islam och kristna så det tror jag inte. Nu väntar vi på nästa bombkampanj av terroristerna i gasa.

Dåliga judar kommer att bestraffas av Gud!
Citera
2021-06-16, 20:46
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Tror du på det där själv?

Förstår inte vad du menar, det var en evakuering av en israelisk bosättning förra veckan.
Citera
2021-06-16, 20:47
Medlem
Citat:
Det finns inga dåliga judar specielt inte dom som avskyr terrorister
Citera
2021-06-16, 20:48
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

Om vi utgår ifrån att Gud finns, hur vet du vems sida denna är på?
Citera
2021-06-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Ställ inte så svåra frågor tänk på att han är en kamel ryttare.
Citera
2021-06-16, 21:10
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99

Vi kan väl ganska lungt konstatera att Gud inte är på arabernas sida vid det här laget iaf
Citera
2021-06-16, 21:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vi kan väl ganska lungt konstatera att Gud inte är på arabernas sida vid det här laget iaf
Kan du konstatera det?
Ha det så kul i Gehenna, skärselden.
Citera
2021-06-16, 21:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Citat:
Personligen skulle jag vilja att idf inriktar sig på mer civila mål som infrastruktur vattenförsörjning elförsörjning och håller i bombkampanjerna dygnet runt över hela palestina så då skulle man få mer effekt. när Palestinerna fryser nog mycket eller är nog hungriga eller utmattade kommer dom överge hamas och vilja ha en fredlig lösning. Men då krävs några år av hårt arbete för dom modiga soldaterna i idf 👍🇮🇱❤️ låt bomberna regna över terrorist folket i palestina ❤️
Respekt för att du är ärlig ivarjefall istället för att ödsla allas tid med massa ordsallads inlägg och försök till att förvränga alla fakta.
Citera
2021-06-16, 21:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Skall vi se på judarnas historia under alla år är jag inte säker på att Gud är på er sida heller. Ni närmast skryter ju övar alla katastrofer som drabbat er, och du drar ju ständigt upp hur mycket mer land araberna har än judarna.
Citera
2021-06-16, 21:39
Medlem
https://twitter.com/IDF/status/1405021981712470017?s=19

Här bombar IDF hamas terrorister. 😁

Kom och tänka på denna klassiker till låt

https://m.youtube.com/watch?v=2nIhNYuNkFs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto