Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Att man kollar på Håkans videor behöver ju inte betyda att man inte ser på ANNAT intressant också! Vad gäller "forskare" och "vetenskapsmän" så ska man inte svälja allt de säger heller! Alla har sin egen agenda och det är bara vissa som får komma fram i MSM. "Pestsmitta"? Ja visst sker det utbrott av pest i fattiga länder! Är det ngn som tycker det är konstigt?
Många av lärjungarna ser ingen skillnad alls i de olika virusinfektioner som finns.
Svininfluensa eller covid-19,äsch!-det är samma sak,jag fick inte svininfluensa så hur i allsin dar skulle JAG kunna få covid-19?
Att ebola också är en virusinfektion vet nog inte många i HB's följarskara,men spela roll,virus som virus.
jag ser det mer som naturens egna lite finurliga sätt att behålla intelligensnivån på acceptabla nivåer hos den mänskliga populationen.
Att de som vägrar ta till sig fakta också utsätter sig för onödiga risker,och i större utsträckning stryker med pga taskig riskbedömning.
Någon jävla nivå måste det vara på denna boll vi alla bor på,annars så sitter snart alla i en ring och knaprar smågrus