2021-06-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Den var god. Hvis du ikke vil skrive under på politiets feil skrevne rapporter, samarbeider du ikke.

Jeg mener at man ikke skal signere noe som er galt. Hvor dumt er det ikke?

Rett skal være riktig.
Senast redigerad av Braskamin58 2021-06-15 kl. 22:13.
Citera
2021-06-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Men du har ikke tilgang på noen av delene?
Jeg har tilgang til NRK avhøret og NRKs skrevne tekst. Tror ikke politiets avhørs tekst var det spor bedre. Når jeg ser alt det som skrives i media og på nettet fra disse politi avhørene.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-15 kl. 22:14.
Citera
2021-06-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg mener at man ikke skal signere noe som er galt. Hvor dumt er det ikke?

Rett skal være riktig.
Da er vi enig.
Citera
2021-06-15, 22:15
Medlem
Citat:
Hvorfor tror du det som står i boka er sant ? Han er ikke slik i NRK avhøret.
På NRK er ikke avhøret men intervjue , alle ser og hører på. Foran kamera ville han være som den stakkarslige offer og som et bedre menneske. Men den kjøper jeg ikke.
Hva du vil tror på er din valg. Boka er et fakta bok.
Citera
2021-06-15, 22:16
Medlem
Citat:
TTs nye taktikk, plukke saken fra hverandre bit for bit.
Lorentsen tar seg av økenavnet "nullet" og prøver å så tvil om politiets avhørsmetoder og troverdighet, mens Hellsculls og Havhest tar seg av troverdigheten til meg og MM.
TT er rimelig desperate etter alt som har kommet fram som peker mot TH.
Ja tåler ikke saken det ?
Citera
2021-06-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
På NRK er ikke avhøret men intervjue , alle ser og hører på. Foran kamera ville han være som den stakkarslige offer og som et bedre menneske. Men den kjøper jeg ikke.
Hva du vil tror på er din valg. Boka er et fakta bok.
Så du tror han foran politiets kamera er helt annerledes og sier noe helt annet. Kan ikke skjønne at du tror på sånt vrøvl ?
Citera
2021-06-15, 22:20
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg har ikke formulert meg dårlig, men du syntes ikke det var juicy nok, derfor la du tykt på det lille jeg hadde fortalt. Hvis du hadde som hensikt å forstå, så kunne du ha rettet på det du har skrevet underveis. Du fikk mange sjanser, så den må du lenger på landet med.
Jeg skiller mel.......

For å forklare det enkelt: Psykopati deles inni flere undergrupper: Narsissisme, antisosial og dysosial personlighetsforstyrrelse. Altså alle narsissister er psykopater, men det er ikke alle psykopater som er narsissister. Og så har man noe som heter Borderline og sosiopat.
Narsissist og antisosial/dysosial som TH er, er nært beslektet. Veldig mye av de samme egenskapene.
Alle disse tre kalles psykopat. Nå er det mer og mer slutt på å kalle folk for psykopat, siden det brukes mye som et skjellsord.
Blir som med det som kaltes "fanter" i gamledager, som etterhvert ble til sigøynere, tatere og så romfolk.
I dag sier man vel knapt romfolk lengre. Man sier bare rumenere.
Så om ikke lang tid så blir sikkert forstyrrelsen narsissisme byttet ut til å hete noe annet.
Men jeg tror vi kan sette en strek der, siden det ble veldig personlig. Tråden handler jo om Anne, og ikke dine diagnoser.
Citera
2021-06-15, 22:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ja tåler ikke saken det ?

Jo, det gjør den. Bare en konstatering av TTs desperasjon.
Citera
2021-06-15, 22:25
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Da ville hun i tilfelle blitt gjennomskuet som løgner av politiet, så snart brevet havnet i avisene. Hvorfor skulle hun da publisere det på eget initiativ?

Hun vet jo at politiet ikke kan komme med noe tilsvar så lenge saken er under etterforskning. Politiet kan jo ikke legge ut lydopptak av avhørene av døtrene, det skjønner jo du også.
Så da får vi kun høre hennes versjon, og ikke politiets.
Citera
2021-06-15, 22:30
Medlem
Citat:
Jo, det gjør den. Bare en konstatering av TTs desperasjon.
Desperasjon, er det dummeste jeg har hørt. Vi bare diskutere saken og ser hva som taler for at det er på den ene eller den andre måten.
Citera
2021-06-15, 22:33
Medlem
Citat:
For å forklare det enkelt: Psykopati deles inni flere undergrupper: Narsissisme, antisosial og dysosial personlighetsforstyrrelse. Altså alle narsissister er psykopater, men det er ikke alle psykopater som er narsissister. Og så har man noe som heter Borderline og sosiopat.
Narsissist og antisosial/dysosial som TH er, er nært beslektet. Veldig mye av de samme egenskapene.
Alle disse tre kalles psykopat. Nå er det mer og mer slutt på å kalle folk for psykopat, siden det brukes mye som et skjellsord.
Blir som med det som kaltes "fanter" i gamledager, som etterhvert ble til sigøynere, tatere og så romfolk.
I dag sier man vel knapt romfolk lengre. Man sier bare rumenere.
Så om ikke lang tid så blir sikkert forstyrrelsen narsissisme byttet ut til å hete noe annet.
Men jeg tror vi kan sette en strek der, siden det ble veldig personlig. Tråden handler jo om Anne, og ikke dine diagnoser.
Jeg har lært noe helt annet. En psykopat er en som ikke vet at han er psykisk syk, mens en nevrotiker er en som vet at han er psykisk syk.
Citera
2021-06-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Da ville hun i tilfelle blitt gjennomskuet som løgner av politiet, så snart brevet havnet i avisene. Hvorfor skulle hun da publisere det på eget initiativ?

Brevet var skrevet til Riksadvokaten men ble aldri sendt så hvordan det havnet i media er vel foreløpig ukjent?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in