2021-06-15, 21:17
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg har akkurat den samme kilden som deg, og det er dattera. Hun konfronterte politiet med feilen de hadde gjort, og fikk opptaket av avhøret avspilt for å feie all tvil til side.

Men du oppfatter merkelig nok innholdet i brevet, stikk motsatt av det dattera skriver, selv om det er henne som er kilden din. Og du fortsetter å formidle videre det dattera skrev var løgn og manipulering.

Hvilken grunn har du for å mene at politiet har løyet og manipulert for barna i avhør?
Hvilken grunn har du til å tro at hun snakker sant?
Vi har aldri fått noe tilsvar fra politiet på dette.
Hvilke evt kilder jeg har og ikke har, har jeg verken noen bekreftelse eller avkreftelse for deg på.
Hvor står det at hun fikk opptakene spilt av og fikk all tvil feiet til side?
Citera
2021-06-15, 21:18
Medlem
Skaanseths avatar
TTs nye taktikk, plukke saken fra hverandre bit for bit.
Lorentsen tar seg av økenavnet "nullet" og prøver å så tvil om politiets avhørsmetoder og troverdighet, mens Hellsculls og Havhest tar seg av troverdigheten til meg og MM.
TT er rimelig desperate etter alt som har kommet fram som peker mot TH.
Citera
2021-06-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hvilken grunn har du for å mene at politiet har løyet og manipulert for barna i avhør?
Vi har aldri fått noe tilsvar fra politiet på dette.
Hvilke evt kilder jeg har og ikke har, har jeg verken noen bekreftelse eller avkreftelse for deg på.

Som jeg skrev nettopp så har jeg kun brevet som kilde, akkurat som deg.

Det går ikke an å bruke brevet som kilde, og hevde at det motsatte av det som står der som er sant, uten å vise til andre kilder.
Senast redigerad av Lorentsen 2021-06-15 kl. 21:26.
Citera
2021-06-15, 21:25
Medlem
Citat:
Lorentsen tar seg av økenavnet "nullet" og prøver å så tvil om politiets avhørsmetoder og troverdighet, mens Hellsculls og Havhest tar seg av troverdigheten til meg og MM.

Og OleS synes NRK tekster vrøvlet til TH for dårlig, og mener det er feil med spoleknappen på politiets avhørsopptaker.

Der har du en gjeng.
Citera
2021-06-15, 21:31
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Som jeg skrev nettopp så har jeg kun brevet som kilde, akkurat som deg.

Det går ikke an å bruke en brevet som kilde, og hevde at det motsatte av det som står der som er sant, uten å vise til andre kilder.

Og hvorfor skulle politiet plante inn at den ene datteren hadde omtalt økenavnet "nullet" hvis det ikke var sant?
Og hva tror du menes med at "det var det stikk motsatte", slik som datteren skreiv.

Citera
2021-06-15, 21:48
Medlem
Citat:
Og hvorfor skulle politiet plante inn at den ene datteren hadde omtalt økenavnet "nullet" hvis det ikke var sant?
Og hva tror du menes med at "det var det stikk motsatte", slik som datteren skreiv.

Dette er hennes historie fra avhør som hun helt frivillig, og med støtte fra søskene velger å offentliggjøre. Her finnes det opptak av det aktuelle avhøret, så du kan fundere litt over om hun og søskene hadde offentliggjort brevet, hvis det var noen som helst sjanse for at det hun skriver er feil.

Fra brevet: "På gjennomlesningen ba jeg om å få høre opptak av den aktuelle påstanden og det er umulig at politiet misforstår meg. Det vil si at politiet med overlegg har løyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhør."
Citera
2021-06-15, 21:56
Medlem
Citat:
Dette er hennes historie fra avhør som hun helt frivillig, og med støtte fra søskene velger å offentliggjøre. Her finnes det opptak av det aktuelle avhøret, så du kan fundere litt over om hun og søskene hadde offentliggjort brevet, hvis det var noen som helst sjanse for at det hun skriver er feil.

Fra brevet: "På gjennomlesningen ba jeg om å få høre opptak av den aktuelle påstanden og det er umulig at politiet misforstår meg. Det vil si at politiet med overlegg har løyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhør."

Eplet faller ikke langt fra stammen, og TH framstår som en svært upålitelig løgner.
Citera
2021-06-15, 21:56
Medlem
Citat:

Om TH signerer ikke politiavhör.

Fra VG 30 juni 2020

Tom Hagen signerer ikke politiavhör

Tom Hagen har vaert i et titall avhör. Han har ikke signert noen av dem. Politiet har opplevd Hagen som utfordrende å samarbeide med.

Vitner og siktede signerer gjerne avhör etter å ha vaert til såkalt gjennomlesning hos politiet.
Under gjennomlesningen kan man komme med bemerkninger eller nyanseringer som blir tilföyd avhöret, for man signerer.

TH har kommet med flere bemerkninger og tilföyelser.

Efter löslatelsen leste TH avhörene på nytt. I avhörene vaert det skrevet detaljerte forklaringer om THs liv og om ekteskapet med AE.

Under avhørene har han uttalt at han gjerne vil være uten å rapportere livet sitt i offentlige dokumenter.

I flere avhör har TH reagert på hvordan hans egne beskrivelser av private forhold og konflikter i ekteskapet har fremstått skriftlig i avhörene.

Men det er som man alltid sier at det er en eller flere grunner til at ekteskapet var turbulent.
Citera
2021-06-15, 21:58
Avslutad
Citat:
Jeg har aldri sagt at du har løyet.
Du har bl.a. skrevet: "at jeg ikke skjønte at min ektefelle var narsissist før jeg ble syk (Revmatisk sykdom)"
Hvis jeg har tolket dette feil, og tolket det som at du ble syk som følge av din sykdom, så har jeg tolket feil, eller at du har formulert deg feil. Det du mente var kanskje at når du trengte hjelp som mest, så så du hva du hadde med å gjøre?
Uansett, så har du vært sammen med en psykopat (narsissist), og vet hva dette er, så da bør du kjenne igjen alle tegnene.
Alle psykopater er jo forskjellige som alle andre folk, men dette med empatiløshet, manipulasjon, og at de til stadighet stakkarsliggjør seg selv er jo ting som går igjen, og som vi også ser hos TH.
Jeg har ikke formulert meg dårlig, men du syntes ikke det var juicy nok, derfor la du tykt på det lille jeg hadde fortalt. Hvis du hadde som hensikt å forstå, så kunne du ha rettet på det du har skrevet underveis. Du fikk mange sjanser, så den må du lenger på landet med.
Jeg skiller mellom narsissister og psykopater, og da kan ikke du manipulere mitt utsagn, ved å si at jeg er gift med en psykopat, når jeg sier at min partner har narsissistiske egenskaper. Dette er ikke VM i hva som er narsissist - og hva som er psykopat. Etter min oppfattelse, så er det å være en psykopat langt mer alvorlig.
Jeg har aldri sagt at jeg har vært sammen med en psykopat. Jeg har sagt at jeg kjenner en psykopat godt. En nær psykopat skrev jeg faktisk.
Slik jeg ser det, så har alle narsissistiske egenskaper fra fødselen av, men med en god oppdragelse og kjærlighet, så kan man lære å oppføre seg, og slik kan man både få og lære seg å vise empati. Jeg har beskrevet hva jeg legger i at min partner har narsissistiske egenskaper, og da må du forholde deg til det. Jeg har jo heller ikke tenkt å utdype det mer enn jeg har gjort, men jeg kan si at jeg har aldri opplevd noe som ligner på, slik du beskriver relasjonen mellom AEH og TH. Jeg tror heller ikke at det ville gitt meg større muligheter til å se mer enn andre, hvis jeg noensinne hadde hatt en slik relasjon.
Citera
2021-06-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dlanod
Vel verdt 250 spenn, beste investeringa på lenge. Akkurat ferdig med "3 dager med krangling". Her snakker vi olympisk mester.
Etterfulgt av "En lokal operasjon". Det kan jo like gjerne være han selv han beskriver, det fikk jeg umiddelbart følelsen av.. . "Demonstrere sin overlegenhet."?
Jeg mente arroganse
Citera
2021-06-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Om TH signerer ikke politiavhör.

Fra VG 30 juni 2020

Tom Hagen signerer ikke politiavhör

Tom Hagen har vaert i et titall avhör. Han har ikke signert noen av dem. Politiet har opplevd Hagen som utfordrende å samarbeide med.

Vitner og siktede signerer gjerne avhör etter å ha vaert til såkalt gjennomlesning hos politiet.
Under gjennomlesningen kan man komme med bemerkninger eller nyanseringer som blir tilföyd avhöret, for man signerer.

TH har kommet med flere bemerkninger og tilföyelser.

Efter löslatelsen leste TH avhörene på nytt. I avhörene vaert det skrevet detaljerte forklaringer om THs liv og om ekteskapet med AE.

Under avhørene har han uttalt at han gjerne vil være uten å rapportere livet sitt i offentlige dokumenter.

I flere avhör har TH reagert på hvordan hans egne beskrivelser av private forhold og konflikter i ekteskapet har fremstått skriftlig i avhörene.

Men det er som man alltid sier at det er en eller flere grunner til at ekteskapet var turbulent.
Den var god. Hvis du ikke vil skrive under på politiets feil skrevne rapporter, samarbeider du ikke.
Citera
2021-06-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Eplet faller ikke langt fra stammen, og TH framstår som en svært upålitelig løgner.

Da ville hun i tilfelle blitt gjennomskuet som løgner av politiet, så snart brevet havnet i avisene. Hvorfor skulle hun da publisere det på eget initiativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in