Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Spiller de noen rolle om økenavnet var nullet, fjolset, ludder, eller hva det var?
Poenget var at økenavnet var av nedsettende karakteristikk. Det har jo media allerede bekreftet så.
Dere lager storm i vannglass. Samme som det dere holdt på med i går med å prøve å stemple meg som en løgner og manipulator, men når jeg ba deg redegjøre for dette, så ble det vanskelig for deg.
Det er du som hele tiden skaper stormer i vannglass.
TH kan være både psykopat og en morder, men uansett om TH skyldig eller ikke, så er du likevel en løgner og manipulator. Det er svakt! Det er et paradoks at du opptrer slik du selv beskriver en psykopat. Ja, for du har jo gjort det til din hovedoppgave å fremheve TH som en psykopat her i tråden.
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Dette innlegget er et godt eksempel på det jeg påstår (nest siste avsnitt i lenken). Du gjentar løgnene dine og bruker disse som våpen, for å fremheve deg selv, og for å undertrykke budskapet til motparten i diskusjonen. Slik avslører du, at du innser at argumentene dine ikke holder. Istedet for å diskutere det tråden egentlig handler om, så går du heller til personangrep.
På et tidspunkt syntes du at jeg ikke var konfronterende nok i mitt forsvar, ifm personangrep i tråden. Du løftet smiskende på "vingen din". Jeg skrev noe sånn som, slapp av jeg kjenner en psykopat, og har fått gode råd. Jeg hadde jo allerede sett deg i kortene. Etterhvert forsto du at jeg ikke bet på spillet ditt. Ja, for jeg har konfrontert deg. Du ble desperat, og laget en historie utifra de få fragmentene jeg hadde gitt i tråden. På tross av at jeg har forklart at min nevropati er forårsaket av revmatisk sykdom, så fortsatte du å servere løgnen. Videre bestemte du at psykopaten jeg kjente kunne være en tidligere partner, og at jeg nå var gift med en narsissist. Det måtte bli slik, fordi jeg flere ganger hadde skrevet at jeg skilte mellom psykopater og narsissister. Det du og disse sistnevnte har felles, er at dere mangler empati. Det som skiller dere fra normale mennesker er at dere leter etter sårbarheter hos andre, og motivet er å bruke denne sårbarheten som våpen mot andre mennesker, for "å vinne terreng". Det er klart at jeg ler av deg, for man er i det minste patetisk når man gjør slikt. Jeg kjenner smartere psykopater enn deg. Selvsagt er alle psykopater idioter, men alt er jo relativt. Du er blant dem som ikke klarer å stå oppreist, uten å tråkke på andre. Kort sagt, en løgner og manipulator.