polis razzia mot svart klubb i gbg stigcenter,har det med detta o göra??
Det är M*hdi S*yyeds spelklubb (Bandidos gbg) oklart om det är kopplat till anom men hans klubbkamrater från Helsingborg var ju inblandade i anomhärvan
Vad är Sami Cacan's roll i det hela? Har skrivits i tråden att han är en av de gripna, han bor vad jag förstått i Spanien nuförtiden, hans Instagram som brukar uppdateras ofta har inte gjort det på ett tag.
Det är M*hdi S*yyeds spelklubb (Bandidos gbg) oklart om det är kopplat till anom men hans klubbkamrater från Helsingborg var ju inblandade i anomhärvan
aasså,visste inte han drev svart klubb!!dår är det kört för han alltså
Vad är Sami Cacan's roll i det hela? Har skrivits i tråden att han är en av de gripna, han bor vad jag förstått i Spanien nuförtiden, hans Instagram som brukar uppdateras ofta har inte gjort det på ett tag.
Tveksam till att han skulle varit häktad.. Senast igår så var han på sitt Café/Färghandel i Vasastan.
Jag skulle vilja drista mig att påstå : Politiker som Damberg är med och göder kriminella gäng ist och det har pågått länge nu , alldeles för länge!
Precis. Längre bak i tråden var det en av rövarna i den här härvan som cashat in stort på flyktingar.
I åratal har skattepengar gått till kriminella, terrorister och andra skumma figurer och företag här hemma och utomlands. Räknar man ihop de pengarna så tror jag att summan slår nöjesknarkarnas bidrag till knarkhandeln.